handdator

Visa fullständig version : kan man svara bättre på deff en bulk?


sandberg93
2011-03-22, 20:13
som rubriken lyder,kan man svara bättre på deff en bulk? har nu minskat på carbsen och ätit så mycket jag känner för ist för optinojj, och då hamnar jag på mindre kcals än jag behöver, har nu gjort detta i 2 veckor kanske, och har direkt blivit hårdare, medans jag har det skit tufft att bulka, som jag har gjort i nu 5-6 månader.

King Grub
2011-03-22, 20:32
Svara och svara... Har du inte gått upp i vikt trots att du bulkat, har du bara trott att du överätit, fast du inte gjort det.

sandberg93
2011-03-22, 20:44
Svara och svara... Har du inte gått upp i vikt trots att du bulkat, har du bara trott att du överätit, fast du inte gjort det.

hmm.....kanske bara har svårt för att äta isf, men skulle vara najs o få svar på det jag frågade iallafall :) har gått upp 8kg på 6 månader btw.

vicarious
2011-03-22, 20:47
hmm.....kanske bara har svårt för att äta isf, men skulle vara najs o få svar på det jag frågade iallafall :) har gått upp 8kg på 6 månader btw.

Du fick svar.

sandberg93
2011-03-22, 21:07
Du fick svar.

"Svara och svara... Har du inte gått upp i vikt trots att du bulkat, har du bara trott att du överätit, fast du inte gjort det."

men om man nu VET att man ligger på ca 500kcal överskott/underskott, och knappt går upp i vikt, vad skyller man på då?

Eddie Vedder
2011-03-22, 21:10
"Svara och svara... Har du inte gått upp i vikt trots att du bulkat, har du bara trott att du överätit, fast du inte gjort det."

men om man nu VET att man ligger på ca 500kcal överskott/underskott, och knappt går upp i vikt, vad skyller man på då?

Man kan skylla på vad man vill, men man har fel. :) I alla fall ur ett längre perspektiv, typ några veckor och längre.

sandberg93
2011-03-22, 21:34
Man kan skylla på vad man vill, men man har fel. :) I alla fall ur ett längre perspektiv, typ några veckor och längre.

okey :)