handdator

Visa fullständig version : Newbie på tradera/ebay- hjälp!


Dream
2011-02-23, 21:30
Hejsan,

Jag är en nybörjare på tradera(och ebay som jag så småningom kommer att använda) och har köpt några skönhetsprodukter ifrån Tradera. Nu har jag vunnit 3 auktioner från en och samma användare och vill betala( Jag är rädd för att bli scammad, men användaren verkar vara pålitlig genom att ha många goda omdömen) problemet är att jag inte vet hur.

Såhär står det på hotmail:

"Betalning sker till Länsförsäkringar-Bank-konto inom 3 dagar efter vunnen auktion...

Tar ej emot betalning via Payson eller annat sätt än angivet bank-konto.

OBS!!!!!...OBS!!!......OBS!!!......OBS!!!......
Maila till avontrade@hotmail.com när betalningen är utförd...vi går bara igenom kontot när vi fått bekräftelse-mail gällande att betalning är utförd.
Svar skickas tillbaka från oss på bet-bekräftelsen.

Vi levererar så fort som möjligt,,,Oftast inom 2 dygn efter att vi sett Er betalning. Ej helgdagar....

Posten fungerar inte alltid som den ska.
Vi ansvarar Ej för skadad eller bortkommen vara..
Vill du vara 100% säker på att din vara kommer fram så skickar vi gärna det som rek. brev.

Vid samfrakt kontakta oss så ordnar vi det.

Konto nr: 9022(clearing) 38 544 27 (konto.nr) Kontohavare... Seger

Tack för affären och välkommen åter.

Mvh AvonTrade"

Är det någon ängel som skulle kunna hjälpa mig genom att förklara hur man kan betala och hur man vet produkterna har kommit till närmaste ställe?

Sedan har jag också fixat paypal som jag verkligen kommer att behöva i framtiden av säkerhetsskäl. Man vill ju inte bli scammad, men den här användaren verkar vara pålitlig och jag orkar inte vänta i 2-3 dagar för att kunna använda paypal.

Mvh


Dream

bustz0rz
2011-02-23, 21:35