handdator

Visa fullständig version : Prestationshöjare


Skogis
2011-02-28, 20:56
Hej, är ny på Kolozzeum och skulle vilja ha lite hjälp med prestationshöjare. Har kollat runt lite och kan inte bestämma mig för vilken produkt jag ska prova. Är mest inne på Xtend, Rage eller No-Xplode.
Vilken utav de här produkterna gillar ni bäst eller finns det någon annan produkt ni kan rekommendera?
Vill inte ha någon produkt som t.ex Jack3D som innehåller ämnen som är otillåtna i tävlingssammanhang. :)

oscarbengtsson
2011-02-28, 21:07
Xtend är ej en prestationshöjare. :)

Har testat rage ltd, ragex2, Jack3d mm, kör just nu No-Xplode, fungerar jättebra för mig, uppiggande, ger bra med pump, och håller i sig länge. Kör smaken lemon/lime!

Fjällbrynt
2011-02-28, 21:25
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157751

Kollar du där hittar du vad kolozzeum tycker om prestationshöjare :)

dennipavlovic
2011-02-28, 21:27
Den bästa av allting är endå Creatine Complete Extreme.. den är BÄÄÄST, den slår no xplode o wtf o massor som jag testat, +1 ifall du tar men apelsinsmak, jättgott med, o du får riktig pump o fokus... jag lovar dig.. dock tillfälligt slut på gg.

Skogis
2011-03-01, 16:09
Xtend är ej en prestationshöjare. :)

Har testat rage ltd, ragex2, Jack3d mm, kör just nu No-Xplode, fungerar jättebra för mig, uppiggande, ger bra med pump, och håller i sig länge. Kör smaken lemon/lime!Okej, när jag läste produktrecensionen verkade det vara en slags prestationshöjare :)

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157751

Kollar du där hittar du vad kolozzeum tycker om prestationshöjare :)Tack :)

Den bästa av allting är endå Creatine Complete Extreme.. den är BÄÄÄST, den slår no xplode o wtf o massor som jag testat, +1 ifall du tar men apelsinsmak, jättgott med, o du får riktig pump o fokus... jag lovar dig.. dock tillfälligt slut på gg.Okej, ska överväga den men är mest inne på de någon utav de här 3 produkterna ;)

farsan baloo
2011-03-02, 14:49
Hej, är ny på Kolozzeum och skulle vilja ha lite hjälp med prestationshöjare. Har kollat runt lite och kan inte bestämma mig för vilken produkt jag ska prova. Är mest inne på Xtend, Rage eller No-Xplode.
Vilken utav de här produkterna gillar ni bäst eller finns det någon annan produkt ni kan rekommendera?
Vill inte ha någon produkt som t.ex Jack3D som innehåller ämnen som är otillåtna i tävlingssammanhang. :)


Rage är värt testa, grymt uppiggande, bra pump och fokus! :thumbup:

Grazzafukkinrazzi
2011-03-02, 16:53
Okej, när jag läste produktrecensionen verkade det vara en slags prestationshöjare :)

Tack :)

Okej, ska överväga den men är mest inne på de någon utav de här 3 produkterna ;)

No-xplode innehåller glycerol vilket ska vara otillåtet vid tävlingssammanhang då detta kan dölja andra substanser men ej är prestationshöjande i sig. Dock så ska denna glyceroldos intas intravenöst för att kunna ge utslag om jag förstått rätt. Jag gillar dock No-xplode och skulle själv rekommendera den i smaken fruit punch.

Skogis
2011-03-02, 17:23
Rage är värt testa, grymt uppiggande, bra pump och fokus! :thumbup:Det lutar väl åt rage, men vet inte vilken av de som finns, det finns ju rage, ragex2, rage extreme och rage nitro. Vilken av dem bör man köra på och vad skiljer dem åt? :)

No-xplode innehåller glycerol vilket ska vara otillåtet vid tävlingssammanhang då detta kan dölja andra substanser men ej är prestationshöjande i sig. Dock så ska denna glyceroldos intas intravenöst för att kunna ge utslag om jag förstått rätt. Jag gillar dock No-xplode och skulle själv rekommendera den i smaken fruit punch.Okej, tack. Får kanske prova mig fram till den som fungerar bäst för mig, får köpa hem ett märke åt gången :)

Grotesk
2011-03-06, 15:48
Dock så ska denna glyceroldos intas intravenöst för att kunna ge utslag om jag förstått rätt.

Jag vill minnas att det också är så. Dessutom ska dosen vara rejält hög och svåruppnåelig.

farsan baloo
2011-03-07, 07:00
[QUOTE=Skogis;4899574]Det lutar väl åt rage, men vet inte vilken av de som finns, det finns ju rage, ragex2, rage extreme och rage nitro. Vilken av dem bör man köra på och vad skiljer dem åt? :)

Rage Nitro melon, kortfattat ger den mest stim i gänget tillsammans med en mkt bra pump *flex*. Dessutom smakar melon som saft i jämförelse med många konkurrenter

Stoffeno1
2011-03-07, 11:50
Jag har testat RageLTD, RageXstreme, NOxplode och kör på tillfället Rage Nitro.
För mig är Nitron grymt mkt bättre
Än de andra altenativen då jag får mer pump, och kommer igång mer än de andra.
Men smaken är som baken, då vissa föredrar Noxploden främst och den passa inte
Mig.

Grazzafukkinrazzi
2011-03-07, 13:59
skulle du vara rolig där?

Tyckte du inte det var nå roligt? :confused:

Haha, nej men helt ärligt, det står ju 10 gånger av 10 på burken hur mycket pulver en portion är och du ser ju hur stor skopan är så du märker väl om skopans storlek stämmer eller inte... färgen på skopan får du väl testa dig fram vilken som funkar bäst :naughty:

turkekol
2011-03-07, 16:50
Tyckte du inte det var nå roligt? :confused:

Haha, nej men helt ärligt, det står ju 10 gånger av 10 på burken hur mycket pulver en portion är och du ser ju hur stor skopan är så du märker väl om skopans storlek stämmer eller inte... färgen på skopan får du väl testa dig fram vilken som funkar bäst :naughty:

ja 4gram per portion står de att man ska ta, hur gör om om de i dl? de e ju pulverform, så ingen aning.. testat 2 skopor man fick i burken med kände inget.

Grazzafukkinrazzi
2011-03-07, 16:58
ja 4gram per portion står de att man ska ta, hur gör om om de i dl? de e ju pulverform, så ingen aning.. testat 2 skopor man fick i burken med kände inget.

Skopan som följer med i burken stämmer. 1dl är ungefär ca: 30g pulver.
4g borde motsavara ungefär en tesked.

Davperish
2011-03-07, 17:48
Det där med PWO:s verkar inte vara min grej iallafall, köpte mig en burk Rage Nitro förra veckan, började på två skopor, kände inte ett skit förutom stickningar i några minuter så jag gick upp på 4 skopor nästa träningstillfälle(fulldos), rann rätt igenom...testat Rage x2 fulldos innan och märkte inget utöver små stickningar under typ en 10 minuter. *flex*

Grotesk
2011-03-07, 18:15
Det där med PWO:s verkar inte vara min grej iallafall, köpte mig en burk Rage Nitro förra veckan, började på två skopor, kände inte ett skit förutom stickningar i några minuter så jag gick upp på 4 skopor nästa träningstillfälle(fulldos), rann rätt igenom...testat Rage x2 fulldos innan och märkte inget utöver små stickningar under typ en 10 minuter. *flex*

Följer du anvisningarna till 100% osv?

Davperish
2011-03-07, 20:14
Följer du anvisningarna till 100% osv?
Svar ja, testade två först bara för att kolla hur jag reagerar på det, fyra skopor är "maxdos",bägge gånger 30 min före träning.
och du har testat hur många PWOs?
testa nått starkare då,typ jack3d.
Nä visst, bara testat två olika, bägge Rage x2/Nitro.
Jack3d innehåller DMAA senast jag kollade :)
Sen kan man ju alltid undra vad man ska/bör/kan förvänta sig.
Men fy i helvete vad gott de smaka(vattenmelon) *drool*