handdator

Visa fullständig version : Sjuk


Froddan
2003-11-26, 17:45
Dum som jag är gick jag ut och sprang i måndags trots att jag kände mig lite krasslig.

Så nu har jag mått piss sedan måndags eftermiddag. Huvudvärk och ingen aptit. Bara lyckats stoppa i mig lite rivna äpplen och knäckebröd.

Men nu är jag i alla fall inte mer sjuk än att jag orkar sitta framför datorn och gnälla för medlidande...

Jag har två frågor,

På lite mer 48 timmar har jag gått ner 4 kg! Det är av min erfarenhet väldigt mycket, eller?
Kanske är det för man börjar bli en gammal man... :cryout:

Och min andra fråga gäller när jag kan återgå till träningen. Har börjat överge det hederliga gamla mottot 'kan man andas, kan man träna'. Man har börjat inse att man inte är odödlig längre, något Kolozzeum inte är helt oskyldiga till. Så, om jag känner mig frisk, min temp är bra, jag kan äta normalt och får sova ut ordentligt. När kan man utan fara börja träna hårt?


mvh
veklingen



edit: Tråden kanske inte hamnade helt rätt. Ber om ursäkt.

King Grub
2003-11-26, 17:55
På lite mer 48 timmar har jag gått ner 4 kg! Det är av min erfarenhet väldigt mycket, eller?

Mest vätska. På 48 timmar hinnar du inte tappa några muskler att tala om.

Och min andra fråga gäller när jag kan återgå till träningen. Har börjat överge det hederliga gamla mottot 'kan man andas, kan man träna'. Man har börjat inse att man inte är odödlig längre, något Kolozzeum inte är helt oskyldiga till. Så, om jag känner mig frisk, min temp är bra, jag kan äta normalt och får sova ut ordentligt. När kan man utan fara börja träna hårt?

När du känner dig som du beskriver ovan, i stort sett. Kör ett lugnt pass första gången och känn efter.