handdator

Visa fullständig version : tja :)


ozzi98
2011-03-07, 17:07
tjennah.. jag undrar lite om den här abtronic x2 bältet..kan man träna mer än bara mage på den..? och fungerar det här bältet ..? om ja skulle fixa en sån skulle det ge reultat då..? är 12 år :)

Gasp
2011-03-07, 17:15
Tjena Ozzi,

Jag skulle lägga pengarna på hubba-bubba och några timmar på internetcafét istället.

Gör situps och crunches om du känner behov av magträning.

goja
2011-03-07, 17:15
Klart, köp 5-6 stycken så kommer du garanterat se biffig ut om ett halvår.

ozzi98
2011-03-07, 17:19
hm.. e vanliga sittups/crunches/armhävningar bättre..? har gjort det ett tag men har typ bara fått lite reultat.. inte nåt wow lixom.. :O

JJOHANSSON
2011-03-07, 17:23
haha.. Det tar tid.

Ät träna sov, det kommer garanterat ge dig mer än en abtronic.

Skulle föreslå att du börjar träna på gym men antar att du inte har åldern inne för det.

Grazzafukkinrazzi
2011-03-07, 17:24
Alltså Ozzi, lugna ned dig ett par hekto....

Jag skulle först och främst börja med att läsa på hur träning fungerar, gör det först och är det några frågor du undrar över senare är det bara att fråga på. Det finns massvis med trådar här som skulle göra underverk för dig om du läste igenom.

HulkH
2011-03-07, 17:26
Tvivlar på att dom där bälterna fungerar.

Som Johansson och Grazza säger, läs om träning och träna,sov,ät sedan repetera.
Det tar som sagt tid att bygga muskler.

eJohansson
2011-03-07, 17:30
Du skriver i en annan tråd att du har anorexia. Jag skulle ta hand om det till att börja med..

lurre86
2011-03-07, 17:31
Ordna en bättre rubrik så man vet vad den handlar om.

difeddy
2011-03-07, 17:33
Ozzi, i all välmening, sök hjälp. Det är inte pinsamt, konstigt eller fel för den delen att söka hjälp för en ätstörning. Det går inte att bara "sky undan" det med en inre önskan av att det så småningom försvinner. Det kommer bara att ligga kvar, väntandes på att du ska ta itu med det. Vare sig du är 20 eller 12. Red ut det, för din egen skull. :)

Punisher1
2011-03-07, 18:30
Jag har för mig att det tom är "farligt" med sådana belten? rätta mig om jag har fel men blir inte musklen starkare men muskletfästet blir inte starkare så man riskerar att skada sig?

StarkaUlf
2011-03-07, 19:19
Du skriver i en annan tråd att du har anorexia. Jag skulle ta hand om det till att börja med..

+1

otroligt svårt att bygga nå med anorexia :P

L Johnsson
2011-03-07, 19:29
Jag har för mig att det tom är "farligt" med sådana belten? rätta mig om jag har fel men blir inte musklen starkare men muskletfästet blir inte starkare så man riskerar att skada sig?

Har läst att det stör de naturliga nervimpulserna till musklerna. Huruvida det stämmer eller inte vet jag ej.

p0ntuzz
2011-03-07, 19:32
Ser inte ut som om du har anorexia i din första tråd.

L Johnsson
2011-03-07, 19:36
Ser inte ut som om du har anorexia i din första tråd.

Vad baserar du det på?
Är det inte rätt svårt att avgöra något sådant via ett internetforum?
Och eftersom det är svårt som fan att avgöra något sådant via ett forum och Ozzi98 bara gjort 8 inlägg så kanske det vore bättre om du inte uttalade dig om något som du ju omöjligt kan dra en kvalificerad slutsats om.

Sheogorath
2011-03-07, 19:37
Ser inte ut som om du har anorexia i din första tråd.

Say what?

p0ntuzz
2011-03-07, 19:53
Vad baserar du det på?
Är det inte rätt svårt att avgöra något sådant via ett internetforum?
Och eftersom det är svårt som fan att avgöra något sådant via ett forum och Ozzi98 bara gjort 8 inlägg så kanske det vore bättre om du inte uttalade dig om något som du ju omöjligt kan dra en kvalificerad slutsats om.

Om du har anorexia så vill (kan) du inte äta för att du tycker att du är tjock och där av ge fan i att äta, självsvält. Enligt mig ser det absolut inte ut som om han har problem med att äta. Visst han kanske inte äter mycket men han äter ju varje dag enligt hans post.

Sheogorath
2011-03-07, 19:56
Om du har anorexia så vill (kan) du inte äta för att du tycker att du är tjock och där av ge fan i att äta, självsvält. Enligt mig ser det absolut inte ut som om han har problem med att äta. Visst han kanske inte äter mycket men han äter ju varje dag enligt hans post.

Och om den här 12-åriga killen verkligen har anorexia och du skriver till honom att "det inte ser ut som att du har anorexia", hur i helvete är du kopplad då? När du väger vad du kan vinna med en sådan kommentar jämfört med vad du kan åstadkomma för skada så borde du inse att du gör rätt i att avstå från att låta fingrarna glida rundor över tangentbordet.

King Grub
2011-03-07, 19:58
Om du har anorexia så vill (kan) du inte äta för att du tycker att du är tjock och där av ge fan i att äta, självsvält. Enligt mig ser det absolut inte ut som om han har problem med att äta. Visst han kanske inte äter mycket men han äter ju varje dag enligt hans post.

Du har ingen aning om vad du pratar om. Vänligen skriv inte mer i tråden. Du förstör mer än du hjälper.

Eddie Vedder
2011-03-07, 19:58
Om du har anorexia så vill (kan) du inte äta för att du tycker att du är tjock och där av ge fan i att äta, självsvält. Enligt mig ser det absolut inte ut som om han har problem med att äta. Visst han kanske inte äter mycket men han äter ju varje dag enligt hans post.

Du har verkligen sanslöst dåliga kunskaper. Fullständigt omdömeslöst att skriva som du gör.

L Johnsson
2011-03-07, 20:03
Och om den här 12-åriga killen verkligen har anorexia och du skriver till honom att "det inte ser ut som att du har anorexia", hur i helvete är du kopplad då? När du väger vad du kan vinna med en sådan kommentar jämfört med vad du kan åstadkomma för skada så borde du inse att du gör rätt i att avstå från att låta fingrarna glida rundor över tangentbordet.

Du har ingen aning om vad du pratar om. Vänligen skriv inte mer i tråden. Du förstör mer än du hjälper.

Du har verkligen sanslöst dåliga kunskaper. Fullständigt omdömeslöst att skriva som du gör.
Instämmer till fullo! Straighten up eller dra från tråden p0ntuzz! Med sådana totalt okvalificerade och ogenomtänkta kommentarer förstör du bara en massa.

wo0ord
2011-03-07, 20:13
L_Johnsson - Det räcker nog att 3 personer redan sagt till honom innan, varav 2 admins.

Till topic. Abtronic är skit, vänta några år (runt 15? tror jag man skall vara) innan du kan börja träna på ett gym istället, först och främst kanske du skall ta och prata med något om ätstörningarna du har. Mvh

fiskebulle
2011-03-07, 20:33
Ibland vill man bara ge någon en kram, dig skulle jag vilja ge en kram.

L Johnsson
2011-03-07, 20:59
L_Johnsson - Det räcker nog att 3 personer redan sagt till honom innan, varav 2 admins.

Till topic. Abtronic är skit, vänta några år (runt 15? tror jag man skall vara) innan du kan börja träna på ett gym istället, först och främst kanske du skall ta och prata med något om ätstörningarna du har. Mvh

Underströk det jag sagt tidigare genom att instämma med de andra som skrivit efter:).

martinmartin
2011-03-07, 21:03
Ibland vill man bara ge någon en kram, dig skulle jag vilja ge en kram.

Det här var en fin kommentar. +1.

Jorgen
2011-03-07, 21:43
Bättre rubrik.