handdator

Visa fullständig version : Ny på Kolozzeum Samt mitt nybörjar schema.


Hedmannn
2011-03-14, 20:50
Tjena mitt namn är patrick 24 år ligger på cirka 114 kilo som ska bort!

Tränar cirka 5-6 dagar i veckan och jag har sån sjuk motivation som är helt sjuk!
Jag har varit en riktigt Computer nerd i mina dagar.. Allt har säckat ihop..

Sen självklart har man rätt bra styrka osv tanken på att jag jobbar som grov arbetare.

Lite om mitt schema..


Måndag: Biceps/triceps Vet att många tycker att man inte ska köra båda men jag tycker det känns bäst. Har jag fel? skriv gärna som sagt är helt ny på detta.

Tisdag: Axlar

Onsdag: Vila men Brukar ta ett spring pass som sagt har sån sjuk Motivation till att träna.

torsdag: Rygg

Fredag: Bröst/mage

Lördag: Vila

Söndag: Ben

Samt innan alla pass intervall tränar jag på löpbandet 30 min för att förbränna!!


Lite om mitt Krubb som man mumsar i sig..

Frukost = havregryns gröt blandat med protein + vatten cirka 150 gram havre.

mellanmål 09:00 = Tonfisk Burk 120g tonfisk

Lunch 11:00 = Äter Alltid ute tanken på jobbet men tar alltid grymt mycket sallad samt försöker skippa dom mesta kolhydraterna och sen tar en Kött bit / fisk


Mellanmål 14:00 = Tonfisk Burk 120gram tonfisk



Middag 18:00 - 19:00 = Samma sak varje dag 1 Kyckling file med Broccoli samt min egna hemlagade Turkiska yoghurt sås till! samt 1 dl coscos!

Sen Innan träning trycker jag i mej tonfisk burk Igen 120 gram för att hålla mättheten nere samt att få i mej protein.. Tar knappt några protein shakes underdagarna.. Tanken på att jag har lite att ta av men jag kanske har fel så rätta mej gärna!!!




Vill gärna ha hjälp MED övningar till mina pass. jag kör det jag brukar men finns säkert bättre saker jag kan fixa till! Stort tack från mej!

No pain no gain!

Hälliwüüd
2011-03-14, 20:52
Detta ska absolut följas! Kört hårt! :)