handdator

Visa fullständig version : Jag har bestämt mig för att byta kön!


Grotesk
2011-04-01, 09:04
Jag har nu äntligen bestämt mig. Efter mycket om och men, vantrivsel och allt annat som det kan bli när man lever i fel kropp, så har jag numera bestämt mig. Jag ska göra något åt mitt fysiska illamående!

Att gå ner i vikt och bygga muskler om vartannat trodde jag var lösningen, men jag är inte ens i närheten av tillfredställelse ändå - snarare tvärtom. Nya frisyrer provades regelbundet men inte gav heller det något. Det var först när jag träffade Ove-Karin som jag insåg hur det låg till.

Ove-Karin är som ni förstår transsexuella. En man som fötts i felkropp, precis som jag själv. En väldigt söt kvinna med det rätta i blicken. Ove-Karin är 63år och dement, det är därför hon inte tagirt bort sitt gamla namn Ove än.

Nu ska jag inte bli för långrandig utan komma till saken (men visst var det skönt att prata av sig.)

Kan någon hjälpa mig med hur jag ska gå till väga med könsbytet? (Att gå i ballerinakjol på gymmet får liksom inte full effekt - jag behöver sadla om mitt kön.)
Om jag dricker mycket Gainomax regelbundet kommer jag förvandlas till en kvinna då?
Är det djupa knäböjar som gäller för att få den där kvinnliga rumpan?

Tack på förhand
Grotesk

Nitrometan
2011-04-01, 09:06
Lycka till.

Tänk på att vården kanske inte tar dig på allvar om du ringer dem idag.

sweetkarolina
2011-04-01, 09:10
http://www.bostalletskonating-butik.se/Shop/Image/Article/20110308%20013_Thumb.jpg

Nitrometan
2011-04-01, 09:12
Förresten, jag glömde fråga, vem vill du byta med?

rooz
2011-04-01, 09:13
Förresten, jag glömde fråga, vem vill du byta med?

Sweetkarolina!

Hon bänkar mer än vad grotesk gör som man ändå:D

Grotesk
2011-04-01, 09:15
Förresten, jag glömde fråga, vem vill du byta med?

Du låter intresserad Nitro, har vi en deal kanske? Det är ganska akut. *cry*

Sweetkarolina!

Hon bänkar mer än vad grotesk gör som man ändå:D

Ja, det är sant. Det är ganska mycket Sweetkarolina's fel hela grejen. Inte för att skylla på någon.

Nitrometan
2011-04-01, 09:16
Hon bänkar mer än vad grotesk gör som man ändå:D
Hon bänkar mer än de flesta.

hultman
2011-04-01, 09:16
...skoj

Skulle helt ärligt inte bli särskilt förvånad om det nu inte vore ett uppenbart skämt.

rooz
2011-04-01, 09:17
Annars, Kissie?

Hade blivit en sjukt stor boom av tränande tonårsflickor på gymmen om Kissie började:D

Grotesk
2011-04-01, 09:18
...skoj

Skulle helt ärligt inte bli särskilt förvånad om det nu inte vore ett uppenbart skämt.

Jag skämtar aldrig.

sweetkarolina
2011-04-01, 09:23
Ja, det är sant. Det är ganska mycket Sweetkarolina's fel hela grejen. Inte för att skylla på någon.

Jo det är liksom mitt syfte :)

Grotesk
2011-04-01, 09:26
Annars, Kissie?

Hade blivit en sjukt stor boom av tränande tonårsflickor på gymmen om Kissie började:D

Ja det hade varit kul. Enligt mig så personifierar hon verkligen en modern kvinna år 2011. Hon är väldigt smart också så det vore inte fel att se ut som henne. :)

kalllee
2011-04-01, 09:33
1a april!?!?!

Grotesk
2011-04-01, 09:51
1a april!?!?!

När är det?

HulkH
2011-04-01, 10:20
När är det?

Nästa vecka på Torsdag. :)

Olegh
2011-04-01, 10:27
Nästa vecka på Torsdag. :)

Vilken tur för Grotesk att det inte är idag, om så vore fallet skulle han kanske inte bli tagen på allvar...!

Grotesk
2011-04-01, 10:27
Vilken tur för Grotesk att det inte är idag, om så vore fallet skulle han kanske inte bli tagen på allvar...!

Ja, det vore ju hemskt.

Så, har någon erfarenhet utav mitt problem? Kan någon hjälpa mig?

tjabon
2011-04-01, 10:49
http://www.annonsera.se/images/00579/0/cigarrsnoppare.jpeg



Budgetvarianten.

HulkH
2011-04-01, 12:04
Vilken tur för Grotesk att det inte är idag, om så vore fallet skulle han kanske inte bli tagen på allvar...!

Vore extremt otur för han "/

Osten80
2011-04-01, 12:53
Om det inte är alldeles för tilltufsat och jävligt tar jag gärna hand om ditt gamla, om ingen annan redan tingat det. Mitt eget har fan sett sina bästa dagar, så det är nog hög tid för renovering/utbyte.
Är det i så pass gott skick att det går att använda som reservdelskön?

Grotesk
2011-04-01, 14:04
Om det inte är alldeles för tilltufsat och jävligt tar jag gärna hand om ditt gamla, om ingen annan redan tingat det. Mitt eget har fan sett sina bästa dagar, så det är nog hög tid för renovering/utbyte.
Är det i så pass gott skick att det går att använda som reservdelskön?

Jag vill påstå att det är i bruksskick, låt mig berätta lite:

Pris exklusive moms: 35kr
Grotesk kön Sport 1989
Mätarställning: 0.5minuter
Färg: Hudfärgad med lätt betoning på grönt
Karosseri: 2-hjulig
Info: Avdragbar moms, Automatisk pung, Coca Cola driven, Antiglidsystem, Dragkrok, endast två ägare, Fjärrstyrd penisring, Komplett ifylld servicebok, Moms tillkommer på detta kön, pungvärmare, Svensksåld, *stylepaket (vaxad topp och helpolerad kaross) *Funktionspaket (av/på knapp) lite rost.

Osten80
2011-04-01, 14:09
Jag vill påstå att det är i bruksskick, låt mig berätta lite:

Pris exklusive moms: 35kr
Grotesk kön Sport 1989
Mätarställning: 0.5minuter
Färg: Hudfärgad med lätt betoning på grönt
Karosseri: 2-hjulig
Info: Avdragbar moms, Automatisk pung, Coca Cola driven, Antiglidsystem, Dragkrok, endast två ägare, Fjärrstyrd penisring, Komplett ifylld servicebok, Moms tillkommer på detta kön, pungvärmare, Svensksåld, *stylepaket (vaxad topp och helpolerad kaross) *Funktionspaket (av/på knapp) lite rost.

Tack för info och bifogad pm-bild. Jag hör av mig senare i veckan.
Önskar dig stort lycka till med ditt nya liv!

Krogbyggaren
2011-04-01, 14:37
April April!

Yes
2011-04-01, 14:51
Jag vill påstå att det är i bruksskick, låt mig berätta lite:

Pris exklusive moms: 35kr
Grotesk kön Sport 1989
Mätarställning: 0.5minuter
Färg: Hudfärgad med lätt betoning på grönt
Karosseri: 2-hjulig
Info: Avdragbar moms, Automatisk pung, Coca Cola driven, Antiglidsystem, Dragkrok, endast två ägare, Fjärrstyrd penisring, Komplett ifylld servicebok, Moms tillkommer på detta kön, pungvärmare, Svensksåld, *stylepaket (vaxad topp och helpolerad kaross) *Funktionspaket (av/på knapp) lite rost.
Tjänstevikt?

limenka
2011-04-01, 14:51
Du är så modig G! När vi ändå delar med oss så kan jag erkänna att jag är på samma spår, har alltid känt mig som en man fast jag fötts med en framstjärt!

Onigiri
2011-04-01, 16:21
Du vet att jag har extremt svårt att ta just dig på allvar va Grotesk? :) Nog för att det är den stora busstreck-dagen men hade detta inträffat på ett annat datum hade jag fortfarande inte, för en sekund, tagit dig på allvar. :D

Kwon
2011-04-01, 17:57
Jag har nu äntligen bestämt mig. Efter mycket om och men, vantrivsel och allt annat som det kan bli när man lever i fel kropp, så har jag numera bestämt mig. Jag ska göra något åt mitt fysiska illamående!

Att gå ner i vikt och bygga muskler om vartannat trodde jag var lösningen, men jag är inte ens i närheten av tillfredställelse ändå - snarare tvärtom. Nya frisyrer provades regelbundet men inte gav heller det något. Det var först när jag träffade Ove-Karin som jag insåg hur det låg till.

Ove-Karin är som ni förstår transsexuella. En man som fötts i felkropp, precis som jag själv. En väldigt söt kvinna med det rätta i blicken. Ove-Karin är 63år och dement, det är därför hon inte tagirt bort sitt gamla namn Ove än.

Nu ska jag inte bli för långrandig utan komma till saken (men visst var det skönt att prata av sig.)

Kan någon hjälpa mig med hur jag ska gå till väga med könsbytet? (Att gå i ballerinakjol på gymmet får liksom inte full effekt - jag behöver sadla om mitt kön.)
Om jag dricker mycket Gainomax regelbundet kommer jag förvandlas till en kvinna då?
Är det djupa knäböjar som gäller för att få den där kvinnliga rumpan?

Tack på förhand
Grotesk

VAd är det du söker i det andra könet som du känner att du inte kan få i det nuvarande? Respekt? Kärlek?

Vad är den stora skillnaden enligt dig.

Grotesk
2011-04-04, 13:20
Det har varit lite mycket nu så jag har tyvärr inte kunnat svara här.

Du vet att jag har extremt svårt att ta just dig på allvar va Grotesk? :) Nog för att det är den stora busstreck-dagen men hade detta inträffat på ett annat datum hade jag fortfarande inte, för en sekund, tagit dig på allvar. :D

Vad menar du med detta? Är det för att jag egentligen är kvinna?

VAd är det du söker i det andra könet som du känner att du inte kan få i det nuvarande? Respekt? Kärlek?

Vad är den stora skillnaden enligt dig.

Jag vill gå med i Feministiskt initiativ och slåss för kvinnans rätt i samhället.
Likaså vill jag bli betraktad som vacker. Det är nog främst de skälen, Kwon.

Grotesk
2011-04-04, 13:24
Tjänstevikt?

Den ligger på ca. 15kg.