handdator

Visa fullständig version : csport fungerar inte!? [UFC-relaterat]


hertzman
2011-03-12, 18:46
Tänkte avnjuta lite UFC inatt med bra kvalité och därför kolla genom den svenska sidan csport. Jag kommer dock inte vidare på någon av länkarna, och snabblänken för UFC händer det inget när jag klickar på. Har testat i Chrome, firefox och IE. Är det någon mer som inte kan komma in på länken till galorna eller är det något tok med min dator?

www.csport.se

andnel
2011-03-12, 18:48
Samma här.

hertzman
2011-03-12, 18:50
Satan!

hertzman
2011-03-12, 19:02
UFC kommer inte sändas på csport ikväll tydligen. Ringde deras kundtjänst som informerade om att det ska sändas framöver men att någon måste gjort en rejäl tabbe och inte köpt in rättigheterna för just den här galan. Den finns inte med på deras sändningsschema för inatt.

hertzman
2011-03-12, 22:25
Epic fail. Det är ju nästa lördag...

Pirko
2011-03-12, 23:09
Vad ligger priset på annars?

Scoffan
2011-03-12, 23:14
Csports är en riktig skitsida, oproffsigare företag får man leta efter. Köpte säsongs avslutningen av allsvenskan för 1 år sedan då crashar hela sidan och det var för sent att se matchen någon annan stans.
Sen förra säsongen köpte jag en match för 100spänn och dom filmar den med en webcam!?!? och till råka på allt filmar den himmelen i 5min och man missar det avgörande målet.:furious:

hertzman
2011-03-13, 01:54
Csports är en riktig skitsida, oproffsigare företag får man leta efter. Köpte säsongs avslutningen av allsvenskan för 1 år sedan då crashar hela sidan och det var för sent att se matchen någon annan stans.
Sen förra säsongen köpte jag en match för 100spänn och dom filmar den med en webcam!?!? och till råka på allt filmar den himmelen i 5min och man missar det avgörande målet.:furious:

Låter inget vidare?

Men till UFC lär det fungera bra. De lär knappast vara där och filma själv, och nu verkar de ha något samarbete med Canal+ så jag antar att de får själva sändningen därifrån.

Kabuto
2011-03-13, 09:48
Csports är en riktig skitsida, oproffsigare företag får man leta efter. Köpte säsongs avslutningen av allsvenskan för 1 år sedan då crashar hela sidan och det var för sent att se matchen någon annan stans.
Sen förra säsongen köpte jag en match för 100spänn och dom filmar den med en webcam!?!? och till råka på allt filmar den himmelen i 5min och man missar det avgörande målet.:furious:

Funkar helt perfekt när jag har köpt till UFC-galor. Lätt värt 99kr för en bra stream till en gala.. Inte en HD-stream men den duger..

Och som sagt så är det ingen gala i helgen :P

hertzman
2011-03-13, 10:34
Funkar helt perfekt när jag har köpt till UFC-galor. Lätt värt 99kr för en bra stream till en gala.. Inte en HD-stream men den duger..

Och som sagt så är det ingen gala i helgen :P

Är det svenska kommentatorer? Då går det fetbort.

Scoffan
2011-03-13, 10:56
Låter inget vidare?

Men till UFC lär det fungera bra. De lär knappast vara där och filma själv, och nu verkar de ha något samarbete med Canal+ så jag antar att de får själva sändningen därifrån.

Jo självklart är en UFC gala ordentligt filmat som vanligt, dock så borde väl rimligtvis kommentatorerna vara svenska, tänker de som brukar vara med på tv4sport på lördagar eftersom det var canal+ sändning, inte säker dock.
Får hoppas det ligger uppe någon sändning från Skysports istället ;)

Kabuto
2011-03-13, 11:08
Är det svenska kommentatorer? Då går det fetbort.

Nej det var en stream direkt från UFC verkade det som..