handdator

Visa fullständig version : Fest ångest


tdaman
2011-03-05, 23:31
Hoppas jag postade i rätt forum nu men hur som helst blev det lite struligt igår när det var fredag och party.

Allt började med att jag fick ansvaret att fixa alla brudar till festen för dom anser mig vara den som får dit flest och trevligast folk. Hur som helst så hade jag sagt att jag gärna ville ha dit en tjej jag är väldigt intresserad av men som tvekade om hon skulle komma.

Jag mötte alla som kom och allt var fred och fröjd. Dom första brudarna som kom var väldigt mycket mer berusade än alla som kommit lite tidigare och ville vara lite närgången och ha en kyss eller ja några som det nu tillslut blev och dyngrak som man är tvekar man ju inte en sekund när man får denna chansen som singelkille.

Grejen är att jag nu i efterhand fick reda på att tjejen jag är intresserad av stod vid hållplatsen när jag mötte upp den berusade tjejen fast som inte jag såg över huvudtaget och hon hörde inte av sig innan.

Hoppas ni tog er tid att läsa för jag har lite små ångest nu när jag pratar med tjejen jag är intresserad av, ja ni kan nog lista ut själva hur hon är just nu. Så till diskussionen; anser ni att jag har sumpat allt och ska jag ha ångest över en sån här sak eller bara gå vidare och hoppas hon hör av sig? har bett om ursäkt till henne.

Angel
2011-03-05, 23:34
1. Jag fattar inte problemet.
2. Du vet inte vad ångest är.

eternallord
2011-03-05, 23:40
1. Jag fattar inte problemet.
2. Du vet inte vad ångest är.

/thread

kalllee
2011-03-05, 23:53
jag fick ångest över den tid jag förlorade här

kettlebellGuden
2011-03-06, 00:22
http://archive.ihunt.com.ua/motivs/AnHero.jpg

Eliasso n
2011-03-06, 00:27
Det man inte minns har inte hänt... Så det är bara att hoppas att det är såhär i ditt fall :)

hultman
2011-03-06, 00:49
Äh. Har du lite game så är det lättlöst. Annars hade du ändå inte haft en chans.

bug
2011-03-06, 00:53
1. Jag fattar inte problemet.


Läs vad han skriver då så fattar du vad han menar? :smash:

Snobbe
2011-03-06, 00:55
Tjo,

Jag har varit anställd på ett konsult företag i 6månader nu. Och jag tänkte höra om folk har lite koll på hur lagen ser ut om detta osv. Måste de heltidsanställa mig efter 6månader? Just nu får jag nytt kontrakt varje månad som jag skriver under på och då har jag garanterat jobb under den månaden men det suger rätt hårt för det ger mig ingen säkerhet överhuvudtaget.

Tänkte hur det ser ut och vad jag har för säkerheter och vad för krav jag kan ställa på dom.

ByggarBertil
2011-03-06, 00:58
Tjo,

Jag har varit anställd på ett konsult företag i 6månader nu. Och jag tänkte höra om folk har lite koll på hur lagen ser ut om detta osv. Måste de heltidsanställa mig efter 6månader? Just nu får jag nytt kontrakt varje månad som jag skriver under på och då har jag garanterat jobb under den månaden men det suger rätt hårt för det ger mig ingen säkerhet överhuvudtaget.

Tänkte hur det ser ut och vad jag har för säkerheter och vad för krav jag kan ställa på dom.

Och vad fan har det med den här tråden att göra? :D

kettlebellGuden
2011-03-06, 00:59
Tjo,

Jag har varit anställd på ett konsult företag i 6månader nu. Och jag tänkte höra om folk har lite koll på hur lagen ser ut om detta osv. Måste de heltidsanställa mig efter 6månader? Just nu får jag nytt kontrakt varje månad som jag skriver under på och då har jag garanterat jobb under den månaden men det suger rätt hårt för det ger mig ingen säkerhet överhuvudtaget.

Tänkte hur det ser ut och vad jag har för säkerheter och vad för krav jag kan ställa på dom.

Ring facket. :thumbup:

KlopFer
2011-03-06, 01:05
Kolo at night, bästa som finns.

burre
2011-03-06, 01:06
Hej,

Jag ska handla mat på fredag och tänkte köpa mig några hönor, men hur gör man hönssoppa? Ska man bara laga efter något recept på kycklingsoppa?

Om det märks har jag aldrig lagat höna förut... ;)

Snobbe
2011-03-06, 01:08
Och vad fan har det med den här tråden att göra? :D

haha jag är lite dum jag... gick in på en ny tråd och skulle göra en helt ny tråd så tryckte jag nog på svara.... :)

C.E.J.
2011-03-06, 01:17
Är väl bara att säga att du inte såg henne.

kettlebellGuden
2011-03-06, 01:21
Ta henne och dina fulla väninna på samma gång.

Angel
2011-03-06, 02:06
Läs vad han skriver då så fattar du vad han menar? :smash:


Varför ska han ha ångest för tjejjen han gillade stod och tryckte vid en busshållplats utan att göra väsen av sig.

Olegh
2011-03-06, 02:07
Tja

Jag var ute och festade lite nyss. Såg ett par snygga tjejer på dansgolvet men fick aldrig till den där kontakten. Sedan åkte jag hem. Tror ni jag har sumpat mina chanser?

krappen
2011-03-06, 02:10
Tjena.

Jag hade tänkt åka ut med grabbarna grus imorn och fiska lite krabba, jag tänkte kombinera resan med ett sedan länge uppskjutet sminkparty. Tror ni jag har sumpat mina chanser?

internethjälten
2011-03-06, 02:10
1. Jag fattar inte problemet.
2. Du vet inte vad ångest är.

Kunde inte sagt det bättre själv. :thumbup:

Angel
2011-03-06, 02:10
Kunde inte sagt det bättre själv. :thumbup:

Nicke *cupid*

<Mike>
2011-03-06, 02:10
Tja

Jag var ute och festade lite nyss. Såg ett par snygga tjejer på dansgolvet men fick aldrig till den där kontakten. Sedan åkte jag hem. Tror ni jag har sumpat mina chanser?

Tyvärr. Ligg lågt ett par veckor, byt sedan frisyr, klädstil och ta bort (eller odla) eventuell ansiktsbehåring för att göra dig oigenkännlig. I värsta fall får du väl emigrera, men det brukar inte behöva gå så långt.

Olegh
2011-03-06, 02:21
Tyvärr. Ligg lågt ett par veckor, byt sedan frisyr, klädstil och ta bort (eller odla) eventuell ansiktsbehåring för att göra dig oigenkännlig. I värsta fall får du väl emigrera, men det brukar inte behöva gå så långt.

Tack för svaret. Jag ska påbörja skäggodlingen i morn, säga upp lägenheten och åtminstone flytta till en annan stad. Hoppas verkligen inte jag måste fly landet.

Viktor_Balck
2011-03-06, 02:32
Tjena.

Jag hade tänkt åka ut med grabbarna grus imorn och fiska lite krabba, jag tänkte kombinera resan med ett sedan länge uppskjutet sminkparty. Tror ni jag har sumpat mina chanser?

Det här låter som ganska brutal fest ångest om jag skall vara ärlig.

hejhopp79
2011-03-06, 10:07
1. Jag fattar inte problemet.
2. Du vet inte vad ångest är.

Agreed.

filmjölk
2011-03-06, 10:26
Situationen är såhär:

*Pojke är kär i flicka
*Flickan är kanske också kär i pojken
*pojken vänslades med en anna flicka och flickan pojken är kär i såg detta
*En helt orelaterad flicka anser sig ha rätten att bestämma vad man inte får känna ångest över.

Problemet är såhär:

Hur rättar pojken till situationen?



Jag föreslår att du tränar knäböj 5 pass i veckan, ser till att hålla ut knäna, lägger stången lägre och stretchar baksida lår.

Poxeman
2011-03-06, 10:30
Glöm inte bacon! Massor av bacon!

Jockefoten
2011-03-06, 10:41
Hoppas ni tog er tid att läsa för jag har lite små ångest nu när jag pratar med tjejen jag är intresserad av, ja ni kan nog lista ut själva hur hon är just nu. Så till diskussionen; anser ni att jag har sumpat allt och ska jag ha ångest över en sån här sak eller bara gå vidare och hoppas hon hör av sig? har bett om ursäkt till henne.

Inget att oroa över grabben! Det är du som fixar brudarna ju!


Tjo,

Jag har varit anställd på ett konsult företag i 6månader nu. Och jag tänkte höra om folk har lite koll på hur lagen ser ut om detta osv. Måste de heltidsanställa mig efter 6månader? Just nu får jag nytt kontrakt varje månad som jag skriver under på och då har jag garanterat jobb under den månaden men det suger rätt hårt för det ger mig ingen säkerhet överhuvudtaget.

Tänkte hur det ser ut och vad jag har för säkerheter och vad för krav jag kan ställa på dom.

"I lagen finns en bestämmelse om att anställningsformen konverteras från tidsbegränsad anställning till en tillsvidareanställning, när den anställde under en femårsperiod har haft två års anställning på antingen vikariat eller allmän visstidsanställning. Dessa två olika anställningsformer kan inte läggas ihop. Före den 1 juli 2007 gällde att det skulle vara 3 års anställning under en femårsperiod för att anställningen skulle kunna konverteras."


Hej,

Jag ska handla mat på fredag och tänkte köpa mig några hönor, men hur gör man hönssoppa? Ska man bara laga efter något recept på kycklingsoppa?

Om det märks har jag aldrig lagat höna förut... ;)

http://www.hittarecept.se/receptkort/h%C3%B6nssoppa

Tja

Jag var ute och festade lite nyss. Såg ett par snygga tjejer på dansgolvet men fick aldrig till den där kontakten. Sedan åkte jag hem. Tror ni jag har sumpat mina chanser?

Troligtvis, du gör bäst i att konvertera till munk.

Tjena.

Jag hade tänkt åka ut med grabbarna grus imorn och fiska lite krabba, jag tänkte kombinera resan med ett sedan länge uppskjutet sminkparty. Tror ni jag har sumpat mina chanser?

Du har nog sumpat dina chanser på kvinnor, män är nog mer passande för dig.

hejhopp79
2011-03-06, 10:43
Situationen är såhär:

*Pojke är kär i flicka
*Flickan är kanske också kär i pojken
*pojken vänslades med en anna flicka och flickan pojken är kär i såg detta
*En helt orelaterad flicka anser sig ha rätten att bestämma vad man inte får känna ångest över.

Problemet är såhär:

Hur rättar pojken till situationen?



Jag föreslår att du tränar knäböj 5 pass i veckan, ser till att hålla ut knäna, lägger stången lägre och stretchar baksida lår.

Vill poängtera att det är särskilt viktigt att hålla ut knäna.

Kischen
2011-03-06, 10:48
"Im 18, do i have potential??"

kettlebellGuden
2011-03-06, 10:52
Hålla ut knäna? Är det något skämt?

Lifeless
2011-03-06, 13:51
Hålla ut knäna? Är det något skämt?

Säger han med dom stora bollarna...

Onigiri
2011-03-06, 14:04
"Hoppas jag postade i rätt forum nu"

:)

stevebc
2011-03-06, 14:28
1. Jag fattar inte problemet.
2. Du vet inte vad ångest är.Haha, så skön.

Den här tråden påminner om när min mammas chef beklagar sig över att han inte vet vad han ska göra med alla pengar han tjänar.

rooz
2011-03-06, 14:35
Jag borde verkligen spendera mer tid på kolo nattetid.

zeusden1
2011-03-06, 14:42
Situationen är såhär:

*Pojke är kär i flicka
*Flickan är kanske också kär i pojken
*pojken vänslades med en anna flicka och flickan pojken är kär i såg detta
*En helt orelaterad flicka anser sig ha rätten att bestämma vad man inte får känna ångest över.

Problemet är såhär:

Hur rättar pojken till situationen?



Jag föreslår att du tränar knäböj 5 pass i veckan, ser till att hålla ut knäna, lägger stången lägre och stretchar baksida lår.

Glöm inte bacon! Massor av bacon!

Och frukt! Gorillor har mycket muskler - 30 bananer om dagen!

Doctor Snuggles
2011-03-06, 14:42
Tråden har potential.

KaptenKrok
2011-03-06, 14:44
Situationen är såhär:

*Pojke är kär i flicka
*Flickan är kanske också kär i pojken
*pojken vänslades med en anna flicka och flickan pojken är kär i såg detta
*En helt orelaterad flicka anser sig ha rätten att bestämma vad man inte får känna ångest över.

Problemet är såhär:

Hur rättar pojken till situationen?



Jag föreslår att du tränar knäböj 5 pass i veckan, ser till att hålla ut knäna, lägger stången lägre och stretchar baksida lår.

Ööööh, vet vi detta? (det fetmarkerade alltså)
Hon stod väl bara och hängde på en närliggande busshållplats.

För övrigt är medicinen du föreskriver korrekt.

dupper
2011-03-06, 14:49
Ööööh, vet vi detta? (det fetmarkerade alltså)
Hon stod väl bara och hängde på en närliggande busshållplats.

För övrigt är medicinen du föreskriver korrekt.

Om flickan var intresserad så lär hon sett!

Nej, ni alla har fel. Det är ju LCHF som är nyckeln, herregud!

Fettet i kosten kommer att ge honom en oerhört charmig utstrålning, och han kommer få vilken brud som helst på fall!

hertzman
2011-03-06, 15:03
Gå och böj. Böj tills allt känns bra igen. Som du vet så finns det inget problem som inte kan avhjälpas med böj. Har du en böjdräkt så dra på den och böj väldigt väldigt tungt. Börjar någon gnälla om att du böjer för länge så knyter du fast honom i stången och böjer honom.

bizniz
2011-03-06, 15:34
1. Jag fattar inte problemet.
2. Du vet inte vad ångest är.

1. Läs
2. Varför inte? Vi är människor och reagerar olika.

Onödigt att dumförklara killen.

Doctor Snuggles
2011-03-06, 15:50
1. Läs
2. Varför inte? Vi är människor och reagerar olika.

Onödigt att dumförklara killen.

"Ångest är ett sinnestillstånd som karakteriseras av rädsla eller oro, som kan ge kroppsliga uttryck och också bero av kroppsliga uttryck som misstolkas som mer eller mindre hotande. Detta kan vara en upplevd känsla av spänning eller tryck mot bröstkorgen, onormala hjärtslag, smärta i bröstet eller andfåddhet. I vissa fall beror ångesten på förändringar i hjärnan. I andra fall hör den ihop med andra medicinska problem eller psykisk sjukdom."

Ja, han har säkert ångest. Kanske lite depression också.

C.E.J.
2011-03-06, 15:52
1. Läs
2. Varför inte? Vi är människor och reagerar olika.

Onödigt att dumförklara killen.

Angel skrev att hon själv har ångest just nu, och då räknas förstås ingen annans ångest.

bygden
2011-03-06, 16:10
Tjo,

Jag har varit anställd på ett konsult företag i 6månader nu. Och jag tänkte höra om folk har lite koll på hur lagen ser ut om detta osv. Måste de heltidsanställa mig efter 6månader? Just nu får jag nytt kontrakt varje månad som jag skriver under på och då har jag garanterat jobb under den månaden men det suger rätt hårt för det ger mig ingen säkerhet överhuvudtaget.

Tänkte hur det ser ut och vad jag har för säkerheter och vad för krav jag kan ställa på dom.

Detta i "Fest ångest" :thumbup:

LOL är allt jag har att säga.

Tolkia
2011-03-06, 16:42
Angel skrev att hon själv har ångest just nu, och då räknas förstås ingen annans ångest.
Angel har en poäng, tycker jag. Ångest ÄR ett ord som används väldigt frikostigt för att beteckna alla former av obehagskänslor, och även om jag förstår hur språklig inflation fungerar, så är det kanske inte helt klockrent. Det är förstås möjligt att trådskaparen sitter hemma med en ångestattack, men det är även väldigt sannolikt att han blandar ihop "ångest" med "ånger" och "skam". Ang. Angels egen ångest så är mitt intryck, baserat på vad hon tidigare skrivit om den, att den är av en annan kaliber än det som beskrivs i tråden.

On topic: TS har gjort bort sig fett. Lämplig lärdom av detta är att sluta dricka sig så full att han inte har kontroll över vad han gör, alternativt bestämma sig för vad han vill - sikta in sig på en specifik tjej med förhållande som mål, eller leka runt. Att ha båda är ofta svårt.

stevebc
2011-03-06, 23:00
On topic: TS har gjort bort sig fett. Lämplig lärdom av detta är att sluta dricka sig så full att han inte har kontroll över vad han gör, alternativt bestämma sig för vad han vill - sikta in sig på en specifik tjej med förhållande som mål, eller leka runt. Att ha båda är ofta svårt.Jag tror det viktiga framgick. Att TS är en "player". Jag, däremot, är en så kallad "player hater".

C.E.J.
2011-03-06, 23:15
Jag tror det viktiga framgick. Att TS är en "player". Jag, däremot, är en så kallad "player hater".

Trodde du själv var en mad playa?
Kanske börjar bli dags att lägga ner stevebc fördomar.

Stoltz
2011-03-06, 23:26
Vad fan hände i den här tråden mellan inlägg 1 och 47!?

stevebc
2011-03-06, 23:31
Trodde du själv var en mad playa?
Kanske börjar bli dags att lägga ner stevebc fördomar.I have a dream!

http://www.csus.edu/indiv/c/craftg/graphics/MartinLuther.gif