handdator

Visa fullständig version : Satans leverfläckar av kost eller tillskott.?


nocantdo
2011-03-12, 14:13
Jag har bara på drygt 3 veckor säkert fått 10-15 nya leverfläckar vad fan kommer dom ifrån är det möjligt att kost och tillskott kan påverka.
Jag har dietat flitigt dom senaste 4 månaderna kan det va hormon förändring i och med lågt kcal intag?

Och nej jag har inte solat på lätt 1-2 månader.?

hejhopp79
2011-03-12, 15:41
Var det inte du som åt typ 4 g protein/kg kroppsvikt och dag?

nocantdo
2011-03-12, 16:02
Var det inte du som åt typ 4 g protein/kg kroppsvikt och dag?

Japp Men det har jag gjort hyfsat länge typ 4-5 månader inga problem innan bara nu dom 3 sista veckorna har bott här i köpenhamn måste fan va förgiftat vatten asså :S

tobbe12
2011-03-12, 16:04
Min syster är dermatolog , frågade henne, kosten påverkar inte, däremot bör du kolla upp dom , man får nya leverfläckar med tiden, men det låter lite väl mycket.

edit, är du säker på att du inte haft dom tidigare och bara upptäckt dom?

Pepz
2011-03-12, 16:09
du använder inte melanotan? :)

nocantdo
2011-03-12, 16:57
Min syster är dermatolog , frågade henne, kosten påverkar inte, däremot bör du kolla upp dom , man får nya leverfläckar med tiden, men det låter lite väl mycket.

edit, är du säker på att du inte haft dom tidigare och bara upptäckt dom?

Ja vet inte jag kanske bara nojar.?
Spenderade 5 månader i Ett stekhet Arab land för ungefär 4 månader sen och fick så klart en riktigt djup bränna kan det ha kommit från det? Jag har solat solarium men detta va ju typ 1-2 månader sen sist! Har fått dem de sista 3 veckorna så jävla skumt.

du använder inte melanotan? :)

Nej inget sånt :)

Gunfire
2011-03-12, 19:20
Ja vet inte jag kanske bara nojar.?
Spenderade 5 månader i Ett stekhet Arab land för ungefär 4 månader sen och fick så klart en riktigt djup bränna kan det ha kommit från det? Jag har solat solarium men detta va ju typ 1-2 månader sen sist! Har fått dem de sista 3 veckorna så jävla skumt.



Nej inget sånt :)

brännde du dig?eller fick du färg? kan du se omdet finns hårstrå på fläckarna?

daff__
2011-03-14, 07:27
Jag har hört att man kan få mycket leverfläckar om man tränar hårt och mycket.
Har själv samma "problem" och antar att det är därför :(