handdator

Visa fullständig version : Testpersoner sökes


Fairing
2011-04-01, 12:13
Försökspersoner sökes till världsnyhet!



Exercise Physiology Research Group ( E.P.R.G) som leds av Professor Roger Harris har lyckats att ta fram den mest unika substansen någonsin för sportnutrition.
Substansen går under namnet ”Terrabolin” och påverkar alla hormonella system i kroppen i positiv rikting. Bl.a. ökar produktionen av tillväxthormon , Testosteron samt sköldkörtelhormonet . En unik sensor i produkten (opto-2 flow) känner av att inga hormonhalter blir för höga så att risk för doping föreligger .

I djurstudier har Terrabolin visat sig mer muskelbyggande än rent Testosteron ( Primoteston 250mg) och dom fåtal personer som har provat substansen är alla överens om att Terrabolin är det kraftfullaste kosttillskott som någonsin har framställs .

E.P.R.G söker nu genom Kolozzeum ett 30-tal personer som kan utvärdera substansen .

Krav som ställs på försökspersonen är:

• Min. ålder 18 år
• Inga Fysiska eller Psykiska sjukdomar
• Mångårig vana av kosttillskott
• Under utvärderingstiden får man ej tävla i någon Idrott
• Intag av alkohol under utvärderingstiden är förbjudet
• Man måste följa rekommenderat kostschema

Det ingår även resor till och från England som naturligtvis bekostas av E.P.R.G

Varning: Angiven dosering ( 1g /10kg kroppsvikt) får ej överskridas och det är mycket viktigt att det efterlevs pga risken för biverkningar.
Kända biverkningar vid 3g/10kg kroppsvikt är: Ökad kroppsbehåring , personlighetsförändringar samt extremt ökad styrka som gör att risk för led & ligament skador föreligger. Det är även oklart om Terrabolin kan ge utslag vid dopingkontroll vid överdosering .

Maila ditt intresse till: info@kolozzeum.com


Kolozzeum Staff

solari
2011-04-01, 12:17
Vilket datum är det idag?

Nitrometan
2011-04-01, 12:24
Vilket datum är det idag?

Jag gissar att det är 1:a maj, arbetarnas dag. Men jag har haft fel förr.


Terroranabolism! Nej, terrabolin var det ju...

lurk
2011-04-01, 12:28
"Biverkningar: extremt ökad styrka" *kickazz*.

Erkii
2011-04-01, 12:33
Jag är ingen dum sill, men det var roligt! :thumbup:

Doggeh
2011-04-01, 12:35
Ett april skämt, men om det var SANT skulle jag lätt hänga på :) Men tyvärr så är jag också 16 ^^

bustz0rz
2011-04-01, 12:38
Fan, vad lättlurad jag är. Jag gick på det, tills jag läste kommentarerna :( Inte för att jag hade ställt upp, men ändock.

mattilainen
2011-04-01, 13:13
april april.

Juxta
2011-04-01, 13:22
Jag köper 100st!! Take my money!

Beelz
2011-04-01, 13:54
hahahahahhaahah

KniveN
2011-04-01, 14:03
Tråkigt att folk ska förstöra och skriva att det är ett skämt, det roliga är ju folk som går på det och skriver i tråden..

JojjeG
2011-04-01, 14:03
*troll**cry**cry**cry*

EiseltUK
2011-04-01, 14:21
Roger får möjligen problem med namnet Terrabolin för det finns redan. :D

Onigiri
2011-04-01, 14:22
Otroligt mycket som händer den här fredagen ute i världen :)

Fairing
2011-04-01, 14:24
Roger får möjligen problem med namnet Terrabolin för det finns redan. :D

Fast första gången Roger sökte testpersoner var 2003 via kolozzeum och senast var det 2006. Han ligger före sin tid när det gäller namn Roger.

Förövrigt får Kolozzeum fortfarande ansökningar efter den förra tråden

vrok
2011-04-01, 14:38
Jag skulle ställt upp bara för ökad kroppsbehåring. :D

coolboynesko
2011-04-01, 16:01
fan vad besviken jag blev

Chaliza
2011-04-01, 20:52
Hahah gick på det så hårt, hade nog fortfarande trott det om jag inte sett kommentarena!

nmanradnävna
2011-04-01, 20:54
Jag ska fan va testperson, aprilskämt eller ej. FIXA DET FAIRING!!!

Erkserks
2011-04-02, 18:35
påverkar alla hormonella system i kroppen i positiv rikting. Bl.a. ökar produktionen av tillväxthormon , Testosteron samt sköldkörtelhormonet
Vilken är denna positiva riktning av testosteron, tillväxthormon, T3? Positivt på vilket sätt? Levnadskvalitet eller endast muskelvolym?


. En unik sensor i produkten (opto-2 flow) känner av att inga hormonhalter blir för höga så att risk för doping föreligger .

Varning: Angiven dosering ( 1g /10kg kroppsvikt) får ej överskridas och det är mycket viktigt att det efterlevs pga risken för biverkningar.
Kända biverkningar vid 3g/10kg kroppsvikt är: Ökad kroppsbehåring , personlighetsförändringar samt extremt ökad styrka som gör att risk för led & ligament skador föreligger. Det är även oklart om Terrabolin kan ge utslag vid dopingkontroll vid överdosering .


Om sensorn kontrollerar hormonnivåerna hur uppkommer biverkningarna?

Bara jag som undrar dessa sakerna?!?

14K
2011-04-02, 19:11
Vilken är denna positiva riktning av testosteron, tillväxthormon, T3? Positivt på vilket sätt? Levnadskvalitet eller endast muskelvolym?



Om sensorn kontrollerar hormonnivåerna hur uppkommer biverkningarna?

Bara jag som undrar dessa sakerna?!?

April skämt dood. :smash:

Cerberus
2011-04-02, 19:38
jag ska HA SERIOUS ASS! GE MIG SERIOUS ASS FFS!!! :D

Erkserks
2011-04-03, 09:29
April skämt dood. :smash:

Jaha, så om det är ett skämt så kan man inte ställa följdfrågor?

14K
2011-04-03, 09:47
Jaha, så om det är ett skämt så kan man inte ställa följdfrågor?

Självklart, gör du så men du missar poängen här :D

macsacre
2011-04-06, 16:52
Lol, såg ej att det här var postat den 1 april!!!!!!! FAN!!!!! DET SUGER JU!!!!! Jag som gör allt för 1g muskler :P som är lagligt dvs.

Fairing
2011-04-20, 13:21
www.terrabolin.com :D

WHITEFOLKS
2011-04-20, 15:02
Terrabolin is all natural, and made from the finest quality botanicals available.

Tribulus terrestris
Coleus Forskohlii
Panax Ginseng
Oat Straw
L-arginine
Oatstraw
Piperine

Vart växer L-arginin? :D

Joffe
2011-04-22, 20:17
Försökspersoner sökes till världsnyhet!



Exercise Physiology Research Group ( E.P.R.G) som leds av Professor Roger Harris har lyckats att ta fram den mest unika substansen någonsin för sportnutrition.
Substansen går under namnet ”Terrabolin” och påverkar alla hormonella system i kroppen i positiv rikting. Bl.a. ökar produktionen av tillväxthormon , Testosteron samt sköldkörtelhormonet . En unik sensor i produkten (opto-2 flow) känner av att inga hormonhalter blir för höga så att risk för doping föreligger .

I djurstudier har Terrabolin visat sig mer muskelbyggande än rent Testosteron ( Primoteston 250mg) och dom fåtal personer som har provat substansen är alla överens om att Terrabolin är det kraftfullaste kosttillskott som någonsin har framställs .

E.P.R.G söker nu genom Kolozzeum ett 30-tal personer som kan utvärdera substansen .

Krav som ställs på försökspersonen är:

• Min. ålder 18 år
• Inga Fysiska eller Psykiska sjukdomar
• Mångårig vana av kosttillskott
• Under utvärderingstiden får man ej tävla i någon Idrott
• Intag av alkohol under utvärderingstiden är förbjudet
• Man måste följa rekommenderat kostschema

Det ingår även resor till och från England som naturligtvis bekostas av E.P.R.G

Varning: Angiven dosering ( 1g /10kg kroppsvikt) får ej överskridas och det är mycket viktigt att det efterlevs pga risken för biverkningar.
Kända biverkningar vid 3g/10kg kroppsvikt är: Ökad kroppsbehåring , personlighetsförändringar samt extremt ökad styrka som gör att risk för led & ligament skador föreligger. Det är även oklart om Terrabolin kan ge utslag vid dopingkontroll vid överdosering .

Maila ditt intresse till: info@kolozzeum.com


Kolozzeum Staff

Vart får jag tag på detta inte ute på marknaden än?

Jorgen
2011-04-22, 20:37
Vart får jag tag på detta inte ute på marknaden än?

Här. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=4963858&postcount=8)