handdator

Visa fullständig version : Vid hur många reps behåller man samma muskelstyrka/ storlek?


FELLO
2003-11-25, 14:38
Tjaba.

Som topicen lyder, jag har tänkt att köra ben men vill inte att de ska öka i storlek.

Mvh F

Herkulez
2003-11-25, 14:45
Finns inget magiskt tal för något sådant, träna inte alls dom då om du vill ha dom i nuvarande storlek (förutsatt att du aldrig har tränat domk)


annars kan du ju bara underhålls träna dom med 1 pass då och då ( typ med 4 veckors mellanrum mellan passen)


Eller vill du bli starkare i benen men ha samma mått:confused:

FELLO
2003-11-25, 14:59
Tja

Tack för det snabba svaret.

När jag tänker efter kanske var frågan lite dumt? Tränare man ben då ökar de i muskel och storlek.

Men jag funderade mer att formerna ska synas bättre än nu? Men då behöver man nog bränna fett?

Konstig fråga? :em:

shirunai
2003-11-25, 15:07
ja förbränningsträning blir det då, man kan inte forma bara göra dem större

Arwen
2003-11-25, 20:19
angenämt problem...önskar att jag en dag kunde skriva följande på forumet:

"hur ska jag träna för att mina bröst & armar inte ska bli större?":cool:

Spike
2003-11-25, 20:48
Jävla ben kan ju inte handla byxor som folk och jag överväger starkt att sluta träna dom efter dagens shoppingtur :furious:

Fartman
2003-11-26, 00:10
Originally posted by Spike
Jävla ben kan ju inte handla byxor som folk och jag överväger starkt att sluta träna dom efter dagens shoppingtur :furious:

äh, dagens byxor är ju gjorda för tarmar utan varesig röv eller benmuskler.. ett tips är dock att sy upp brallor, köpte ett par för ett tag sen och sydde upp, dom är nu som ljutna trots en stadig böjröv! lite slappa i midjan kanske men vafan!

Mindek
2003-11-26, 00:23
Originally posted by Fartman

stadig böjröv


:laugh: :D

Arwen
2003-11-26, 07:48
Originally posted by Fartman

stadig böjröv! slapp i midjan !

Sexuellt överförbart ?:angel:

Dipshit
2003-11-27, 20:30
Leitet Tips:
Jeansmärket Evisu ska vara ganska "fylliga"! Utan att man ser ut som en gangster eller idiot!
Vet inte, men Levi's Twisted borde också funka?