handdator

Visa fullständig version : Sport gainer smak


Victuhh
2011-03-28, 09:47
Hej kolo, tänkte beställa mig en dunk med sport gainer igen eftersom jag ökat mycket bra på vågen :) men jag har tröttnat på jordgubb och vet inte vilken smak jag ska ta :( skulle suga om jag sitter fast med 4,5kg av något som smakar kiss därför vill jag höra vilken smak ni tycker är bäst :D

Har sökt och googlat utan resultat :em:

Tack!

vicarious
2011-03-28, 09:49
Om du har ökat bra i vikt, är du säker på att du bör fortsätta med gainer? Nu vet ju inte jag hur du ser ut i dagsläget men det kan vara värt att tänka på att kanske dra i bromsen innan man går upp för mycket :)

Victuhh
2011-03-28, 12:48
jag ska absolut gå upp mer :)

ChrisDEFC
2011-03-28, 13:08
Kör själv bara star nutritions gainer och då nästan uteslutande choklad och banan, de är riktigt goda och riktigt bra pris dessutom.

Ansg
2011-03-28, 18:37
Sportgainer har jag smakat i chokladsmak. Den smakade mycket bra. Det är bara det jag har att rapportera.

Kischen
2011-03-28, 18:44
Varför vill man köpa vassle blandat med malto när man istället kan dricka vasslet och äta typ en baguette? Just blows my mind..

ChrisDEFC
2011-03-28, 19:15
Varför vill man köpa vassle blandat med malto när man istället kan dricka vasslet och äta typ en baguette? Just blows my mind..

Vem vill trixa med en baguette efter varje pass? Har man lite svårt att öka i vikt och äter så mycket mat man känner att man orkar per dag så är det lättare att hälla ner en gainer än en hel baguette kan jag lova. Dessutom gott och prisvärt. Mycket godare än att blanda själv dessutom för då smakar det bara socker.

Kischen
2011-03-28, 20:06
Mycket godare än att blanda själv dessutom för då smakar det bara socker.

Maltodextrin smakar ju ingenting? Blandar du med druvsocker så visst, då smakar det inte bra. Jag hade ätit godis om jag inte orkade en macka. Mmm, gott och blandat.

vicarious
2011-03-28, 20:11
Maltodextrin smakar ju ingenting? Blandar du med druvsocker så visst, då smakar det inte bra. Jag hade ätit godis om jag inte orkade en macka. Mmm, gott och blandat.

*drool*

Gainer är det sista i världen jag skulle stoppa i mig för att få mer energi, om jag inte vore en högenergiförbrukande elitidrottare eller liknande..

Kischen
2011-03-28, 20:32
*drool*

Gainer är det sista i världen jag skulle stoppa i mig för att få mer energi, om jag inte vore en högenergiförbrukande elitidrottare eller liknande..

Hittar ingen "gainer här" http://www.guardian.co.uk/sport/2008/aug/14/michaelphelps.swimming1

Jaja, energidryck om man ska vara petig :D