handdator

Visa fullständig version : Kre-Alkalyn vs Kreatin mono


Fadi
2011-03-11, 21:13
Pratade med en välkänd kroppbyggare som rekommenderade Kre-Alkalyn ist för Kreatin monohydrat som bildar mycket vätska och kräver en uppladdningsfas, När det gäller mig så svarade jag rejält bra på kreatin fast man fick en plufsig ansikte och massa små finnar på axlarna och lite håravfall under långa månaderkurer, det såg ut som om jag gick på AAS vilket många trodde också.

Frågan är om Kre-Akalyn är verkligen bättre än kreatin och ger samma styrka trots att den inte bildar vätska

Dela gärna med era erfarenheter om ni har testat både Kre-Alkalyn & Kreatin isf vilket tycker du var bättre?

Ego
2011-03-11, 21:19
Använd vanlig Kreatin.

Pepz
2011-03-11, 22:02
kre alkalyn är monohydrat.

dina biverkningar som håravfall har du nog fått från något annat.

Fadi
2011-03-11, 22:15
kre alkalyn är monohydrat.

dina biverkningar som håravfall har du nog fått från något annat.

Kreatin ökar mängden DHT i kroppen, så det är på grund av kreatinet, dessutom håret blev tjockare när jag slutade i vilket fall så beror det på om man har anlag för håravfall och är känslig för DHT

Pepz
2011-03-11, 22:29
Kreatin ökar mängden DHT i kroppen, så det är på grund av kreatinet, dessutom håret blev tjockare när jag slutade i vilket fall så beror det på om man har anlag för håravfall och är känslig för DHT

eller så läste du att mängden DHT ökar av kreatin och registrerade alla hårstrån du tappade..

Fadi
2011-03-11, 22:48
eller så läste du att mängden DHT ökar av kreatin och registrerade alla hårstrån du tappade..

aha?