handdator

Visa fullständig version : Vilka är ni på gymmet?


Jontizz
2011-04-04, 17:45
Fick för några dagar sen höra att jag och mina två polare som jag gymmar med för det mesta går under namnet "svennarna" av några andra på gymmet. Anledningen var tydligen att vi höll på med brygga när vi bänkade, tunga marklyft och andra "svenne saker".*gah!*
Jag tyckte detta var enormt roligt och kunde inte sluta garva.:laugh:

Hur ser andra på er när ni är på gymmet? Vilka är ni för andra?

hurril
2011-04-04, 17:47
Jag är ärkeretard och eskimå. Annars då?

Inge Enveten
2011-04-04, 17:47
Utifrån beskrivningar i tråden "typer vi stör oss på" så är jag en väldigt hatad "gymmare" i alla fall :D

prOtotype
2011-04-04, 17:55
Snubben som har hörlurar i och låter när han kör tungt...
Also, han som gör jävligt konstiga övningar. Blandar mellan tunga marklyft och vad som ser ut som balettmoves...

Sheogorath
2011-04-04, 18:00
Folk pratar inte med mig i regel. Jag har nog en ganska hård och oinbjudande uppsyn. Ibland frågar folk om jag kan kolla deras teknik i böj och mark eller undrar om var vissa övningar tar som de sett att jag kör (t.ex. utfall bakåt, good-mornings i smithen, reverse hypers och sådana lite ovanligare övningar). Jag har inspirerat en del till nya övningar (Arnold-pressar har införs på gymmet med mitt intåg). Jag vet att jag är känd som han som alltid kör ben. Jag vet att andra som gillar att träna på lyftarflaket blir glada ner de ser mig... ... .. . någon annanstans än på lyftarflaket. Förmodligen finns det en del av i GASP-ligan som har lite svårt för mig eftersom jag inte har haft ambitionen att ingå i deras lilla roidande cirkel med bögskämt och högljudda Coleman-ljud under 50-kg-axel-pressarna.

Rikard Jansson
2011-04-04, 18:10
Hatad medlem av Lilla Gasp-maffian. :)

SiSenior
2011-04-04, 18:12
DiscobyggarN som tränar ben och kondition.

mangemani
2011-04-04, 18:13
på mitt gamla gym var jag nog "store stygga magnus som säger till när personer missköter sej"(hade uppgiften att hjälpa till och säga till),inget namn jag föredrar då jag egentligen ger blanka fan i om folk beter sej som apor på gymmet.
på mitt nya gym kommer jag nog få namnet "den stora killen som aldrig pratar med någon och som är fokuserad på tärningen".

Ristretto
2011-04-04, 18:14
"Den klena killen som alltid ser sur ut och tror att han är nåt."

Yes
2011-04-04, 18:15
Jag är lite av en legend faktiskt.

Sheogorath
2011-04-04, 18:15
"Den klena killen som alltid ser sur ut och tror att han är nåt."

You and me both! :cheers:

Ristretto
2011-04-04, 18:17
You and me both! :cheers:

SKÅL! Men om man pratar med mig så är jag nog ganska trevlig. Jag vill iaf vara det. :)

Yes
2011-04-04, 18:17
Jag är lite av en legend faktiskt.
Eller, jag kommer i varje fall snart bli det. Har ni någonsin sett en man spy samtidigt som han gråter av lycka? Risken finns att det kommer vara jag imorgon.

Sheogorath
2011-04-04, 18:18
SKÅL! Men om man pratar med mig så är jag nog ganska trevlig. Jag vill iaf vara det. :)

Jag med. Nästan så att folk verkar bli förvånade. :D

Brickhead
2011-04-04, 18:21
Är nog den där killen som man ser rätt så ofta på gymmet och verkar träna rätt så mycket och seriöst. Är rätt så rippad men inte grov. Kan prata med vem som helst och ingen ser mig nog som jobbig eller dryg!

Forqie
2011-04-04, 18:28
turren som låter mycket när han markar och böjer

vrok
2011-04-04, 18:29
Lilla killen i midnattsloppströjor som konstigt nog aldrig kör kondition på gymmet och alltid tränar konstiga fjollövningar som marklyft, militärpress, knäböj och utfall istället för 100 set flyes och incline hantelpress utöver bänkpressen.

Galningen
2011-04-04, 18:31
Den lilla spinkiga klenisen

Carolinew
2011-04-04, 18:32
Hon som undviker allt och alla för att få träna ifred :D

Doggeh
2011-04-04, 18:34
Broilerfjortis. Det sa morsans sambo iaf ^^

Mart|n
2011-04-04, 18:35
på mitt gamla gym var jag nog "store stygga magnus som säger till när personer missköter sej"(hade uppgiften att hjälpa till och säga till),inget namn jag föredrar då jag egentligen ger blanka fan i om folk beter sej som apor på gymmet.
på mitt nya gym kommer jag nog få namnet "den stora killen som aldrig pratar med någon och som är fokuserad på tärningen".
Har du spelproblem?


Sent from my Desire HD using Tapatalk

eggroll
2011-04-04, 18:35
Jag är killen som andas in och ut sexigt *grrr* och ser ut som jag skiter på mig när jag tränar absolut det bästa som finns warface!!

Andy.da.wohoo
2011-04-04, 18:37
Jag är lite av en legend faktiskt.

+1

Många ser mig nog som "Killen som alltid tränar".

pbiddy
2011-04-04, 18:38
"Killen med korten" är jag. Har det ärorika och avskyvärda jobbet att dela ut nyckelkort till alla nya medlemmar.

Mats J
2011-04-04, 18:42
Extremt focuserad och innesluten i min egen träning, kan nog verka sur och snudd på arg. Men om någon börjar prata med mig eller frågar något är jag extremt trevlig och tillmötesgående.

filmjölk
2011-04-04, 18:49
Den tjötiga gubben. Jag kommer ihåg när jag var ung, då var det en herre på anrika Spartacus som vi hade gett namnet "20 sätt att begå självmord", inte för att han var deprimerad eller självmordbenägen, tvärtom, alltid glad och ville alltid tjata. Men han var såpass tråkig, tjatig och jobbig, att när han pratade kunde man bara tänka på olika sätt hur man skulle kunna ta livet av sig så att man slapp hans tjat. Nu är jag själv den gubben.

Petoria
2011-04-04, 18:54
Lilla spinkiga killen som tar mycket i knäböj och chins, typ.

wo0ord
2011-04-04, 18:57
Lite halvluffig kanske, då jag inte bryr mig om mina schletna kläder. Byxorna jag har är det stora hål i, efter slitage av hantlar i guess

mangemani
2011-04-04, 19:04
Har du spelproblem?


Sent from my Desire HD using Tapatalk

ja,jag har ju det,det är ett väldigt problem det där och det stör nog många då jag kan sätta mej på golvet mitt i gymmet och spela en massa tärnings spel....

Vunnis
2011-04-04, 19:10
Den tjötiga gubben. Jag kommer ihåg när jag var ung, då var det en herre på anrika Spartacus som vi hade gett namnet "20 sätt att begå självmord", inte för att han var deprimerad eller självmordbenägen, tvärtom, alltid glad och ville alltid tjata. Men han var såpass tråkig, tjatig och jobbig, att när han pratade kunde man bara tänka på olika sätt hur man skulle kunna ta livet av sig så att man slapp hans tjat. Nu är jag själv den gubben.

Du är ju den grovsnusande bänkmannen!

Själv är jag väl knäböjspojken som skrämmer pensionärer :(

Crocker
2011-04-04, 19:26
Wb styrkelyftare eller något, for real.

Hatwalker
2011-04-04, 19:28
En svettstinkande krallig zigenare i badshorts och Black Metaltröjor typ.


Men om man tar från den andre tråden äre väl Stoneface eller vad den kallades. Ser inte livlig ut direkt.

Spartansk
2011-04-04, 19:35
Jag kan tänka mig att jag är lite ökänd för att jag ofta skriker rakt ut när jag lyfter riktigt tungt. Mer än en gång har jag sett folk som knappt kan hålla sig för skratt åt fenomenet. Andra skrikare däremot är sällsynta.

Och en gång är jag ganska säker på att en tjej som gick på löpbandet spanade in mig. Så man skulle kanske kunna kalla mig för "den högljudda snygga". Vilket lustigt nog är raka motsatsen till vem jag var under grundskolan.

mikaelj
2011-04-04, 19:35
"Killen som går omkring barfota och ser sur ut när han gör marklyft och knäböj", på Friskis när jag tränade där, antar jag.

Vunnis
2011-04-04, 19:36
"Killen som går omkring barfota och ser sur ut när han gör marklyft och knäböj", på Friskis när jag tränade där, antar jag.

Är det bara när jag är med du hoppar runt och är jätteglad? :em:

mikaelj
2011-04-04, 19:37
Är det bara när jag är med du hoppar runt och är jätteglad? :em:

I sällskap med andra är jag glad. Annars är jag fokuserad. Jag har fått höra att jag ser sur ut när jag är fokuserad.

rooz
2011-04-04, 19:39
Är det bara när jag är med du hoppar runt och är jätteglad? :em:
+1, du är ju studsmicke:D


jag är väl "Den sura, bittra killen som skriker och är tjock"

Mart|n
2011-04-04, 19:39
ja,jag har ju det,det är ett väldigt problem det där och det stör nog många då jag kan sätta mej på golvet mitt i gymmet och spela en massa tärnings spel....

:D

Många tappar fokus och träff under TUTen när de ser mangemani sitta på golvet och spela Yatzy!

sandberg93
2011-04-04, 19:40
den jobbiga jävel som känner de flesta och inte är rädd för att låta, mellan seten dvs:D

FLP
2011-04-04, 19:43
Killen som folk förmodligen tänker, den där killen ser ut att kunna ta mycket mer än vad han gör.

Sen de som inser att det faktiskt är 15 reps per övning ser mig nog som den uthålliga killen :)

Krogbyggaren
2011-04-04, 19:44
Killen med benen/Han med benen/Du vet han med vaderna.

elinelinelin
2011-04-04, 19:52
Den enda tjejen som vågar gymma i "killdelen"
Den enda tjejen på gymmet som vågar ta i
Tjejen som dwarfar mig

Mer styrketränande tjejer till mitt gym tack!

Hårdrockssmurfen
2011-04-04, 20:11
Jag är han som luktar illa och ser allmän lodis ut.

Vunnis
2011-04-04, 20:15
I sällskap med andra är jag glad. Annars är jag fokuserad. Jag har fått höra att jag ser sur ut när jag är fokuserad.

och förvirrad när du funderar... Eller är du fokuserad..?

Remember?

iddqd
2011-04-04, 20:33
Den småtjocke, långhårige jäveln som flåsar som fan och tar en evighet på sig mellan seten.

Brukar också se rätt sur ut, fast det är jag oftast inte.

Parachutes
2011-04-04, 20:34
Killen med hörlurar som har 0 koll på vad som händer runt omkring honom och som försöker undvika kallprat med andra gymmare till varje pris. Oftast i en lustig t-shirt.

limenka
2011-04-04, 20:37
Bosniern.

Edit: there can only be one.

Sheogorath
2011-04-04, 20:38
Bosniern.

Edit: there can only be one.

Inte på mitt gym. :(

(hahahahaha)

nmanradnävna
2011-04-04, 20:40
Inte på mitt gym. :(

(hahahahaha)

Nazistgym!!

Självklart måste det finnas minst en inkvoterad människa av utländsk härkomst i varje gym.


Jag är killen som undviker allt och alla, tränar fullt ut och sen drar jag hem.

limenka
2011-04-04, 20:40
Inte på mitt gym. :(

(hahahahaha)

Malmö, vad hade du förväntat dig? Hur är bosnierna längre söder ut egentligen? Jag är så där svennsson utav mig, beror nog på all skog.
Flytta högre upp i landet.

Deceiver85
2011-04-04, 20:41
Storken som iallafall är hyfsat stark i bänk...

Bullen!
2011-04-04, 20:42
han som har lite för arg musik

han som är starkast på gymmet (säger tyvärr inte så mycket)

han som inte säger så mycket och ser ganska sur ut. (men jag är inte sur, bara ful)

Jontizz
2011-04-04, 20:42
Inte på mitt gym. :(

(hahahahaha)

Samma där jag håller hus, pensionärer, discodansande syrianer och unga fotbollskillar som tror att de ska bli biff på två månader utan arbete^^

Får dock erkänna att jag nog tillhör den sistnämnda :(

Sheogorath
2011-04-04, 20:42
Malmö, vad hade du förväntat dig? Hur är bosnierna längre söder ut egentligen? Jag är så där svennsson utav mig, beror nog på all skog.
Flytta högre upp i landet.

Absolut inget fel på bosnierna här. Var bara tvungen att smasha bollen du lade upp oavsett. Kunde inte hålla mig. :D

ceejay
2011-04-04, 20:48
Pro baddibilda

Kebab-Arne
2011-04-04, 20:49
Kul att folk skriver att de "försöker vara ifred" och "vill till varje pris undvika kallprat". Jag lyckas på nåt sätt alltid vara ifred och undvika kallprat och då försöker jag inte ens göra det. Kan inte påstå jag gör så mycket för motsatsen heller visserligen. Säger nån nånting till mig så brukar jag mest få ut mig: "ööhhh, ja". Så framstår väl som osocial.

Är jag känd som nåt så är det nog "killen som stagnerade för sex år sedan". Fast jag har bara tränat 2½ år på mitt nuvarande gym så det är väl "killen som stagnerade för 2½ år sedan".

jockke
2011-04-04, 20:51
Den lilla killen som tränar med handskar fast han bara tar bebisvikter :hbang:

Kräket
2011-04-04, 20:51
Jag är killen som varken syns, hörs...Eller finns...

Onigiri
2011-04-04, 20:52
"Den där biffen som alltid tränar och ser farlig ut men egentligen är pinsamt tam med extremt hög kiss-och-bajs-humor"

Clabben
2011-04-04, 20:54
Killen som bastar längre än vad han tränar och pratar dubbelt så mycket som han tränar!

limenka
2011-04-04, 20:55
Killen som bastar längre än vad han tränar och pratar dubbelt så mycket som han tränar!

Du låter som en sån där gubbe.

Parachutes
2011-04-04, 20:55
Kul att folk skriver att de "försöker vara ifred" och "vill till varje pris undvika kallprat". Jag lyckas på nåt sätt alltid vara ifred och undvika kallprat och då försöker jag inte ens göra det. Kan inte påstå jag gör så mycket för motsatsen heller visserligen. Säger nån nånting till mig så brukar jag mest få ut mig: "ööhhh, ja". Så framstår väl som osocial.

Är jag känd som nåt så är det nog "killen som stagnerade för sex år sedan". Fast jag har bara tränat 2½ år på mitt nuvarande gym så det är väl "killen som stagnerade för 2½ år sedan".

Det är för att jag lätt tappar min koncentration med allt som händer på gymmet (ibland är det cirkus) OCH att jag är sådär jätteartig och mysig när någon börjar prata med mig.. det går automatiskt.. sen är det 5 min förlorade! Dessutom måste man nicka artigt/prata igen med dessa människor nästa gång man ser dom.. jag nickar artigt till ca halva gymbefolkningen.. det är jobbigt.. :(

Clabben
2011-04-04, 20:57
Du låter som en sån där gubbe.

Gubbarna kan va trevliga kan jag ta o tala om! Jag är visserligen bara 19 år så gubbe får vi väl hoppas är ett tag bort ;) men jag tränar seriöst, därför blir mina gympass väääldigt långa.

Järvskan
2011-04-04, 21:21
Jag är killen som tycks veta vad han sysslar med :)

Joanna
2011-04-04, 21:27
Jag är killen som tycks veta vad han sysslar med :)

Tjejen som alltid är på gymmet, tränar med halvkass teknik ibland och spänner sig i speglarna :)

mini
2011-04-04, 21:31
Klassmamman/elevrådsrepresentanten.

C.E.J.
2011-04-04, 21:37
Haha du är skön mini :D

Charleston
2011-04-04, 21:48
Killen som kör sådana däringa skadliga djupa böj (inte särskilt jättedjupa egentligen) för sig själv i curl-racket.

Sarwien
2011-04-04, 22:01
Han som böjer hela tiden, kör böj 3 ggr i veckan, typ 1 timme åt gången. Ändå tycker flera i min klass att jag är disco, lol, fast det beror nog mest på att de inte vet vad disco betyder. När jag frågade en vad disco betyder så sa hon "en sån som går i linne och spänner sig hela tiden". :)

viktorkillz
2011-04-04, 22:03
Han som böjer hela tiden, kör böj 3 ggr i veckan, typ 1 timme åt gången. Ändå tycker flera i min klass att jag är disco, lol, fast det beror nog mest på att de inte vet vad disco betyder. När jag frågade en vad disco betyder så sa hon "en sån som går i linne och spänner sig hela tiden". :)

:naughty:

Parachutes
2011-04-04, 22:08
Är det inte kallt med linne såhär års?

Järvskan
2011-04-04, 22:09
Är det inte kallt med linne såhär års?

Jag misstänker att han tränar på ett inomhusgym

Parachutes
2011-04-04, 22:13
Fast nu va det ju "en sån som går i linne och spänner sig hela tiden"
Antar att han inte bor på gymmet ;) eeeeeeller..?

filmjölk
2011-04-04, 22:37
Du är ju den grovsnusande bänkmannen!

Själv är jag väl knäböjspojken som skrämmer pensionärer :(

Oooh man tackar. haha du får skrämma pensionärerna ännu mer, så att de inte vågar gnälla.

hejhopp79
2011-04-04, 23:23
Jag är den långa duden som glider runt i linne och badshorts. Jag tränar fokuserat och tar i bra mycket mer än de flesta. Det går även ett sus bland damerna när jag passerar. Tror jag. Eller så är det för att jag luktar illa.

rbs
2011-04-05, 00:03
Jag är trevlig och kör mitt eget race. Samtalar i tvåminutersperioder (setvila) och försöker inte glo på folk som tränar. Plockar bort vikter efter mig (cardio) och grymtar bara om det verkligen behövs. Jag försöker vara neutral men förhoppningsvis finns det någon som stör sig på mig ändå

TheGhr
2011-04-05, 00:40
Den deffade spännisen förmodligen. :P Jag är också han som generellt undviker ögonkontakt med killar och enbart kollar på tjejer om de kollar på mig först. :P Förutom en snubbe som jag alltid verkar få det med.
Jag är också paranoid över att den snygga PT:n på gymmet läste mitt allmänna avståndstagande från hennes yrkeskår här på forumet för ett tag sen. :O Hon kollar inte mig längre. :(
Jag säger alltid samma fras till alla anställda där, ett kort och koncist "Hallå!" År ut och år in, hehe.

JusupWillkosz
2011-04-05, 00:40
Jusup är han med hästskon som håller sig tyst och ibland ler. Det håller upp dörren till omklädningsrummet när Jusup ska träna, de frågar hur många set Jusup har kvar. Ibland tittar kvinna i smyg på Jusup, då spänner Jusup axlarna och armarna lite mer.

Gabriel Forslund
2011-04-05, 01:53
Pro baddibilda
rollar du inte pungen på gymmet då

spann
2011-04-05, 03:00
rollar du inte pungen på gymmet då


chackka Booom!!:whipped:

1684_
2011-04-05, 07:39
Tjejen som kör alltid ben, speciellt böjar, i ett jävla tempo. Alltid tajts också, och så älskar hon latsdrag! Tränar alltid ensam förutom när "coach" finns där.

1684_
2011-04-05, 07:42
Hon som undviker allt och alla för att få träna ifred :D

Det där var bra! Glömde de där! Ju mindre folk, dessto mer tempo, mer svett och mer smärta! ( iaf för mig ). Sen e de ju segt ibland om man behöver hjälp, man vill ju inte fråga någon liten spinkig grbab om hjälp heller......*flex*

Piranha
2011-04-05, 07:48
Jag är den som nästan alltitd tränar ensam, jag pluppar in öronplupparna(mp3) och ser mest apatisk ut.

Ja lägger fokusen på mitt pass :)

Om någon fågar om tips och hjlällp, så hjälper jag gladerlgrn yill

Nykropp
2011-04-05, 07:59
Jag är den som plockar upp efter andra. Vill inte ha massa hantlar och viktplattor skräpandes överallt när jag tränar. Så när jag har vila mellan set har jag inget mot att plocka upp. :)

JojjeG
2011-04-05, 08:00
Den nya Jay Cutler.

Oxe
2011-04-05, 08:23
Jag är den som aldrig hinner få nån benämning längre då jag tränar så oregelbundet och på så många olika gym, och vid så pass olika tider..

nmanradnävna
2011-04-05, 08:41
Jag är den som nästqn alltitd träar esam, jag puppqr in örpnploppan occ ser mest apatist.

Ja lägger fokusen på mitt pass :)

Om någon fågar om tips och hjlällp, så hjälper jag gladerlgrn yill

Drängfylla 8 på tisdag morgon? :hbang:

elo_
2011-04-05, 08:54
Den där blekfete, flintskallige, skäggiga farbrorn som inte ser ut som han skulle ha motionerat i hela sitt liv. Tämligen högljudd och har en djävla massa åsikter. Vanligtvis smått retarderad. Svär när han måste köra bajkeps. Ses vanligen med snus i käften, bänkande päronvikter samt böjandes fikonvikter.

Lasse Kongo
2011-04-05, 09:00
Maria för det mesta.

alfahenke
2011-04-05, 09:12
Jag är killen med fullt fokus på det jag ska göra. Stör mig på folk som är i vägen när jag ska träna. Tittar på folks teknik ibland och skakar på huvudet. Får också massa störande blickar när jag tränar i linne av alla dessa tomtar på gymmet. Det har blivit så att dom man ser där ofta är lite som kompisarna på jobbet man hälsar osv, resten ignorerar man så gott det går. Skall tilläggas endast dom som känns värda att hälsa på. Kan nog kännas lite nonchalant på grund utav att jag har fokus på träningen inte kolla på tjejerna (även om det sker också) eller snacka runt med kompisarna. Älskar friheten mp3n ger mig på gymmet då jag slipper bry mig om alla pratande tomtar med broscience förklaringar på allt.

victor_n
2011-04-05, 09:12
Jag är killen som din tjej spanar in! :cool:

Donner
2011-04-05, 09:33
Jag är killen som din tjej spanar in! :cool:

Jag är killen roidragar på killar min tjej spanar in ;)


ONT: Jag är han som håller sig för sig själv med musik i öronen och vill absolut inte prata med någon alls. Vare sig det är Lasse 56 eller Heidi Klum som kommer fram (Nåja).

Nitrometan
2011-04-05, 09:42
Jag är killen som din tjej spanar in! :cool:

Är du jag? :confused:

victor_n
2011-04-05, 09:51
Är du jag? :confused:

my lost twin brother? :eek:

kettlebellGuden
2011-04-05, 10:33
Pajjasen med kettlebells och five fingers.

bulldozer
2011-04-05, 10:38
Den läskiga tjocka honan som nästan alltid har en kille som agerar passare/coach
med sig som hon dock aldrig verkar lyssnar på. Gnällig som få, har alltid ont
nånstans eller andra ursäkter för att inte köra "fullt ut" i böj och bänk. Stark
"för att vara tjej" men verkar aldrig riktigt ta i utom i mark där hon kan vara
tämligen brutal :D :D

Nitrometan
2011-04-05, 11:08
my lost twin brother?
Vi får göra en film om det. Kanske kan heta tvillingar eller nåt? Kanske är ännu tuffare på engelska, twins?

Pudzianovski
2011-04-05, 11:53
En menlös stackare.

rbs
2011-04-05, 12:52
Jag är killen din pojkvän spanar in. Errr

JusupWillkosz
2011-04-05, 13:03
En menlös stackare.

Ichi the killer?

Tollesson
2011-04-05, 13:08
På gymmet är jag mig själv! Underbart ställe där ingen bryr sig om man fläcker tröjan och tränar posering i spegeln.

Pudzianovski
2011-04-05, 13:21
Ichi the killer?

Inte riktigt ;)

kaffekopp
2011-04-05, 13:48
jag ar killen som springer runt i badbrallor och en gul t-shirt fran 1975 som avslojar min hariga mage nar jag kor axel pressar

gnagaren
2011-04-05, 14:13
Vi får göra en film om det. Kanske kan heta tvillingar eller nåt? Kanske är ännu tuffare på engelska, twins?



http://www.imdb.com/title/tt0096320/


?

wintersnowdrift
2011-04-05, 14:33
Wannabe-tyngdlyftningstjejen som ger ett förbannat intryck när hon går igenom hantel/maskin-delen av gymmet på väg till vattenkranen. Jag ser alltid arg ut när jag är koncentrerad och har fått höra att jag har ett aggressivt rörelsemönster - rak i ryggen, stötiga och snabba steg. När jag tränar är jag, beroende på humör och på hur passet artar sig (dessa är även starkt korrelerade), antingen dödstyst med surmulen min eller mellan seten skämtsam med glimten i ögat mot min coach, småpojkarna och världens coolaste ju-jutsu proffstjej som också brukar hänga i OL-rummet.

//Kristin

MasterChief
2011-04-05, 15:01
Mestadels stalker. Min målgrupp är främst överviktiga styrkelyftare.

stevebc
2011-04-05, 15:16
Fick för några dagar sen höra att jag och mina två polare som jag gymmar med för det mesta går under namnet "svennarna" av några andra på gymmet. Anledningen var tydligen att vi höll på med brygga när vi bänkade, tunga marklyft och andra "svenne saker".*gah!*
Jag tyckte detta var enormt roligt och kunde inte sluta garva.:laugh:HAhahahahaa. Vad i helvete.

Ademius
2011-04-05, 15:26
Helt svartklädda snubben i linne som drar runt och tittar på sin telefon hela tiden alternativt spanar in sig själv i spegeln lite för mycket. Denna person verkar också ha en förkärlek för att träna så tidigt det bara går på morgonen. Tiderna till trots verkar personen mer eller mindre oförutsägbar då denne kan träna så väl morgon som kväll, men tränar aldrig samma sak på samma dag vecka till vecka.

Carolinew
2011-04-06, 15:07
Det där var bra! Glömde de där! Ju mindre folk, dessto mer tempo, mer svett och mer smärta! ( iaf för mig ). Sen e de ju segt ibland om man behöver hjälp, man vill ju inte fråga någon liten spinkig grbab om hjälp heller......*flex*

Heh, jag drar det nog till sin spets. Försöker planera in passen när det är som minst folk och de få människor som ändå är där undviker jag med blicken typ hela tiden och försöker verka upptagen :cool::D

Problemet om man börjar prata med folk är att man måste börja hälsa på dem varje gång man ses för att inte verka oartig. Tillslut har man så många att hälsa på att det blir jobbigt :P

spoon
2011-04-06, 15:20
Jag är Sl-wannabeen som tränar i böjskor och knävärmare. Har med träningsschema och eget magnesium. Ockuperar stängerna under flera timmar. Pratar gärna och stressar inte på passen :)

hugok
2011-04-06, 17:08
När jag tränade på friskis träffade jag en kille från gymmet på en fest som sa "Det är ju du som alltid kör ben" och "Du som typ tar 200 i ryggdrag (marklyft)".

hidden
2011-04-06, 17:31
Snubben med invandrarbakgrund som kör knäböj.

sudoo
2011-04-06, 17:58
Han-som-använder-gymmets-enda-skivstång-till-något-annat-än-bänkpress, tror jag att jag är.

Heh, jag drar det nog till sin spets. Försöker planera in passen när det är som minst folk och de få människor som ändå är där undviker jag med blicken typ hela tiden och försöker verka upptagen :cool::D
Haha, försöker göra precis samma grej. Alltid skönast att träna när det nästan är helt tomt :P

Lellan
2011-04-06, 18:26
Smyger runt som en tant i varierande tjocklek, piper till som en flicka när jag blir tilltalad. Trodde jag såg högfärdig ut, eftersom jag är helt inne i musiken el träningen.

Nu har jag skaffat glasögon. Ser fasen ut som han till vänster (gubben). Fail! :D

http://www.cizgiflm.com/wp-content/uploads/wallace_gromit_qjpreviewth.jpg

Samma min, oavsett om jag möter ngns blick, kör sista repsen, el inte får upp hantlarna. *rolleyes*

Delirium
2011-04-06, 18:28
snubben som går runt och grymtar och skäller när han hetsar på sig själv inför tunga marklyft. han klagar även ibland på att det är för lite speglar i gymet, då han nästan speglat sönder övriga..

hangatyr
2011-04-06, 18:30
rehabmongot som svettas mycket.

Sheogorath
2011-04-06, 18:52
Snubben med invandrarbakgrund som kör knäböj.

Impossible!

Osten80
2011-04-06, 18:57
impossible!

:d

Mimmla
2011-04-06, 20:10
Först hälsar jag på personalen i front desk sen smyger in när ingen annan är där och kör järnet. Skiter i hur mycket fula miner jag gör och hur mycket jag svettas. Struntar för den delen i träningskläderna egentligen också, bara jag kan sitta bekvämt i benpressen och kan springa utan att det fladdrar massa tyg. Gillar att provocera smågrabbar och damer genom att ha lite smått uringat dock.
Sen struttar jag ut iklädd i bikini vänder några huvuden och simmar några vändor innan jag drar hem.
Ganska standart, pratar inte med någon och kör mitt eget race. Om jag inte har en träningspolare med mig som jag står och hånar ^^

lurk
2011-04-06, 20:23
Har precis bytt gym så folket känner inte igen mig ännu. Vart det lutar vet jag inte riktigt ännu. Första passet snodde jag en bitig snubbes maskin men "räddade upp" passet med att undsätta en annan som failade hårt i bänkpressen.

hidden
2011-04-06, 21:11
Impossible!

;'o

Sen kan jag tillägga att jag är den enda som kör bänkpress med brygga (bland alla i gymmet).

Tolkia
2011-04-06, 21:16
Idag är jag uppenbarligen någon man vill le mot, i alla fall. Vilket alltid är nice.

Baan
2011-04-06, 21:17
Pretty boy:en!

Fjällbrynt
2011-04-06, 21:35
på mitt nya gym kommer jag nog få namnet "den stora killen som aldrig pratar med någon och som är fokuserad på tärningen".

Vad gör du mellan setten?? *popcorn*

emcalu
2011-04-07, 16:55
Vad gör du mellan setten?? *popcorn*

han langar fram ett yatzy-spel och ba kör.

mangemani
2011-04-07, 17:06
Vad gör du mellan setten?? *popcorn*


den stavningen fick visst sina konsekvenser;)

Gabriel174
2011-04-07, 17:15
Jag är lite av en legend faktiskt.

Det är du sannerligen.


Ontopic så är jag väl den svaga spetan

HookersUnited
2011-04-07, 19:13
Tuggummislaskade SL-wannabe som helst tränar så lite som möjligt.

Duran
2012-07-24, 22:22
Andra ser mig som den trevliga och otroligt seriöst tränande jättestarka personen. Det ska ses i relation till att jag tränar på ett väldigt litet gym där typ hälften är pensionärer och nästan alla andra såna som motionerar rätt planlöst. Flera har frågat vad jag tränar inför, uttryckt oro över att jag ska skada mig och beundran inför mitt antecknande. En 90-åring häpnar över min "vighet". En av damerna frågade mig hur mkt vikt jag hade när jag körde böj, hon hade tänkt berätta hur stark jag är för kompisarna men inte vetat siffran. Sen frågade hon om det var en armövning. Ja, så det skvallras nog om mig på pensionärsfikat.

straand94
2012-07-24, 22:31
Beror helt på vilka som är där, är det folk jag känner så pratar jag givetvis med dem i mellan seten, annars är jag relativt tyst och pratar endast träningsrelaterade saker med de andra.

Stoltz
2012-07-24, 22:35
Jag är Stoltz. Det räcker oftast där för att göra ett avtryck.

Latissimus Dorsi
2012-07-24, 22:35
Nomaden, dricker mellan varenda jävla set.

Metral
2012-07-24, 22:44
Han som alltid ockuperar skivstången för länge. Han som alltid har med sig ett paket/en dunk med mjölk, antar jag att folk kan förknippa mig med...
Tror mjölken är det som utmärker mest, inte många som är ute efter skivstången, då det inte är just den som är populärast att bänka med. :D

tokborn
2012-07-25, 08:16
Jag är nog som många andra: kommer in (uppvärmd och redo), tar ett lyftarpodie, smackar på mina övningar, går ut. Kan gå på under 30 min, med undantag upp till 2h.

Undantag; är det någon intressant att snacka med uppstår givetvis ordväxling, jag hälsar på folk jag känner igen, kanske söker lite social kontakt om tillfälle uppstår (läser såklart situationen om det är läge att försöka kommunicera). Känner inte så många i staden, ska jag skapa sociala kontakter med dem som har liknande bakgrund är gymmet min bästa chans antar jag.

Just det, är det snygga tjejer i närheten av mitt hörn av gymmet där jag kan utföra övningar som får mig att verka bra så kommer givetvis den övningen att finnas med i dagens program (som tur är så har jag tränat 2/3 av mitt liv och har en hel del exotiska övningar).

Greg
2012-07-25, 08:19
Idag var jag creepet som glodde sönder den vältränade tösen på andra sidan gymmet.

Gawd dayum!!!!

Allan
2012-07-25, 08:20
Gammal och glad

O_Wao
2012-07-25, 08:25
I sällskap med andra är jag glad. Annars är jag fokuserad. Jag har fått höra att jag ser sur ut när jag är fokuserad.

Jag får nog acceptera den fållan jag med, är jag själv så fokuserar jag på det jag gör. Fokuserad min kan nog lätt misstas för sur min. Leker jag med folk så pratar jag mellan seten.

Människorna som inte känner mig på gymet (i synnerhet småtjejerna) ser mig nog som "den sura bruden som säger åt en att plocka undan efter sig".

Edit: hälsar på morgonfolket, för vi är inte så många där vid den tiden.

Piranha
2012-07-25, 08:44
Gammal och grinig.

BlötSnö
2012-07-25, 08:45
Ta Peps Persson. Lägg på 10 kg muskler och 30 kg fett. Sätt på honom en brun urtvättad piké-tröja, röda shorts, rosa strumpor, grå-gröna skor och håret slafsigt uppsatt i en tofs-bulle.
Sitter och gör konstiga miner mellan seten när han kommer på roliga eller skumma dagdrömmar. Lyfter mer än genomsnittet, men ser ut som en fet, otränad, lurkig uteliggare med taskig klädsmak och luktar svagt av ammoniak.

Typ...

kBengtsson
2012-07-25, 08:47
Jag ses väl som den som alltid är där, och alltid är glad.

Gymmar 5-6 gånger i veckan, 1-1,5h per gång. Gymmar även på universitetsgym, så jag känner väldigt många. Antar att jag även ses som seriös då jag aldrig går till gymmet utan att ha fullt fokus och energi för att uträtta underverk!:hbang: Folk brukar även kolla konstigt på mig när jag ryter som ett lejon på ben, och bröstpassen!

Hobbes
2012-07-25, 09:13
Respektfull.

Konkelbär
2012-07-25, 09:17
Gurun som alla tror jag kan det mesta om träning och kost, fast jag egentligen inte vet ett skit. Så ungefär känner jag mig.. :D

Hobbes
2012-07-25, 09:21
Gurun som alla tror jag kan det mesta om träning och kost, fast jag egentligen inte vet ett skit. Så ungefär känner jag mig.. :D

Oerhört ödmjukt och personligt. Människor ser upp till dig vilket är en oerhörd komplimang som du tar oerhört väl. :bow:

Stoltz
2012-07-25, 09:23
Jag fick höra idag att jag verkar otrevlig på gymmet. Den var lite ny :D

O_Wao
2012-07-25, 09:26
Jag fick höra idag att jag verkar otrevlig på gymmet. Den var lite ny :D

Det är byggarkedjan. ;)

Stoltz
2012-07-25, 09:28
Det är byggarkedjan. ;)

:laugh:!
Det är nog avsaknaden av magväska snarare.

Eddie Vedder
2012-07-25, 09:35
"Han i tights som kör såna däringa knäböj på framsidan"

Konkelbär
2012-07-25, 09:40
Oerhört ödmjukt och personligt. Människor ser upp till dig vilket är en oerhörd komplimang som du tar oerhört väl. :bow:

Man tackar *hug* Hoppas att jag har hjälpt nån iaf under mina 13 år på gymmet :D

Jag fick höra idag att jag verkar otrevlig på gymmet. Den var lite ny :D

What did you do.. :Virro

Stoltz
2012-07-25, 09:42
Alltså, det var faktiskt en kund som sade att när jag stod bakom kassan så var jag så trevlig och social, medan jag på gymmet verkade otrevlig.

Jag har faktiskt ingen aning om vad hon menade - Visst går jag och spänner med blicken och är inte den mest sociala personen under tiden jag lyfter, men just otrevlig... *jorgen*

Hobbes
2012-07-25, 09:46
Man tackar *hug* Hoppas att jag har hjälpt nån iaf under mina 13 år på gymmet :D


Övertygad att du har inte bara hjälpt men även inspirerad många under dessa år!:thumbup:

Squamata
2012-07-25, 09:48
Iom att jag ofta tar av mig och kollar formen alt drar av ett par poser så är jag väl "Idioten som inte kan behålla kläderna på", inget jag fått höra iofs.. Men kan tänka mig de är nått i den stilen :)

Viktor_Balck
2012-07-25, 09:53
Alltså, det var faktiskt en kund som sade att när jag stod bakom kassan så var jag så trevlig och social, medan jag på gymmet verkade otrevlig.

Jag har faktiskt ingen aning om vad hon menade - Visst går jag och spänner med blicken och är inte den mest sociala personen under tiden jag lyfter, men just otrevlig... *jorgen*

Vad är det för pappskalle som säger så? Är väl ganska stor skillnad på att stå på sitt jobb, speciellt ett jobb där man ska vara social, samt att vara på gymet där man skall träna.

gohardorgohome
2012-07-25, 10:12
Han wannabe proffsbyggarn .

Tyrwing
2012-07-25, 10:44
Tvärtom stereotypen. Där alla andra 20-åriga grabbar är discobyggare, högludda etc så smyger jag runt tyst med musik i öronen och sällar mig till styrkelyftarna längst ned i lokalen och övar på mina böjar. Brukar ställa frågor ibland om teknik och så vidare. :)

al3ks
2012-07-25, 11:03
Musik i öronen, gör min grej. Sköter mitt och bryr mig inte så mycket om de andra. Snackar lite skit med nån polare nån gång och är såklart trevlig om nån frågar om nåt/vill ha pass etc. Annars in o ut på 45 min. Pillar förövrigt för mycket på telefonen..


Sent from my iPhone using Tapatalk

stromming
2012-07-25, 11:22
Killen som hoppar sömlöst mellan att ta i så jag blir illröd i nyllet, och att stå och dansa som en idiot till dancepopdubstepremix2k12 som Sats alltid spelar av någon anledning.

Även killen som kommer in som en crossfitter (tights, fivefingers) och tränar styrkelyft

Ado2000
2012-07-25, 11:50
killen som ser stor ut men som inte tar särskilt mycket i nånting och enda snubben som gör preacher curls

detta va dock innan deffen vetifan hur d e nu

Onigiri
2012-07-25, 12:23
Den som "kan/vet" och är bland de största.

"Han som tränar såndär bodybuilding" har jag hört ibland

ToughLove
2012-07-25, 13:27
han som väntar på ett gyllene tillfälle att kunna spänna sig utan att någon märker det + han som hoppas få lite uppmärksamhet efter man kört ett tungt armpass (facepalm)

Zealot
2012-07-25, 14:14
Han som tjejerna spanar in tills de ser mina mongis-grimaser när jag tar i så jag nästan skiter på mig. De flesta snubbar uppfattar mig säkert som dryg fast det är lång från sanningen. Just being focused... ;)

stridis
2012-07-25, 14:49
Jag undrar hur folk uppfattar en på gymmet. Vore lite kul att veta.

På kolo är man ju en smula ökänd.

anabåla
2012-07-25, 15:03
jag är han som alla killar vill vara och alla tjejer vill ha...enkelt

William96
2012-07-25, 15:03
Jag är den lille nooben som försiktigt frågar de stora grabbarna om de är klara med bänkpressen. Hejar på personalen när jag kommer, snackar gärna med kompisar på gymmet mellan övningarna.

anabåla
2012-07-25, 15:04
Den som "kan/vet" och är bland de största.

"Han som tränar såndär bodybuilding" har jag hört ibland

det är fult att ljuga, min son:smash:

Robbmeister
2012-07-25, 15:40
''Han som alltid kör frontböj'' blev jag kallad i ett halvår efter att jag fått något infall att köra 20 set.

Sen skulle det inte förvåna mig om dom kallar mig svettmonstret också för ägaren och flertalet medlemmar brukar skämta om hur mycket jag svettas.

Ado2000
2012-07-25, 16:36
''Han som alltid kör frontböj'' blev jag kallad i ett halvår efter att jag fått något infall att köra 20 set.

Sen skulle det inte förvåna mig om dom kallar mig svettmonstret också för ägaren och flertalet medlemmar brukar skämta om hur mycket jag svettas.

jag är nog också svett monstret på mitt gym med

tuthpicker
2012-07-25, 16:40
tha badass med mördarblicken, är doch riktigt trevlig men folk ser lite rädda ut när jag går omkring...detta gäller även på stan, i affären etc.

inte för att jag är speciellt grov men tror att jag utstrålar dont fuck whit me.*grr27*:MrT:

daloatf
2012-07-25, 16:50
Teknik nazi, klagar på allas form

tuthpicker
2012-07-25, 16:53
Teknik nazi, klagar på allas form

aa hatar sånt skit, typiskt pt fasoner och folk som mäter 35cm runt armarna.

kul att alla stora byggare använder sig utav cheating och momentum etc, prova själv att träna yberstrikt ett år...utväcklingen gick bakåt och styrkan sjönk som en sten.

fuck that shit.

Rango
2012-07-25, 18:37
Den som "kan/vet" och är bland de största.

"Han som tränar såndär bodybuilding" har jag hört ibland

Tränar herrn möjligtvis på ett litet gym?

Ristretto
2012-07-25, 18:44
tha badass med mördarblicken, är doch riktigt trevlig men folk ser lite rädda ut när jag går omkring...detta gäller även på stan, i affären etc.

inte för att jag är speciellt grov men tror att jag utstrålar dont fuck whit me.*grr27*:MrT:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/Greek_lc_alpha.svg/400px-Greek_lc_alpha.svg.png

Tiro
2012-07-25, 20:53
aa hatar sånt skit, typiskt pt fasoner och folk som mäter 35cm runt armarna.


vad är det för fel med att mäta 35cm runt armarna :( ?

Jag är killen som mäter 35cm runt armarna och tränar stenhårt för att bli större. Hälsar lite då å då på folk.

tuthpicker
2012-07-25, 21:11
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/Greek_lc_alpha.svg/400px-Greek_lc_alpha.svg.png

Du är inte så bra på det där med att förstå ironi, sarkasm och självdistans va?

Ado2000
2012-07-25, 21:22
tror att han menade att du e ALPHA

Kwon
2012-07-25, 21:29
Du är inte så bra på det där med att förstå ironi, sarkasm och självdistans va?https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/Greek_lc_alpha.svg/400px-Greek_lc_alpha.svg.png

tuthpicker
2012-07-25, 21:37
Ser tyvärr inte bilderna på telefonen, allt jag såg var en tom.ruta, även om.det stämmer var inlägget aningen komiskt utformat, hoppas det syndes...

j0hanh
2012-07-25, 22:07
han som gör åt mer tid till att dricker vatten än han tränar

benaciii
2012-07-25, 22:11
Jag är den som är minst.

Blanca
2012-07-25, 22:12
Har hört att jag ska kallas the pumper ( inte speciellt jag utan mer hur jag är på gymmet )
Börjar med en stor tröja på och pumpar upp sig och avsluta passet i ett linne. bra för självförtroendet!

annars är jag väldigt osocial av mig på gymmet, musik och sen kör jag på i mitt tempo.

hhhenke
2012-07-25, 22:16
Jag är den som är minst.

Vart fan tränar du? Gold's?

Jag är killen som tränar hårt och intensivt, svettas som fan och bjuder på ett och annat krigsvrål. Hjälper ofta folk och frågar om de vill ha pass, kan ibland ge råd om teknik men det är rätt sällan, mest om folk utför övningar på ett skadligt sätt.
Händer relativt ofta att jag tar en paus på några minuter och snackar skit med trevliga människor om tillfälle ges. Inte alltför sällan avslutas det med ett handslag och ett nytt namn att lägga på minnet.
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/128/847/400x.jpg?1306898671

Sniggel
2012-07-25, 22:32
Det är ingen som har vågat berätta för mig vad de kallar mig.
men har hört en grej på omväg.
"Vad är det där för en töffe?" som senare blev "Fan vilken trevlig kille!"

daloatf
2012-07-25, 22:49
Jag är den som är minst.

då ska jag byta gym så du får ett nytt smeknamn.

benaciii
2012-07-25, 22:52
då ska jag byta gym så du får ett nytt smeknamn.

haha, du är väl störst på friskis nu?

daloatf
2012-07-25, 22:54
haha, du är väl störst på friskis nu?

Haha inte en chans, 60% är större, räkna bort tjejer på löpband.

benaciii
2012-07-25, 22:55
Haha inte en chans, 60% är större, räkna bort tjejer på löpband.

det var inte så coolt.

m5h
2012-07-26, 00:58
Ingen aning faktiskt. Jag är grov, rakad och invandrare. Jag brukar oftast ha tråkigt mellan mina sets och nästan alltid märker jag att det är någon som stirrar på mig, för att jävlas stirrar jag alltid tillbaka med en arg blick. Jag tror att jag betraktas som den aggressiva gym turken man inte får titta på.

Rango
2012-07-26, 01:28
Ingen aning faktiskt. Jag är grov, rakad och invandrare. Jag brukar oftast ha tråkigt mellan mina sets och nästan alltid märker jag att det är någon som stirrar på mig, för att jävlas stirrar jag alltid tillbaka med en arg blick. Jag tror att jag betraktas som den aggressiva gym turken man inte får titta på.

Du verkar häftig.
Dansar herrn möjligtvis vals?

Jokester
2012-07-26, 01:51
Är nog lite av en surkärring mellan seten som gnäller på tonåringarna som inte plockar undan efter sig

Onigiri
2012-07-26, 11:09
Tränar herrn möjligtvis på ett litet gym?Yep, en litet bro-sl-gym mitt i värmland där alla är kompisar. Står lite i journalen + något klipp från när jag tränar från förra sommaren när jag jobbade där.

Känner jag dig?

Grotesk
2012-07-26, 11:40
Jag fick nyligen höra ifrån en bekant att en discobyggare (endast armar, smygfet, hockeyböjar, stor halskedja, rakad skalle, bilder på FB med cigg i munnen osv..) kallar mig "gap & skrik".

:d

Baan
2012-07-26, 11:54
Det enda är att jag är där ofta, i övrigt borde jag inte sticka ut nämnvärt (större gym). Är inte tillräckligt retarderad för det. En stammis kanske?

Åsberg
2012-07-26, 11:59
Jag är den som inte tar det hela på allt för stort allvar. Tränar (oftast :D) vettigt enligt mig själv men går ändå runt och hejar på folk och snackar lite skit.

Ne0phyte
2012-07-26, 12:29
Dom flesta uppfattar nog mig som den arga. Fast jag är definitivt inte arg, bara koncentrerad. Men jo, visst är man nog den arga.

Ultra
2012-07-26, 12:40
Jag tror att jag uppfattas som tjejen som tar i, tränar fokuserat och
koncentrerat med korta pauser mellan set. Föredrar tung styrketräning, gärna
med fria vikter istället för att att stå och mata crosstrainer i tusen år.
När jag väl är i cardiodelen så är det intensivt, ofta intervaller.

Får ofta kommentarer om hur mycket jag tränar och hur ofta jag är där.
"Bor du här eller?" och liknande kommentarer.

agazza
2012-07-26, 12:58
Han som tror han är nåt
Han som glor
Han som pratar i telefon
Han som luktar svett
Osv osv säkert

sent from phone

agazza
2012-07-26, 13:01
Ingen aning faktiskt. Jag är grov, rakad och invandrare. Jag brukar oftast ha tråkigt mellan mina sets och nästan alltid märker jag att det är någon som stirrar på mig, för att jävlas stirrar jag alltid tillbaka med en arg blick. Jag tror att jag betraktas som den aggressiva gym turken man inte får titta på.

Du uppfattas nog snarare som broilermongot :D

Du vet att folk kan titta bortom dig eller bara i tomma intet också mellan setten, eller kanske dom glor på han som tar för mycket plats på gymmet

sent from phone

Pernam
2012-07-26, 13:02
Som den lilla autistiska, skäggiga och småtjocka gubben med stinkande knävärmare som ockuperar powerracket skulle jag tro...

m5h
2012-07-26, 18:17
Du verkar häftig.
Dansar herrn möjligtvis vals?

Jag är extremt häftig.

Ristretto
2012-07-26, 18:29
Du är inte så bra på det där med att förstå ironi, sarkasm och självdistans va?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/200/420/BRTky.jpg?1321408042

Beelz
2012-07-26, 19:34
Den osociale byggaren...

RandomC
2012-07-26, 22:51
Den taniga teoretikern som kör udda rehabövningar och utanför gymmet retar mig på folks okunnighet (när jag egentligen är bitter över att inte kunna bli lika grov som dom.)

Yip_man
2012-07-27, 07:51
Jag är nog den där killen som aldrig kommer bygga armar för att han kör så ostrikta biceps curl på 69-70kg