handdator

Visa fullständig version : Första Inlägget


Jespercrossfit
2011-03-07, 22:14
Ska nu försöka att lägga upp mina pass som jag kör, vi får väl se hur de går med den saken! :)

Jag tränar crossfit 3gånger i veckan hos CrossfitKalmar men försöker att gå upp till 4pass i veckan.

Tisdagens Pass:

* 10 varv av:
* 10 Svingar
* 10 Armhävningar

Tid: 12.02
Ett riktigt tungt pass då tekniken på kettlebellen inte var hundra vilket gör att tiden rinner iväg lite väl mycket.
Vikt på kettlebellen var 12kg.


Tordagens Pass:

* 20 min AMRAP
* 10 pushpress
* 10 svingar
* 10 boxhopp
Varv: 11 + 10pushpress.
Ett pass som jag är grymt nöjd med då jag kunde köra alla övningar rakt igenom utan någon som helst vila. Klarade även att köra med en 16kg kettlebell vilken är en ökning med 4kg mot vad jag brukar klara av. Har nu kört med lchf metoden cirka en månad och börjar att se resultat nu vilket är grymt kul!

Lördagens Pass:
”Baby-Ryan”
5 varv
4 Muscle ups
15 Burpees

Tid: 7.59
"Baby-Ryan" är en nedskalning utav det riktiga passet "Ryan". Ångrar grovt att jag gjorde den nedskalningen då jag klarade av att utföra "Baby-Ryan" alldeles "för lätt" :). Har nu gått upp rejält i styrka vilket jag märker när jag klarar passen fortare nu.
Har även gått ner 1½ kg på en vecka nu vilket har gjort att jag nu väger cirka 61kg. Detta har o göra med lchf metoden vilket har gjort att jag har blivit snabbare nu, grymt kul! =)