handdator

Visa fullständig version : Beställa billig elektronik från ebay.


Määng
2011-03-09, 14:45
Är det någon som beställt nå billiga elektronikgrejer från ebay som kan säga hur ofta grejerna fungerar? Det jag syftar på är tex billiga headsets eller usb grejer för 4 dollar och neråt. Jag har beställt en sån här:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230578483064

Jag undrar ifall jag bör vara inställd på att den inte fungerar när jag får den eller hur är det?

PowPow
2011-03-09, 15:15
Har beställt batterier.. funkade bra. Det är väl bara till att kolla säljarens kommentarer.

noob76
2011-03-09, 15:33
Jag har beställt massor och kvaliteten brukar vara ungefär som det man betalar. ungefär. Ibland är den lite sämre och ibland lite bättre, men helt klart är att de lite dyrare sakerna nästan alltid är billigare än i Sverige.

Men jämför grejorna på EBay med prylar på dealextreme.com men också med svenska butiker som säljer krimskrams typ clasohlson, kjell.com, jula, biltema och andra. Ibland är det nästan inget billigare på EBay än på Svenska butiker.

Määng
2011-03-09, 16:08
Hmm, okej.

Jag har nämligen ett par turtle beach x11 hörlurar till mitt xbox och tänkt använda den där så jag kan använda dem till ps3. Kanske inte värt det om ljudet blir kasst. Eller vänta nu.. har för mig att jag bara behövde den där för att få chatten att fungera, spelljudet fungerar nog utan den, då gör det ju inget. Oj, nu tänkte jag lite högt här. =)

Wille005
2011-03-09, 17:31
Gjort många många kap. Tjänade exempelvis över 10.000 när jag köpte hårdvaror till en pc för några veckor sedan. Det gäller att vara impulsiv i sitt köpande.