handdator

Visa fullständig version : Är det en vanlig förkylning jag får eller är det någon "starkare"?


Sweety87
2011-03-25, 14:51
Jag deffar ganska hårt just nu och har tyvärr märkt att jag blir sjuk oftare. Undrar dock om det är vanlig förkylning jag får eller något annat.

Symptom: huvudvärk, extremt trötthet, stelhet, ont i hela kroppen (framförallt nacke men också varenda muskel i hela kroppen), halsont, nästäppa och otroliga svårigheter att sova.

Vad tror ni, är det vanlig förkylning som jag får p g a lägre immunförsvar vid deff?

puss

salmiak
2011-03-25, 15:12
Det är svårt att säga med den lilla information som finns.
Om jag får gissa ålder med tanke på ditt namn (87) är du ganska ung vilket gör många lite mer allvarliga tillstånd mindre troliga. Gå till en läkare och beskriv dina symtom så får du säkert lämna några prov som kan utesluta vissa problem.

minsky
2011-03-26, 17:57
övertränad kanske?

OneManArmy
2011-03-27, 11:44
lägg dig på balans ett par dagar och se om det är kroppen som är svag pga deffen.

Doggeh
2011-03-27, 11:51
Känner igen det där att bli förkyld vid deff... Varenda gång jag har försökt deffa så slutar det med att jag får en förkylning :( Men jag ska ändå fortsätta, en jävla förkylning ska inte sabba min deff!

CalleP
2011-03-27, 12:11
Kan ju vara så att du har fått en influensa bara. Det är lungt du repar dig, kör hårt med deffen!