handdator

Visa fullständig version : No-explode = creatine ?


warbra
2011-02-26, 13:25
No-explode, det står att man ska ta det i tolv veckor sedan hålla upp i 4 veckor

innan man börjar igen. är dett som creatine? någon som använt no-explode och

märkt/kännt någon skillnad?

är det som creatine eller helt annorlunda pump?

Tackar för svar!

14K
2011-02-26, 13:32
Jag har testat No-Explode o vill säga med 95% säkerhet att det innehåller Kreatin, hur mycket vågar jag inte säga.

Va No-Explode gör för mig är att man orkar mycket mer, man får otrolig pump, Energi, Styrka o man får en rejäl kick.

Smaken efter några gånger du druckit det är bland det värsta jag varit med om, så det blev hålla för näsan, dricka det och sedan sköljas ner med en bit LIND choklad.

isakt
2011-02-26, 14:22
Det kommer upp nya No Xplode trådar hela tiden...

sweaberg
2011-02-26, 19:26
Sämsta PWOn jag testat av ca 6 märken, gör bättre pass när jag tränar utan PWO än med NOxplode, men PWOs är personligt.

RobbanColeman
2011-02-27, 08:56
NO-Xplode *cupid* *flex*:hbang::thumbup:

Det är nog ev lite kreatin i den men man bör stoppa i sig det för sig för rejäl effekt.

anton2000
2011-02-27, 11:03
NO-Xplode *cupid*

Det är nog ev lite kreatin i den men man bör stoppa i sig det för sig för rejäl effekt.

Kul att någon annan också gillar NO :) När man läser om vad folk på kolo tycker om den så verkar de flesta tycka att den är sämst. Jag känner dock att den passar bättre för att få bra pump istället för att lyfta tunga grejer. Kanske därför Robban gillar den :thumbup: