handdator

Visa fullständig version : behöver lite tips på träning


drainer
2011-03-16, 20:52
Tjena.

Jag är snart 18 år och skulle behöva lite hjälp med hur jag ska träna för att uppnå en någolunda fit kropp. Jag har ganska breda höfter och en rätt så bred midja, jag har dessutom lite av en ''kagge' eller vad man ska säga. tyvärr så är jag dock väldigt smal vid bröstkrogen och revbenen.
min fråga är hur jag ska träna för att få bort magen och få lite mer av en V-form. för jag antar att det inte finns så mycket att göra med höfterna.

Tack på förhand för svaren

HulkH
2011-03-16, 20:58
Får du bredare rygg upptill så tänker man inte på höfterna efter ett tag.


Fel forumdel btw ;) men någon moderator flyttar nog den inom kort :)

drainer
2011-03-16, 21:01
Får du bredare rygg upptill så tänker man inte på höfterna efter ett tag.


Fel forumdel btw ;) men någon moderator flyttar nog den inom kort :)

jo jag såg det just precis efter jag postat den. okej, ryggen låter bra. men jag har väldigt svårt att lägga upp ett träningsschema över hur jag ska träna för att både förlora fettet på magen och samtidigt bli bredare..

HulkH
2011-03-16, 21:07
jo jag såg det just precis efter jag postat den. okej, ryggen låter bra. men jag har väldigt svårt att lägga upp ett träningsschema över hur jag ska träna för att både förlora fettet på magen och samtidigt bli bredare..

Gör en sak i taget, jag skulle börjat efter något nybörjarschema och kört på ett tag. Samt se till vad jag stoppar i mig.

drainer
2011-03-16, 21:16
Gör en sak i taget, jag skulle börjat efter något nybörjarschema och kört på ett tag. Samt se till vad jag stoppar i mig.

låter som en bra idé, får väl kanske börja jogga och som sagt, se till att jag inte stoppar i mig för mycket och för dåliga saker=)

MrMuggelSnuggel
2011-03-17, 00:41
Skynda långsamt. Kör lite konditionsträning varvat med styrketräning..