handdator

Visa fullständig version : Greg plitt? orka


jasonmago
2011-03-31, 16:41
alltså seriöst :

http://www.youtube.com/user/QuestProductionsLLC#p/u/0/Yl3NGvna2KA

Jo, han snackar otroligt mycket skit men hur fan lyckas man se ut såhär året runt? har följt hans kanal ett tag på youtube nu och min avundsjuka stiger fan mer för varje dag *gah!*

MAXX
2011-03-31, 16:48
a

a

s

Kwon
2011-03-31, 17:01
PEDs

Sparven från Minsk
2011-04-03, 10:36
Gissar på goa gener och lite godis på det.

Olegh
2011-04-03, 10:41
Spana in tekannan @00:59.

limenka
2011-04-03, 10:42
Bra fysik men han verkar ju vara en sån där uppblåst jävel som tror han är bäst.

Tabbe
2011-04-03, 10:42
Fan va coola saker han gör :D

Inge Enveten
2011-04-03, 10:44
Han försörjer sig genom att se ut så där. När du måste försörja dig genom att se ut på ett visst sett så ska du se att även du kommer att se ut på det sättet jobbet kräver.

John M
2011-04-03, 10:57
Gillade hans bänkpress med 5 kakor på varje sida där. Snacka om fake :D

Danne2k
2011-04-03, 11:01
Bra fysik men han verkar ju vara en sån där uppblåst jävel som tror han är bäst.

+1

Lite för mycket trams för min smak. Beter sig lite som en kaxig 16-åring.


Oerhört grym kille måste jag ändå erkänna.

ceejay
2011-04-03, 11:06
skön snubbe :D

Inge Enveten
2011-04-03, 11:24
Bra fysik men han verkar ju vara en sån där uppblåst jävel som tror han är bäst.

Han är den manliga fitnessmodel som varit med på flest omslag i nämnd bransch (enligt hans hemsida). Lite anledning att vara "uppblåst" har han nog allt.

stevebc
2011-04-03, 11:32
Hahaha.

En tvättäkta douchebag.

Fin fysik, dock.

skaparn
2011-04-03, 13:05
Han verkar trevlig. Jag ska adda honom på Facebook.

Pdaddy
2011-04-03, 13:09
Avensjukan osar ser ja :D

Att hålla en sådan form året runt finns det många som gör, kolla baboom (andreaz) han är aldrig långt från tävlingsform.

Otillåtna hjälpmedel eller ej, man får jobba hårt för att få och behålla en sådan fysik.
Ja hade inte tackat nej *hehe* :D

Pd

svennebanan
2011-04-03, 13:15
Avensjukan osar ser ja :D

Att hålla en sådan form året runt finns det många som gör, kolla baboom (andreaz) han är aldrig långt från tävlingsform.

Otillåtna hjälpmedel eller ej, man får jobba hårt för att få och behålla en sådan fysik.
Ja hade inte tackat nej *hehe* :D

Pd

Baboom är ju stenhård/lika hård men han ligger väl ganska många kilon efter?
Det kanske bara var hålla en väldigt låg BF du syftade på?

Timme
2011-04-03, 13:18
Baboom är ju stenhård/lika hård men han ligger väl ganska många kilon efter?
Det kanske bara var hålla en väldigt låg BF du syftade på?

många kilon efter? Så grov är inte Mr.Plitt

Timme
2011-04-03, 13:20
undrar vad han gör i totalten raw? :D

C.E.J.
2011-04-03, 13:23
Han har muskler som kan göra saker!

Gör en ful double bicep, dock.

svennebanan
2011-04-03, 13:26
många kilon efter? Så grov är inte Mr.Plitt

Beror på vad man jämför men utan att kolla upp statistik så skulle jag gissa på att baboom ligger 5-10 Kg efter. Alltså baboom har en bra fysik det är inte det, men fortfarande inte riktigt jämförbar tycker i alla fall jag.

Zhang
2011-04-03, 13:30
Förstår verkligen inte er som anklagar honom för ASS. Han är verkligen inte så stor. Börjar bli lite tjatigt med ASS-stämpeln på alla som övergår norm-fysiken nu.

hidden
2011-04-03, 13:34
Han har väl aldrig varit överviktig i sitt liv, därför bör det väl vara lättare för honom att hålla formen + att det är hans jobb att va deffad (som någon sa innan).

svennebanan
2011-04-03, 13:38
Förstår verkligen inte er som anklagar honom för ASS. Han är verkligen inte så stor. Börjar bli lite tjatigt med ASS-stämpeln på alla som övergår norm-fysiken nu.

Visst finns det genetiska freak men dom flesta som säger ungefär "Han är verkligen inte så stor." har en BF på 32 och väger 5 kg mer än Plitt. Dom inbillar sig också att om dom skalar av sig 5kg fett är dom minsann lika grova som Plitt.

Detta är ingen attack mot dig då jag inte vet ett smack om dig.

Slartibartfast
2011-04-03, 13:41
Beror på vad man jämför men utan att kolla upp statistik så skulle jag gissa på att baboom ligger 5-10 Kg efter. Alltså baboom har en bra fysik det är inte det, men fortfarande inte riktigt jämförbar tycker i alla fall jag.

Istället för att spekulera så kan man ju ta till hard facts? :)

Gregg är 6´1, 197 lbs (185 cm/89kg) 6:15 framåt. http://www.youtube.com/watch?v=DvpgD8dUt6I

Andreaz:

Längd:169 cm
Vikt: off/76-78 kg on/69 kg

http://se.betterbodies.se/athlete-team-se/andreaz-engstrom/

Så det är nog Baboom som ligger före en del där.

svennebanan
2011-04-03, 13:48
Istället för att spekulera så kan man ju ta till hard facts? :)

Gregg är 6´1, 197 lbs (185 cm/89kg) 6:15 framåt. http://www.youtube.com/watch?v=DvpgD8dUt6I

Andreaz:

Längd:169 cm
Vikt: off/76-78 kg on/69 kg

http://se.betterbodies.se/athlete-team-se/andreaz-engstrom/

Så det är nog Baboom som ligger före en del där.

On eller off? Är det on stämmer väl det jag sa. Är det "off" så är det rätt lika?

Slartibartfast
2011-04-03, 13:56
On eller off? Är det on stämmer väl det jag sa. Är det "off" så är det rätt lika?

Greg är ju klart mera off i klippet jag länkade till än i TS klipp.

vicarious
2011-04-03, 14:00
Dopad? Nja.

Discogymmare med bra gener och lågt kroppsfett? Ja.

Timme
2011-04-03, 14:04
Dopad? Nja.

Discogymmare med bra gener och lågt kroppsfett? Ja.

exakt, du behöver itne vara dopad för att ha samma muskelmassa som plitt :)

Saber
2011-04-03, 14:19
Gregg har mer i bagaget än vad man kan tro. Jag har själv lite svårt med den kaxiga approachen samt sättet som han brukar svordomar på men Gregg är en tuff jäkel och jag respekterar honom fullt för hans engagemang, disciplin och förmåga att inspirera andra. Värt att nämna är att Gregg faktiskt är, tro det eller ej, en utbildad elitsoldat och då som "Airborne Ranger" (vilket motsvarar fallskärmsjägare här i Sverige, antar jag), och har tjänstgjort utomlands i fem år som jag förstått det.

Detta utdrag är från hans hemsida:
"I owed the U.S. Government five years of service in the U.S. Army for the education from West Point that found me serving my country on domestic and foreign lands. My five years ended in May of 2005 as I left the Army as a Captain, Airborne Ranger, and former company commander of 180 people.
My military experience will forever be an experience I will keep close to my heart. My time in service was as rewarding as it was demanding. The greatest experience I had in the military was the awesome responsibility of leading soldiers. Never forgotten, but forever missed".

Så att hålla sig i trim och hålla motivationen uppe året runt, är nog därför ingen match för Gregg! ;)

Edit: http://www.gregplitt.com/bio.html

skaparn
2011-04-03, 14:25
Stoppa pressarna! Det finns f.d. soldater som är sopor!

filmjölk
2011-04-03, 14:30
undrar vad han gör i totalten raw? :D

190-155-212,5.


Ontopic: Det är ju hans jobb att se ut såndär. Det är lite skillnad på att träna 3pass styrka på 1h vardera, jogga en halvtimme i veckan och äta hyfsat nyttigt (som ett exempel på en duktig motionär) och proteinrikt mot att vara superanal i allt och lägga den tiden "du" lägger på en vecka varje dag på träning.

MilkmaN
2011-04-03, 15:07
Är det bara jag eller är hans videos ganska meningslösa? Inte direkt så att man kan lära sig något... alls?

Rikard Jansson
2011-04-03, 15:17
Massa trams bara i videon ju. Håller på och leker mest, och när han väl gör något så ser man inte hur mycket vikt det är, p.g.a. att det inte filmas, eller är däck/fake-vikter.

Saber
2011-04-03, 15:17
Stoppa pressarna! Det finns f.d. soldater som är sopor!

Naturligtvis gör det det och jag håller med dig. Visst finns det f.d. elitsoldater som är "sopor" (som du själv uttryckte det). Man behöver ju inte vara utbildad elitsoldat för att vara i fysiskt bra form året runt.

Vad jag däremot ville få fram med mitt inlägg Skaparn, var att visa att Gregg har en god (bak)grund till hans året-runt-fysik. Det krävs egenskaper som disciplin och järnvilja - några attribut som kännetecknar elitsoldater, vilket han i grunden är, och därför också kan få en större förståelse till varför han lyckats hålla sig i så bra form så länge som han gjort.

Sen har vi självklart som Filmjölk säger, det är hans jobb att var i toppform. Hans kropp är hans arbetsverktyg!

Saber
2011-04-03, 15:20
Är det bara jag eller är hans videos ganska meningslösa? Inte direkt så att man kan lära sig något... alls?

Milkman, jag tror att videoklippen enbart är previews av hans träningsvideos m.m. och som är till för medlemmar.

Så här står det i beskrivningen under videoklippen på YT:

QuestProductionsLLC

Preview video for the all-new GregPlitt.com Member's Section, which includes:
- 200+ Never Before Scene Pictures
- Over 80 Hours of Video Footage
- Greg's Personal, Instructional Workout Videos (33 videos)
- Behind The Scenes Footage (14 videos)
- Day In The Life Videos (7 videos)
- Greg's Video Blog (55 questions answered)
Best of all, members can e-mail Greg their fitness questions. Updated every weekend.

The GregPlitt.com Members Section contains 117 videos, including 33 workout videos, and is updated weekly.

Timme
2011-04-03, 15:31
190-155-212,5.


du bara hittar på?

Zhang
2011-04-03, 15:43
Visst finns det genetiska freak men dom flesta som säger ungefär "Han är verkligen inte så stor." har en BF på 32 och väger 5 kg mer än Plitt. Dom inbillar sig också att om dom skalar av sig 5kg fett är dom minsann lika grova som Plitt.

Detta är ingen attack mot dig då jag inte vet ett smack om dig.

Och vad spelar det för roll ifall personerna som tycker en sådan sak är världens fetaste man eller Mr Olympia?

Det är ju mer tvärtom de som anklagar alla som är större än de själva för ASS som är lönnfeta / pinn-smala folk. " jag har gymmat 1 ½ år nu och druckitt massa pulvr och lkört assshårt!!! inte ens nära honom.. måste vara ASS.. "

svennebanan
2011-04-03, 15:55
Och vad spelar det för roll ifall personerna som tycker en sådan sak är världens fetaste man eller Mr Olympia?

Det är ju mer tvärtom de som anklagar alla som är större än de själva för ASS som är lönnfeta / pinn-smala folk. " jag har gymmat 1 ½ år nu och druckitt massa pulvr och lkört assshårt!!! inte ens nära honom.. måste vara ASS.. "

Det som spelar roll är att dom inbillar sig att dom är där. Alltså är det jättelätt. Men i verkligheten är dom väldigt väldigt långt ifrån. Alltså är det svårare än dom flesta tror.

jasonmago
2011-04-17, 17:50
Stoppa pressarna! Det finns f.d. soldater som är sopor!

Men ey han lämnade Armén som med titlarna Captain och Company commander ... så nej han är inte en Sopa. Den där mannen är fan min idol!

svennebanan
2011-04-17, 17:58
Men ey han lämnade Armén som med titlarna Captain och Company commander ... så nej han är inte en Sopa. Den där mannen är fan min idol!

Människor från armen är just sopor.