handdator

Visa fullständig version : Duzixon - testobooster


Långsmal
2011-03-26, 22:44
Produkten Duzixon skall enligt beskrivning hos återförsäljare höja testo-nivåerna ganska ordentligt med allt vad detta innebär i positiva effekter.

Tänkte att detta lät som en ny JW och misstänkte att den skulle förbjudas snart men så står detta:

DUZIXON är en säker och effektiv helt naturlig ökare av både fritt testosteron och totalt testosteron utan några negativa fysiologiska bieffekter.

Det måste väl krävas ganska starka belägg för att man skall kunna skriva detta?


Tror ni att det är en säker testobooster? Eller kan man få impotensproblem, bitchtits och hela köret som av andra testohöjare?

Blev ganska sugen...

mangemani
2011-03-26, 23:01
tribulus(vilken är en utav medlen i den) ska enligt det som sägs vara verkningslöst.
däremot finns DAA också i den och DAA är mycket lovande om man går efter alla recensioner som finns.
så jag skulle nog rekomendera att du köpte rent DAA istället och kanske stackar det med produkter som natadrol eller liknande.

men tänk på det,allt som funkar,alltså allt som har en påverkan och mixtrar med hormonerna,ger biefekter.

RobbanColeman
2011-03-26, 23:07
Hur tänker man om man låter bli "doping" men kör på testoboosters?

mangemani
2011-03-26, 23:13
Hur tänker man om man låter bli "doping" men kör på testoboosters?

vad eller vem tänker du på nu?

RobbanColeman
2011-03-26, 23:20
vad eller vem tänker du på nu?

Bara allmänt, jag menar:

- jag är ren, jag laborerar bara "lite" med hormonerna.

Det blir ju liksom samma sak med det tänket egentligen som att man faktiskt dopar sig.

Tycker det är löjligt, fast iof tror jag inte dem där prylarna ens funkar.

RassK
2011-03-26, 23:27
Man vill ha så mycket effekt som möjligt inom lagens ramar?

dannemannen
2011-03-26, 23:30
så jag skulle nog rekomendera att du köpte rent DAA istället och kanske stackar det med produkter som natadrol eller liknande

Så man kan köra DAA tillsammans med Natadrol? Båda är testobooster men dom slår inte ut varandra då?

mangemani
2011-03-27, 00:34
Så man kan köra DAA tillsammans med Natadrol? Båda är testobooster men dom slår inte ut varandra då?

vissa testo tillskott blir kaka på kaka.
men vissa tillskott kan man stacka med varandra.
DAA och natadrol är några utav dom som går att stacka med varandra.
kan ej lägga fram några tester,kan ej heller lägga fram nå bevis på att det är så och jag har själv ingen praktisk erfarenhet utav detta,jag kan bara gå efter alla possetiva recensioner som jag har läst om dessa 2 tillsammans,och dom är många.
pröva att söka på google så kan du själv läsa och få dej en någolunda bra bild utav det hela om du ska beställa.

Långsmal
2011-03-27, 11:31
Okej, tack för svar. Alltså, om man använder testobooster. Måste man då hjälpa sin normala testoproduktion att komma igång igen efter avslutat "kur" (med någon annan produkt)? Eller är det så pass liten testoförhöjning att kroppen klarar det på egen hand?

hoog
2011-03-27, 11:49
Okej, tack för svar. Alltså, om man använder testobooster. Måste man då hjälpa sin normala testoproduktion att komma igång igen efter avslutat "kur" (med någon annan produkt)? Eller är det så pass liten testoförhöjning att kroppen klarar det på egen hand?

Varför ska du hålla på och experimentera med RC droger som inte kommer göra ett skit, varför inte gå till THE REAL DEAL om du nu vill få högre testo?

mangemani
2011-03-27, 12:20
Okej, tack för svar. Alltså, om man använder testobooster. Måste man då hjälpa sin normala testoproduktion att komma igång igen efter avslutat "kur" (med någon annan produkt)? Eller är det så pass liten testoförhöjning att kroppen klarar det på egen hand?


efter en avslutad "kur" brukar man köra med en PCT,en med östrogen sänkande efekter,denna kör man sen på tills man ska börja med sin "kur" igen.

Långsmal
2011-03-28, 21:23
Varför ska du hålla på och experimentera med RC droger som inte kommer göra ett skit, varför inte gå till THE REAL DEAL om du nu vill få högre testo?

För att jag inte tycker att det är värt bieffekterna man får av the real deal, och därför är beredd att offra en del av potensen för min hälsas skull. Tvivlar på att dessa testoboosters, "inte gör ett skit". Starka belägg finns för motsatsen.

Tack Mangemani för bra info. Blir nog till att vänta nått år ändå med testo-boosters. Är 20 nu och vill inte riskera att fucka upp min egen testo-produktion.

RobbanColeman
2011-03-28, 21:58
För att jag inte tycker att det är värt bieffekterna man får av the real deal, och därför är beredd att offra en del av potensen för min hälsas skull. Tvivlar på att dessa testoboosters, "inte gör ett skit". Starka belägg finns för motsatsen.

Tack Mangemani för bra info. Blir nog till att vänta nått år ändå med testo-boosters. Är 20 nu och vill inte riskera att fucka upp min egen testo-produktion.

Mixtrar du med hormonerna får du biverkningar. Menar inte en liten bula på överarmen nu. Tänk tunnhårig t ex.

Sverker
2011-03-29, 06:12
Alltid lika nedslående att läsa om alla som söker efter ämnen som ska höja testosteronet. Varför ? och till vilken nytta ?

Lägg den tiden på att utveckla träningen, återhämtningen och kosten. Då blir resultatet bestående och många gånger större än några procent testosteron upp eller ner.

RobbanColeman
2011-03-29, 06:55
Alltid lika nedslående att läsa om alla som söker efter ämnen som ska höja testosteronet. Varför ? och till vilken nytta ?

Lägg den tiden på att utveckla träningen, återhämtningen och kosten. Då blir resultatet bestående och många gånger större än några procent testosteron upp eller ner.

Tyvärr så verkar det som att vissa av dessa produkter faktiskt fungerar, dvs de ger dopingeffekt. Ingen dopingeffekt utan biverkningar.


Orka lära sig träna, vad jobbigt, jag menar träna är ju inte ens kul, jag ska ju bara ha en bula på armen i sommar på stranden och på grillfesterna...:smash:

Nitrometan
2011-03-29, 07:34
Alltid lika nedslående att läsa om alla som söker efter ämnen som ska höja testosteronet. Varför ? och till vilken nytta ?

Lägg den tiden på att utveckla träningen, återhämtningen och kosten. Då blir resultatet bestående och många gånger större än några procent testosteron upp eller ner.

Orka lära sig träna, vad jobbigt, jag menar träna är ju inte ens kul, jag ska ju bara ha en bula på armen i sommar på stranden och på grillfesterna...:smash:

Tyvärr verkar denna inställning sprida sig. Jag tycker mig stöta på den oftare nu än för ett par år sen. Många letar genvägar. :(

elo_
2011-03-29, 08:15
Tyvärr verkar denna inställning sprida sig. Jag tycker mig stöta på den oftare nu än för ett par år sen. Många letar genvägar. :(

Genvägar är senvägar som det gamla svenska ordspråket lyder.

Eller på engelska: there are no short-cuts to anywhere worth going.

sandery3
2011-03-29, 08:23
Alltid lika nedslående att läsa om alla som söker efter ämnen som ska höja testosteronet. Varför ? och till vilken nytta ?

Lägg den tiden på att utveckla träningen, återhämtningen och kosten. Då blir resultatet bestående och många gånger större än några procent testosteron upp eller ner.

Skälen till att använda en såkallad testobooster behöver inte bara vara träningsrelaterade. Fördelarna som testosteronet för med sig är många fler än ökad muskelmassa och kraftigt nedsänkt katabolism.

Bland de viktigaste kan följande nämnas:
- Förändring av fettsammansättning med mindre bukfett och fett kring ansikte och nacke
- Ökad sexuell energi och fertilitet
- Självsäkerhet och välmående, ökad energi
- Mjukare och slätare hud
- Androgena ansiktsformer (framskjuten käklinje, haka, ögonbryn, maskulint framträdande panna)
- Djupare röst (Både psykologisk och fysiologisk effekt)
- Förstorad penis under puberteten
- Kraftigare och tätare skäggväxt
- Kraftigare skelett
- Ökad riskbenägenhet

stefand
2011-03-29, 08:23
Nu vet inte jag hur det funkar. Men är det inte skillnad på om man får kroppen att producera mer testosteron(om det nu går) eller frisätta sånt som är uppbundet, eller om man tillsätter testosteron utifrån(doping)?
Annars skulle ju varenda 18åring vara tunnhåriga pga för mycket testosteron och varenda 40åring skulle ha hur mycket hår som helst. Ändå är det oftast när man blir äldre som man tappar hår, fast med åldern sjunker då testosteronet.

Så är det då fel när man blir äldre att på naturlig väg få kroppen att återta lite av produktionen som den haft i unga år? Om det nu är möjligt utan olagliga preparat. Kvinnor tar ju ofta tillskott för att slippa alla problem som blir med minskad hormonproduktion som kommer vid ökad ålder. Inte många som höjer rösterna över det. Är det bara för att testosteron bygger muskler och är manligt som det är fel för män? Sedan kanske de mängderna inte har så stor inverkan på muskeluppbyggnaden utan mer påverkar libidon, vilket kan vara trevligt också. Men även små nivåer måste ju vara bättre än inget?
Lika viktigt som alla som nojjar över att äta vid precis rätt ögonblick för att optimera det ena eller andra så måste ju även en liten ökning av testo ha nån effekt.

sandery3
2011-03-29, 08:31
Så är det då fel när man blir äldre att på naturlig väg få kroppen att återta lite av produktionen som den haft i unga år? Om det nu är möjligt utan olagliga preparat. Kvinnor tar ju ofta tillskott för att slippa alla problem som blir med minskad hormonproduktion som kommer vid ökad ålder. Inte många som höjer rösterna över det. Är det bara för att testosteron bygger muskler och är manligt som det är fel för män? Sedan kanske de mängderna inte har så stor inverkan på muskeluppbyggnaden utan mer påverkar libidon, vilket kan vara trevligt också. Men även små nivåer måste ju vara bättre än inget?
Lika viktigt som alla som nojjar över att äta vid precis rätt ögonblick för att optimera det ena eller andra så måste ju även en liten ökning av testo ha nån effekt.

Hur då fel? Muskler och manlighet är väl positiva saker?

Huruvida det är rätt eller fel för dig (oavsett om det handlar om doping eller testoboosters eller något annat) är väl en fråga som bara du kan svara på.

Långsmal
2011-03-29, 19:16
Alltid lika nedslående att läsa om alla som söker efter ämnen som ska höja testosteronet. Varför ? och till vilken nytta ?

Lägg den tiden på att utveckla träningen, återhämtningen och kosten. Då blir resultatet bestående och många gånger större än några procent testosteron upp eller ner.



Är väl inte så konstigt att man blir nyfiken på alla nya produkter som kommer? Känns som att förr eller senare kommer det komma en produkt som faktiskt höjer testo utan biverkningar (genom andra ämnen som kontrar tex), måhända det ligger långt fram i tiden.

Träning, kost och återhämtning blir inte lidande för att man vid sidan om det lägger någon timme på att läsa om testoboosters.
Tror dessutom att 40% testohöjning som det skrevs om i studien om DAA kan göra rätt stor skillnad.

Långsmal
2011-03-29, 19:22
Tyvärr så verkar det som att vissa av dessa produkter faktiskt fungerar, dvs de ger dopingeffekt. Ingen dopingeffekt utan biverkningar.


Orka lära sig träna, vad jobbigt, jag menar träna är ju inte ens kul, jag ska ju bara ha en bula på armen i sommar på stranden och på grillfesterna...:smash:


Ert resonemang är fånigt. Skulle man vara mindre seriös för att man är ute efter maximal effekt av sin träning?

Tror det är klart större andel av de som sysslar med testohöjande prepp (både lagliga och olagliga) som är seriösa med sin träning än som siktar på beach 2011...

Sverker
2011-03-29, 19:26
Kroppen är inte dum. Får vi höjda nivåer av testosteron så kommer receptorerna för hormonet att strypas ned. Samtidigt kommer levern att höja sin kapacitet för att bryta ned testosteronet i inaktiva former. Hypothalamus kommer att strypa frisättningen av fristättningshormoner och testiklarna kommer att undra vad de håller på med.

Alltså precis det som händer när man dopar sig med testosteron.

RobbanColeman
2011-03-29, 19:30
Ert resonemang är fånigt. Skulle man vara mindre seriös för att man är ute efter maximal effekt av sin träning?

Tror det är klart större andel av de som sysslar med testohöjande prepp (både lagliga och olagliga) som är seriösa med sin träning än som siktar på beach 2011...

Oki, kanske rentav feminint...

Man kan ju inte hindra ngn, jag tror bara det är onödigt med tanke på målen de flesta har.

Långsmal
2011-03-29, 19:33
Oki, kanske rentav feminint...

Ja, kanske till och med det.

Jo, håller med dig om att det är onödigt för de allra flesta.

944RS
2011-03-29, 20:25
Tror dessutom att 40% testohöjning som det skrevs om i studien om DAA kan göra rätt stor skillnad.

Och jag tror inte det gör någon märkbar skillnad på muskelmassan i slutändan.

Sniggel
2011-12-01, 14:40
Ert resonemang är fånigt. Skulle man vara mindre seriös för att man är ute efter maximal effekt av sin träning?

Tror det är klart större andel av de som sysslar med testohöjande prepp (både lagliga och olagliga) som är seriösa med sin träning än som siktar på beach 2011...

De jag har stött på som använt sig av (då lagliga) testohöjare har samtliga varit några storlekar mindre än mig (och ofta periodare). De har kommit till mig för att fråga om det (JW, Test FX, tribulus etc...) var ett "bra kosttillskott".

takuinaki65
2019-12-02, 12:27
Jag rekommenderar den.

PureWhey
2019-12-02, 13:31
jag rekommenderar den.

:d

sfettseeee
2022-06-19, 10:45
Jag körde en kombo av kreatin-mono, EAA, Duzixon i denna deff när jag kände att krafterna, och styrkan började dala. Och faktiskt, med en stor protion placebo och lite jävlar anamma så lyckades jag öka i vikterna tills nu.

Pepz
2022-06-20, 08:20
Jag körde en kombo av kreatin-mono, EAA, Duzixon i denna deff när jag kände att krafterna, och styrkan började dala. Och faktiskt, med en stor protion placebo och lite jävlar anamma så lyckades jag öka i vikterna tills nu.

ja kreatin är välfungerande