handdator

Visa fullständig version : såhär äter jag.


Freddow
2011-03-12, 00:08
tjena, har nyligen börjat träna men känns som jag har börjat äta som ett djur.
väger runt 61kg just nu, längd: 175cm~.
gymmar 4 dagar i veckan, sen ett konditions pass o simmar en gång.

frukost: gröt
2 timmar senare: tar jag o käkar mackor eller vad som helst.
1 timme senare. lunch
1-2 timmar senare: mackor eller frukt eller nåt igen.
2 timmar senare. middag.
2 timmar senare. fil med musli eller mackor
2 timmar senare samma.
inklusive min gainer shake.

är det bra o käka såhär?

Apos78
2011-03-12, 00:16
Det funkar absolut. Vad är målet med träningen och kosten? Med tanke på gainern gissar jag på viktuppgång.

Freddow
2011-03-12, 00:17
hehe okej soft! a kör ju rage nitro innan för att orka köra ett såbra pass som möjligt sen tar jag gainer efter. men a vill gå upp till 66-67 kg tills sommaren :p
men tack för att du svarade! :)

bug
2011-03-12, 00:50
hehe okej soft! a kör ju rage nitro innan för att orka köra ett såbra pass som möjligt sen tar jag gainer efter. men a vill gå upp till 66-67 kg tills sommaren :p
men tack för att du svarade! :)

Räkna hur mycket kalorier du ska få i dig för att ligga på kaloribalans, sedan äter du över det, +500 ger en ökning på 0,5 kg veckan.

bug
2011-03-12, 01:03
Räkna hur mycket kalorier du ska få i dig för att ligga på kaloribalans, sedan äter du över det, +500 ger en ökning på 0,5 kg veckan.

Tror jag :D

Eddie Vedder
2011-03-12, 09:41
En extremt ofulllständig redovisning. Den kan vara bra men även kass. Det lilla lilla du nämner får det i alla fall att låta som en potentiellt proteinrik kost med bara massa kolhydratkällor. Men jag vet ju inte hur mycket pålägg du har och inte vad du äter till lunch och middag. Har du inte ens mjölk eller något i gröten?

Mauriice
2011-03-12, 12:47
Precis, det är väldigt svårt att uttala sig om din kost när du skriver "mackor eller vad some helst", "middag", "mackor eller frukt eller nått sånt". Det ger ju ingen rättvis bild och du kan inte förvänta dig några bra svar heller.

VAD äter du till middag? hur mycket, etc.

Kom igen, bättre kan du!