handdator

Visa fullständig version : Ett vettigt gym i Sala


wky
2011-03-09, 11:34
Hittills bara hittat Work It 24 och Exercise. Inget av dom öppet vid tillfället. Är något av dom dugliga om allt som räcker för mig är en och ett chinsräcke? Eller finns det något mer hardcore? :)

wky
2011-03-09, 11:48
Kan inte editera, det ska stå en stång.

r3mpuh
2011-03-09, 11:49
Hittills bara hittat Work It 24 och Exercise. Inget av dom öppet vid tillfället. Är något av dom dugliga om allt som räcker för mig är en och ett chinsräcke? Eller finns det något mer hardcore? :)
Finns ett hardcore gym i Sala, Shape Club.
http://www.laget.se/ssc/

Ring någon i styrelsen och se om de är där vid tillfället?
Om inte någon av dem är där och tränar när du ska dit, kanske du kan fråga om du kan få test-träna ändå-->Knacka på rutan så öppnar nån person på gymmet dörren åt dig.

Allt finns, ska man köra dips t.ex så tar man sånna handtag och sätter fast i en bänk och lägger vikter på andra sidan bänken...
Finns förövrigt chinsräcke, marklyft/knäböj ställe, 2 bänkpressar, smith, cablecross, Tejp på allt och hantlar upp till 50kg I think. ;)

Mvh r3mpuh

wky
2011-03-09, 12:01
Nu börjar det likna något. Tråkiga är att jag bara är i Sala denna och nästa vecka, lär gärna inte teckna halvårskort för det. Kanske ringer och hör ändå.. :)

wky
2011-03-10, 08:39
Nej det gick inte för sig att bara träna några enstaka gånger. Har du någon koll öht på om Exercise har någe fria vikter?

r3mpuh
2011-03-11, 19:31
Nej det gick inte för sig att bara träna några enstaka gånger. Har du någon koll öht på om Exercise har någe fria vikter?Okey, tråkigt. :/

Exercise är helt okej imo, övre plan är maskinpark, CC, chin/dip osv
Nedre plan finns 2-3 bänkpressar, 1 smith, hantlar till 42kg?
Och såklart en stång/ställning som duger åt Marklyft/knäböj. x)

Tror det finns bastu och solarium där också, vet inte.
Lycka till!

wky
2011-03-14, 12:14
Jodå, var där en sväng förra veckan. Kan väl tycka att det dög men det var en jävla röra. Det får väl duga till ett par pass i alla fall, tack för hjälpen ändå.. :)