handdator

Visa fullständig version : Johannes Årsjö på BODY Radio


Andreas Guiance
2011-03-26, 16:07
http://www.body.se/artiklar/radio/20110326/johannes-rsjo-tillbaks-i-body-radio

:)

Rikard Jansson
2011-03-26, 16:08
Igen? Gött! :D

spange
2011-03-26, 17:58
Sweet! Tänkte så sent som igår att ni borde ha honom som gäst igen, ska lyssnas på så snart som möjligt..

dupper
2011-03-26, 18:10
Han är riktigt skön att lyssna på, han låter så väldigt mycket vettigare där än i skrift ^^

Dessutom fruktansvärt kul att han börjar skörda framgångar, han är GRYM!

Andreas Guiance
2011-03-26, 20:17
Igen? Gött! :D

Sweet! Tänkte så sent som igår att ni borde ha honom som gäst igen, ska lyssnas på så snart som möjligt..

Ja, vi tyckte att det var dags nu efter hans framång i comebacken:) Plus att stackarn ju var med i vårt premiäravsnitt då vi hade usel ljudkvalitet:D

Han är riktigt skön att lyssna på, han låter så väldigt mycket vettigare där än i skrift ^^

Dessutom fruktansvärt kul att han börjar skörda framgångar, han är GRYM!

Han är hur bra som helst – både på att snacka och lyfta tungt:thumbup:

Jay-Z
2011-03-26, 21:49
Nu har jag inte lyssnat, men jag blir mycket besviken om programmet inte innehåller en stor del försök till övertalning om att ta kappsäcken och åka tvärsöver Atlanten för att börja spela i NFL?

Eddie Vedder
2011-03-26, 21:51
Nu har jag inte lyssnat, men jag blir mycket besviken om programmet inte innehåller en stor del försök till övertalning om att ta kappsäcken och åka tvärsöver Atlanten för att börja spela i NFL?

Det var utstuderat sedan länge att undvika den frågan för att hålla honom kvar. Jag tror till och med han själv tog upp det men att Andreas klippte bort det.

z_bumbi
2011-03-26, 22:08
Nu har jag inte lyssnat, men jag blir mycket besviken om programmet inte innehåller en stor del försök till övertalning om att ta kappsäcken och åka tvärsöver Atlanten för att börja spela i NFL?

Ska andreas köra NFL :confused:

Jay-Z
2011-03-26, 22:11
Det var utstuderat sedan länge att undvika den frågan för att hålla honom kvar. Jag tror till och med han själv tog upp det men att Andreas klippte bort det.

Man kan ju alltid hoppas!

Ska andreas köra NFL :confused:

Ja, alltså en av flugorna just nu i NFL är att använda running backs så små att de i princip blir osynliga bakom O-line, vilket gör att det blir svårt för försvararna att hitta dem. :D

Andreas Guiance
2011-03-26, 22:16
Nu har jag inte lyssnat, men jag blir mycket besviken om programmet inte innehåller en stor del försök till övertalning om att ta kappsäcken och åka tvärsöver Atlanten för att börja spela i NFL?

Det var utstuderat sedan länge att undvika den frågan för att hålla honom kvar. Jag tror till och med han själv tog upp det men att Andreas klippte bort det.

Han hade ju lätt varit grym:D Jag ska bättra mig till nästa gång!

Ska andreas köra NFL :confused:

Min enda kvalifikation skulle väl isf vara att jag delar bf% med en del av grabbarna på linjen;)


Ja, alltså en av flugorna just nu i NFL är att använda running backs så små att de i princip blir osynliga bakom O-line, vilket gör att det blir svårt för försvararna att hitta dem. :D

Vafan...du snackar om en kille som börjar närma sig massiva (läs: feta) 80 kilo snart*flex*