handdator

Visa fullständig version : ta kreatin och pwo samtidigt?


Whitetiger90
2011-03-21, 17:43
har köpt kreatin för första gången nu och frågan är om man kan ta både kreatin och pwo innan..

köpte kre-alkalyn som en polare tipsat om, och som pwo kör jag just nu med rage nitro.

kreatinet ska tas mellan 90-60 minuter innan träning och nitro ska tas 45 minuter innan träning..

eJohansson
2011-03-21, 21:45
Rage innehåller redan kreatin. Onödigt att ta extra kreatin till PWOn

Whitetiger90
2011-03-21, 23:26
Rage innehåller redan kreatin. Onödigt att ta extra kreatin till PWOn

pwo:n är till för att få bättre pump på gymmet

vicarious
2011-03-21, 23:31
pwo:n är till för att få bättre pump på gymmet

och? vad har det med saken att göra. han frågade inte varför du tar pwo. han sa att det är onödigt att ta extra kreatin de dagar du tar pwo, eftersom pwon redan innehåller kreatin. ta 5g kreatin de dagar du inte tar pwo.

HulkH
2011-03-21, 23:35
Som eJohansson redan har sagt, så får du i dig tillräckligt med kreatin genom PWOn.

Whitetiger90
2011-03-21, 23:47
och? vad har det med saken att göra. han frågade inte varför du tar pwo. han sa att det är onödigt att ta extra kreatin de dagar du tar pwo, eftersom pwon redan innehåller kreatin. ta 5g kreatin de dagar du inte tar pwo.

men de är ju piggheten och de lilla extra pumpet jag personligen är ute efter ur pwo:n..
sen så står de på kreatin burken att intag är bara nödvändigt på träningsdagarna där jag vanligtvis brukar ta rage innan träning..

vicarious
2011-03-21, 23:49
men de är ju piggheten och de lilla extra pumpet jag personligen är ute efter ur pwo:n..
sen så står de på kreatin burken att intag är bara nödvändigt på träningsdagarna där jag vanligtvis brukar ta rage innan träning..

vad har det med saken att göra? jag förstår inte.. menar du att du tänker ta pwo varje dag?

för att göra det enkelt för dig.

de dagar du tränar - ta pwo och inget extra kreatin
de dagar du inte tränar - ta 5g kreatin
de dagar du inte tränar och vill få mer energi - ta koffeintabletter.

Whitetiger90
2011-03-21, 23:55
vad har det med saken att göra? jag förstår inte.. menar du att du tänker ta pwo varje dag?

för att göra det enkelt för dig.

de dagar du tränar - ta pwo och inget extra kreatin
de dagar du inte tränar - ta 5g kreatin
de dagar du inte tränar och vill få mer energi - ta koffeintabletter.

har alltid trott att man ska ta rage 45 minuter innan träning?
eller har man gjort en stor miss?

vicarious
2011-03-21, 23:59
har alltid trott att man ska ta rage 45 minuter innan träning?
eller har man gjort en stor miss?

Är det någon som har sagt annorlunda? Spelar du bara dum nu eller? Jag förstår inte hur du inte kan förstå det jag skriver. Jag kan inte vara mer tydlig.

Whitetiger90
2011-03-22, 00:09
Är det någon som har sagt annorlunda? Spelar du bara dum nu eller? Jag förstår inte hur du inte kan förstå det jag skriver. Jag kan inte vara mer tydlig.

näe jag läste bara inte riktigt..

men kreatinet som jag har köpt (kre-alkalyn) STÅR de på burken att de skall intas 90 till 60 minuter innan träning, ska jag skita i vad som står på burken menar du då eller?

har bara en till två vilodagar i veckan.

AlmostRipped
2011-03-22, 03:20
Vicarious har redan förklarat det så enkelt som möjligt, frågor och svar om kreatin har du i stickyn i denna forumdel...

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194

Så enkelt var det!

944RS
2011-03-22, 07:20
Eller gör det enkelt för dig och gör som det står på burkarna.

Extra kreatinet på träningsdagarna är troligtvis onödigt men är inget som kommer försämra din upplevelse av Rage.

Nästa gång kan du köpa vanligt kreatin istället där det inte står att du måste ta det innan träning så har du fler möjligheter i vardagen med att vara så opti som möjligt.;)