handdator

Visa fullständig version : 420, insomnia och ett trevligt förslag.


qwerty1
2011-04-03, 05:32
Hejsan alla vänner, sura som glada, söta som fula och trevliga som otrevliga.

Eftersom det verkar finnas lite folk på brädan, som gillar festa och njuta av livet, precis som jag, så vill jag bjuda ner den som vill komma till dirty south aka malmö den 20 april 2011.

Tanken är att vi drar över och firar våran nationaldag på onsdagen, 20 april och den 22 april drar vi över igen och ser max cooper live på dunkel(bar/uteställe i dk)

Sovplats fixar jag, så inga kostnader för boende. Kan även hämta Er på sturup/kastrup eller centralstationen.

Så är det någon som känner sig sugen på att hälsa på, ha kul, eller bara komma bort från verkligheten, så är det bara att säga till. Vem som helst är välkommen, så länge Ni bjuder på gott humör. Allt annat fixar jag.

Skriv i tråden eller ge mig ett PM så styr vi upp.

Må väl mina vänner, och snart firar jag 5 år här. Grattis i förskott till mig själv!

Ps. Jag länkar ett set till Max Cooper så ni kan lyssna och känna efter om det är något för dig....

http://soundcloud.com/max-cooper/max-cooper-live-reflections :thumbup:

King grub, jag vill bara tacka dig för all tid du lägger ner, riktigt imponerade och även fast jag inte skriver här så mycket, så är detta ett sjukt bra forum med massa trevliga folk. Keep it up!

Dirty south.

Morrris
2011-04-03, 07:00
Ska kolla kalender...

Sheogorath
2011-04-03, 07:02
Spara lite på krafterna bara, vännen. Format:B kommer till Babel 23:e! :hbang:

Tabbe
2011-04-03, 08:08
Vore kul :D
Ska kolla

rooz
2011-04-03, 08:11
Låter tillräckligt skruvat för att jag kan köra på detta istället för min skidsemester:D

Morrris
2011-04-03, 08:32
Fan vad stukad du var när du skrev det här... Läste inte igenom ordentligt förens nu. :D

Wille005
2011-04-03, 09:41
Såhär bakfull med en totlat bortglömd föregående kväll så säger jag fetJA till detta. Dock är det ju mitt i veckan?!?! En helg hade jag varit 100% på.

Jag får fundera på om jag kan ta ledigt helt enkelt, men det vore riktigt trevligt.

Med "drar över" hoppas jag du menar herr Christian ;)

qwerty1
2011-04-03, 14:39
Hehe.....:em:

Är det inte påsk då?

Wille005
2011-04-03, 14:44
Det är det säkert... och den ursäkten får chefen helt enkelt godta :D