handdator

Visa fullständig version : Samlingsplats för Formbilder?


Cirius
2011-03-11, 23:16
Hej,

Jag håller på att bygga upp en sajt med formbilder, ett ställe där det är tänkt att man ska samla en hel drös med folks formbilder på ett och samma ställe så att man enkelt kan finna motivation på en och samma sida.

Nu undrar jag vad ni tror om detta? Känns det onödigt eller bara dumt? Eller känns det som en grym ide? Oavsett vad, så är jag intresserad utav eran input, killar såväl som tjejer.....vad tror ni ?

Skulle ni tänka er att villja lägga upp era bilder på en sida så att alla får se och bli motiverade?

mattilainen
2011-03-11, 23:17
Låter tufft :) Ganska vågat att gå med på att lägga ut dock :)

Cirius
2011-03-11, 23:19
Vågat och vågat, lägger du ut det på någon annan site som är publik så är du ju ute på nätet oavsett. :)

Skulle du kunna lägga ut dina formbilder? (En rätt enkel fråga som är den enda som man behöver ställa sig typ)

IronBug
2011-03-11, 23:19
Tycker det känns onödigt. Är inte direkt så att det är jätteproblem med att finna motiverande bilder/filmer som det är nu.

Cirius
2011-03-11, 23:21
Tycker det känns onödigt. Är inte direkt så att det är jätteproblem med att finna motiverande bilder/filmer som det är nu.


Ok, sant, men tycker du inte att det ändå är lite utspritt? :)

IronBug
2011-03-11, 23:22
Ok, sant, men tycker du inte att det ändå är lite utspritt? :)

Nja, inte direkt. :)

shadowfire
2011-03-11, 23:25
antar att du kommer ha en hel hög mulliga personer med då det är det som anses vara "vågen"?

Cirius
2011-03-11, 23:28
Såklart så kommer sidan modereras, men meningen är ju att så många som möjligt ska dra nytta utav siten. Frågan är vart man ska dra gränsen dock, alla har ju rätt till att visa upp sig om dom nu vill det, frågan är om det är seriöst? :)

Sidan ska ju finnas för att attrahera folk att villja vara på sidan, att återkomma, eller att motiveras, så allt inom dessa kategorier kommer ju då att finnas. Allt ifrån dom lite mulligare till dom som är mer eller mindre i bättre form.