handdator

Visa fullständig version : Fettförbrännare


Muraren
2011-02-22, 12:28
Hej!

Har brutit fotleden och jag får inte träna på runt tre månader :(
Tänkte köpa någon bra fettförbrännare som man kunde ta vid måltid så att jag inte bulkar upp för mycket. :)
Någon som vet en bra fettförbrännare som fungerar utan att man tränar? ( Lose It! Mealtime?)
Hoppar ju runt på kryckor dagligen så det lär väll räknas som lite träning;)
Eller är det bara slöseri med pengar?

Tack på förhand!

Trisse
2011-02-22, 12:34
har svårt att tror att det finns lagliga fettbörbrännare som bränner fett så pass mycket att det märkts. Däremot kan dom med bla koffein och dmaa vara aptitdämpande.

Så mitt tips: skippa det och håll koll på maten ist :-)

Muraren
2011-02-22, 12:39
har svårt att tror att det finns lagliga fettbörbrännare som bränner fett så pass mycket att det märkts. Däremot kan dom med bla koffein och dmaa vara aptitdämpande.

Så mitt tips: skippa det och håll koll på maten ist :-)

Okej tack :) Jag får helt enkelt hålla suget nere:)

mangemani
2011-02-22, 12:49
finns 2 st vad jag vet som är mycket effektiva,dock så är en utav ingridienserna i dom doping klassade men inte olagliga.
har själv aldrig prövat dessa,men dom har fått mycket goda recensioner på andra forum,mer possetivt än negativt.

Muraren
2011-02-22, 13:46
finns 2 st vad jag vet som är mycket effektiva,dock så är en utav ingridienserna i dom doping klassade men inte olagliga.
har själv aldrig prövat dessa,men dom har fått mycket goda recensioner på andra forum,mer possetivt än negativt.
Vad heter dom?;)

karlingen
2011-02-22, 13:58
Vad heter dom?;)

Vet inte riktigt vilka preparat han syftar på men det kan nog vara preparat innehållande Yohimbine.

Muraren
2011-02-22, 14:00
Vet inte riktigt vilka preparat han syftar på men det kan nog vara preparat innehållande Yohimbine.

Om det är doping klassat innebär de väll bieffekter?

midwinterholes
2011-02-22, 14:02
Om det är doping klassat innebär de väll bieffekter?
Om det är dopingklassat innebär det att det är dopingklassat.

tglr
2011-02-22, 14:04
Fettförbrännare kanske bränner 50kcal extra per dag, om ens det. Håll koll på kosten istället, är mitt tips.

mangemani
2011-02-22, 14:18
Vad heter dom?;)

får ej diskutera doping produkter.
men dom säljs i svenska tillskotts butiker över nätet,sök runt lite vetja.

Multidebba
2011-02-23, 07:36
"Lose it!" Och "Mealtime" är, i min erfarenhet, totalt verkningslösa när det gäller fettförbränning, dock kan "Lose It!" verka lite uppiggande vid träning eftersom den innehåller koffein, men det lär ju inte bli någon intensivare träning för dig, nu när du går på kryckor menar jag.
Tror det effektivaste/enklaste/billigaste är att helt enkelt hålla koll på hur mycket kalorier du äter.

Lazarevic
2011-02-23, 15:29
USPLabs OxyElite PRO

Mauriice
2011-02-24, 12:48
Jag är otroligt skeptisk till sånna här piller, jag fattar helt enkelt inte hur de funkar.

Fokusera ist på ditt kalori/proteinintag, skulle inte kunna tänka mig att det inte skulle vara tillräckligt.

Onigiri
2011-02-24, 16:06
Vissa produkter fungerar så att de höjer kroppsvärmen - vi förbrukar mer energi, men den mängden är endast mätbar icke märkbar. Kanske är det "värt" om du redan är nere på 4% och behöver ner 0.1 till.