handdator

Visa fullständig version : Synephrine


Larsson92
2011-03-17, 19:57
Tjena,
Kollade runt lite på olika forum och liknande och hittade en produkt som innehåller Synephrine. De påstår att det är liknande med efedrin men utan bieffekter, någon som kan något om Synephrine och är det överhuvudtaget lagligt?

Mvh

Sheogorath
2011-03-17, 20:00
Tjena,
Kollade runt lite på olika forum och liknande och hittade en produkt som innehåller Synephrine. De påstår att det är liknande med efedrin men utan bieffekter, någon som kan något om Synephrine och är det överhuvudtaget lagligt?

Mvh

Synefrin är lagligt, inte dopingklassat och har självklart bieffekter. Kör en Wikipedia och lär dig det grundläggande om du ska använda det.

hejhopp79
2011-03-17, 20:36
Bieffekter finns det nog. Har för mig att man ökar risken för stroke, hjärtproblem etc.

Kombinationen synefrin + koffein lär inte vara så bra iaf. Körde en burk synefrin något år sedan som jag fick med gratis vid proteinköp. Blev bra stimmad av det iaf. Blev många, långa datorsessioner nätterna igenom med Baldur's gate-serien.

Good times.

mangemani
2011-03-17, 23:13
när jag körde med synefrin så kände jag av väldigt obehagliga hjärtklappningar.
i början trodde man det bara var nå temporärt,men ju mer man använde det desto mer och hårdare blev dom,jag fick lov att lägga av pga rädslan att man skulle åka på nån hjärtattack eller nått.

men annars blev man väldigt stimmad,pigg och alert,men dom possetiva sidorna övervinner inte dom negativa tyvärr,så kände jag iaf ang synefrin.