handdator

Visa fullständig version : Ont ovanför höften


Cappe
2011-03-03, 19:11
Hej!

Märkte idag när jag kom från skolan, HAR INTE HAFT DET TIDIGARE IDAG. Att när jag cyklat hem och gått av skolan började jag känna av smärta, haft ont där tidigare men har gått över på ca 1 dag? det ligger ovanför höften, här är en bild som beskriver var det är: http://img708.imageshack.us/i/rygg.jpg/ det är typ där han/hon har handen, finns det några övningar som tar bort det? Som sagt haft ont där tidigare skulle ut och handla en hel dag hade så sjukt ont men gick över tillslut när jag kom efter att ha varit ute och gått så länge i affärer har för mig jag körde situps också så gick det över, undrar finns det någon övning som tar bort det? För övrigt tränade fotboll igår där vi körde fys med armhävningar situps och upphopp blev rätt jobbigt till sist men kände ingen smärta då. Om ni undrar är jag 13år.

rickesmek
2011-03-03, 19:25
har varit med om detta också. obeskrivlig smärta.. tips uppskattas

Cappe
2011-03-03, 19:26
Otroligt jobbigt känner mig handikappad.

Cappe
2011-03-03, 19:27
Typ situps fast på magen har hört att det ska funka eller?

Cappe
2011-03-03, 19:27
har varit med om detta också. obeskrivlig smärta.. tips uppskattas

Hur långtid tog det för dig att gå över?

rickesmek
2011-03-03, 19:34
Hur långtid tog det för dig att gå över?

oftast gick de över när man sovit för natten, eller om man ber en vän rätta till ens rygg gjorde också susen har jag för mig. annars en två alvedon :hbang:

Cappe
2011-03-03, 19:40
oftast gick de över när man sovit för natten, eller om man ber en vän rätta till ens rygg gjorde också susen har jag för mig. annars en två alvedon :hbang:

gött vill fan ha bort skitet tills imorgon! Vad menar du med ber en vän rätta till ens rygg?

rickesmek
2011-03-03, 20:37
knaka rätt.. dra ut ryggraden

Cappe
2011-03-03, 20:38
knaka rätt.. dra ut ryggraden

Kan inte knaka med ryggen hur drar du ut den?

rickesmek
2011-03-03, 23:22
håll dina armar i kors och be en vän ta tag i dig bakifrån och hålla ihop armarna över dina sen lyfta dig upp o samtidigt "skaka" dig lite nätt.. svårt o förklara.. be annars sjuksystern komma med förslag på skolan.

Cappe
2011-03-04, 18:57
håll dina armar i kors och be en vän ta tag i dig bakifrån och hålla ihop armarna över dina sen lyfta dig upp o samtidigt "skaka" dig lite nätt.. svårt o förklara.. be annars sjuksystern komma med förslag på skolan.

Jaha okej, spelade fotbolls match idag med min rygg kan säga att det gör mer ont nu.

Cappe
2011-03-04, 23:49
Fotbolls match imorgon igen, undrar hur det går då borde vara lite bättre i ryggen.