handdator

Visa fullständig version : Gym i Västerås?


Rolv
2011-03-26, 07:38
Ska på kurs i Västerås till veckan. Undrar om det finns något Gym centralt, som det går att lösa engångsavgifter på? Ska själv bo på Klipper Hotell ,Kungsgatan 4, så tips ett ok gym i närheten skulle uppskattas.

Tack på förhand

Ugh
2011-03-26, 11:20
Ska på kurs i Västerås till veckan. Undrar om det finns något Gym centralt, som det går att lösa engångsavgifter på? Ska själv bo på Klipper Hotell ,Kungsgatan 4, så tips ett ok gym i närheten skulle uppskattas.

Tack på förhand

Finns väl Njoy, Feelgood och Member 24. Jag har dock aldrig tränat på något av dom så vågar inte uttala mig om utrustning, stämning, musik eller engångsavgifter.

jimmyboy
2011-03-26, 11:28
Har endast varit på Njoy och gillade inte det särskilt mycket, men duger för ett engångspass :)

Arne Persson
2011-06-14, 12:06
Var uppe i Västerås i fredags och satte upp nya maskiner på CityGym. Det blev tydligen ett megalyft... alla har varit superpositiva. Våra tyska LK maskiner spelar minst i samma division som tyska Gym 80. Hittade även denna bloggen av en känd profil i V-ås som kommenterar gymet.
http://lissfit.com/

Anders The Peak
2011-06-14, 13:23
Var uppe i Västerås i fredags och satte upp nya maskiner på CityGym. Det blev tydligen ett megalyft... alla har varit superpositiva. Våra tyska LK maskiner spelar minst i samma division som tyska Gym 80. Hittade även denna bloggen av en känd profil i V-ås som kommenterar gymet.
http://lissfit.com/

De ser riktigt trevliga ut maskinerna, smäckra saker. Men hur mycket är det i viktmagasinet generellt i dem? De ser lite lätta ut för en som har tränat några år.

Arne Persson
2011-06-14, 13:51
De ser riktigt trevliga ut maskinerna, smäckra saker. Men hur mycket är det i viktmagasinet generellt i dem? De ser lite lätta ut för en som har tränat några år.

Dom är mycket solida. Magasinen kan utökas vid behov. Jag brukar själv bottna dom flesta maskinerna.

tossefar
2011-06-14, 14:30
City Gym ligger dock en bra bit från stan, ute vid Bäckby om jag inte minns fel.