handdator

Visa fullständig version : OxyELITE Pro??


jenni
2011-03-03, 18:10
Det här kan väl inte vara något som funkar
78667
78668

eXit
2011-03-03, 18:30
Körde en burk under deff, märkte inget alls faktiskt

Lifeless
2011-03-03, 18:39
Orkade inte läsa vad reklamen påstår men det är väl 110% överdrivet som vanligt.

Kan ju säga att jag blir ganska tjurig och efterbliven när det deffas ordentligt.
Placebo eller inte, OEP dämpade hungern och fick min tröga hjärna att fungera.

Kischen
2011-03-03, 18:41
Geranium är dopingklassat ne?

Finska Lejonet
2011-03-03, 18:56
Innehåller en modifierad variant av yohimbine, så visst funkar det.

jenni
2011-03-03, 19:01
Innehåller en modifierad variant av yohimbine, så visst funkar det.

är det ett ämne som främjar fettförbränning ?

Tollesson
2011-03-03, 22:01
är det ett ämne som främjar fettförbränning ?

Inte främst... vanlig yohimbin är olagligt enligt lagen som förbjuder testohöjare.

Geranium är dopingklassat ne?

Jo, dopingklassat i tävlingsammanhang, kommer antagligen bli generellt olagligt den 1 maj eller april, kommer inte ihåg vilket av det det var.

Kischen
2011-03-03, 22:09
Inte främst... vanlig yohimbin är olagligt enligt lagen som förbjuder testohöjare.



Jo, dopingklassat i tävlingsammanhang, kommer antagligen bli generellt olagligt den 1 maj eller april, kommer inte ihåg vilket av det det var.

Har du några källor på båda? Den första hade jag ingen aning att den påverkade testot och har inte hört något om förbud. Olaglig som i narkotikaklassad eller läkemedelsklassad?

Tollesson
2011-03-03, 22:58
Har du några källor på båda? Den första hade jag ingen aning att den påverkade testot och har inte hört något om förbud. Olaglig som i narkotikaklassad eller läkemedelsklassad?

http://www.lakemedelsverket.se/Alla-nyheter/NYHETER-2007/Farliga-amnen-i-flera-bantningsmedel-pa-Internet/Om-bantningsmedel/

http://www.lakemedelsverket.se/overgripande/Lagar--regler/Vagledningar/Vilken-lagstiftning-galler-for-min-produkt/Vanliga-fragor-och-svar-om-produkters-klassificering/

Som i läkemedelsklassad.


Geranamin hittar jag dock inte källa på, vet dock att det har varit försök för att få bort det sedan det kom till Sverige. Och har fått uppgifter om att de som säljer tillskott ska sluta ta in produkter innehållande det då det snart ska försvinna och ett datum jag hört där är 1maj eller april.

hertzman
2011-03-03, 23:00
Jo, dopingklassat i tävlingsammanhang, kommer antagligen bli generellt olagligt den 1 maj eller april, kommer inte ihåg vilket av det det var.

Nej. Det är dock på tal om att klassa det som hälsofarlig vara, första steget i om det ska narkotikaklassas. Det blir alltså inte olagligt att inneha eller använda utan endast att sälja.

Tollesson
2011-03-03, 23:07
Nej. Det är dock på tal om att klassa det som hälsofarlig vara, första steget i om det ska narkotikaklassas. Det blir alltså inte olagligt att inneha eller använda utan endast att sälja.

Fy fan vad luddig svensk lag är.

noob76
2011-03-03, 23:16
Nej glasklar. Luddigheten ligger endast i betraktarens öga.

Vi har medvetet valt att kriminalisera lite olika delar gällande hanteringen av vissa saker för att uppnå vissa syften, dvs. i vissa lägen skall inte brukaren straffas men langaren. I andra lägen skall alla straffas. Det kan uppfattas som inkonsekvent men det är fullkomligt glasklart.

hertzman
2011-03-03, 23:28
Fy fan vad luddig svensk lag är.

Vad är det som är luddigt? En substans går oftast igenom ett antal "steg" innan den blir narkotikaklassad, delvis för att det rimligen är rätt och riktigt att avgöra dess faktiska skadeverkan.