handdator

Visa fullständig version : vad finns??


optik
2003-11-24, 23:24
jag käkar just nu RX-fuel som man kan köpa hos twinlab. men tänkte köpa produkter hos er i stället.
så frågan är.
vad ska ja köpa hos er som har samma effekt som RX??

EiseltUK
2003-11-24, 23:35
Fairing har en måltidsersättare som kanske kan vara intressant. Annars skulle jag rekommendera ett rent proteintillskott och kompletter därutöver med kolhydrater vid sidan om, t ex en brödbit eller frukt.

Eiselt kommer under 2004 med en "Rx"-produkt i portionspåsar, men jag vågar inte säga något om datum för allt tar sin tid. Vi ska bl a köpa in en lämplig maskin först och sedan ska förpackningar designas och tryckas, provsmakas hit och dit osv.


/ Henrik

Pez
2003-11-24, 23:37
Varför tar du Rx-fuel i dagsläget? Vid vilket tillfälle/tillfällen?

/pez

optik
2003-11-25, 10:39
jag brukar tar RX direkt efter träningen, men e så jäkla dyrt.

skulle ni här på kolozzeum kunna ge ett förslag på en produkt som man skulle kunna ta efter träningen??
brukar alltid köpa på twinlab men det är så jäkla dyrt så man måste handla på nått annat ställe lixom:D

EiseltUK
2003-11-25, 11:25
Jag vet inte exakt priset på Rx Fuel, men kan tänka mig att den är hyffsat dyr. Om du vill ha något att ta efter träningen så kan du troligen få betydligt mer avancerade produkter (t ex Fastway, Rapid H m fl) för samma eller lägre pris och så behöver du bara komplettera med kolhydrater vid sidan om.


/ Henrik

Arwen
2003-11-25, 11:37
varför inte vara lite lokalpatriot & välja Exell vassle + valfria snabba kolisar?

Billigare kan det inte bli, och troligen ett resultat som är jämförbart med tex Twinlab´s prylar

King Grub
2003-11-25, 11:38
Att äta RX-Fuel efter varje träningspass måste bara vara ett kvalificerat slöseri med pengar.

optik
2003-11-25, 13:47
så det bästa efter ett tränings pass är "vassle + valfria snabba kolisar"
vad är den bästa produkten här som man kan ta efter träningen?
nått förslag som man kan köpa?
:D

Mindek
2003-11-25, 13:50
Snål-varianten är Exell vassle och skumgodis. :eating:

Ger väl typ 95% av effekten från nåt dyrare, så det är bra nog åt de flesta.

KniveN
2003-11-25, 14:21
Du skulle kunna köpa Eiselt - Max Gainer som det är extrapris på nu (399) och köpa nån påse EXELL - vassle med samma smak som du blandar i.
100g gainer och 20-30 gram EXELL