handdator

Visa fullständig version : Kärlek på gymmet


emcalu
2011-02-20, 19:36
Har ni någon tårdrypande gulligull-historia som startade på gymmet? Kärlek, vänskap? Självupplevd eller bara observerad. Ler alltid lite när man ser discobyggarna som står och limmar på de blondaste tjejerna och har alltid undrat om det faktiskt förekommer att det blir något vettigt av det :thumbup:
Som TS har jag dock inget att komma med själv, främst för att jag helst hänger på passen på mitt gym. Men jag har lärt känna många nya goa människor, och framförallt en instruktör som officiellt blivit min stora förebild i livet. Planerar i prinip mina veckor kring hennes pass och jag mår psykiskt dåligt när jag inte får en regelbunden dos av detta underbara energiknippe! Hon är fantastisk och det har jag nämnt både en och två gånger ;)

coolboynesko
2011-02-20, 19:38
Träffade en som jag kommer ha som vän hela livet!

Petoria
2011-02-20, 19:38
Brukar oftast vara lite småsur när jag tränar, så nej :D

mini
2011-02-20, 19:39
Träffat mina bästisar på gymmet eller på Kolozzeum. *cupid*

Allan
2011-02-20, 19:41
Har träffat både bästa vänner och kärlekar på gymet. Inget dramatiskt - håller man till på samma ställen brukar det bli så

emcalu
2011-02-20, 20:04
Har träffat både bästa vänner och kärlekar på gymet. Inget dramatiskt - håller man till på samma ställen brukar det bli så

details!!:em:

ManuelIT
2011-02-20, 20:11
efter 5+ år på samma gym så har det oundvikligt blivit så att jag träffat några av mina bästa vänner där

Andreas Guiance
2011-02-20, 20:14
Förutom typ folk som jobbar på stället så nej – jag är inte kontaktsökande på gymmet. Antingen tränar jag själv eller med polare, och oavsett vilket ogillar jag när folk ska börja prata med mig. Inte så mycket för att det stör min träning (vilket det förvisso gör) eller ens för att jag ogillar att prata (tvärtom), utan för att de kontaktsökande personerna enligt min erfarenhet oftast är socialt missanpassade. Det finns liksom en anledning till att de vill lära känna nya människor..

Jag tror dock att det beror lite på vad man tränar. Tränar man exempelvis på ett SL-gym kan jag tänka mig att det blir lite mer gemenskap per automatik.

hugok
2011-02-20, 20:23
Sedan jag började på LTK har ajg lärt känna masswor med trevligt folk. När MAK existerade och jag var där under en månad träffade jag också mycket trevligt folk. Men andra gym ät det inte samma sak.

Baan
2011-02-20, 20:24
Träffat en del folk och har inget mot det, men det blir mest någon att snacka med på gymmet. Inga romanser eller BÄSTASTE vännerna s.a.s.

Pudzianovski
2011-02-20, 20:26
Blev kär i en grymt sexig 22.5 kgs hantel en gång *cupid*

Det är väl ungefär så nära jag kommit teh löve på gymmet.

bubbe
2011-02-20, 20:28
Förutom typ folk som jobbar på stället så nej – jag är inte kontaktsökande på gymmet. Antingen tränar jag själv eller med polare, och oavsett vilket ogillar jag när folk ska börja prata med mig. Inte så mycket för att det stör min träning (vilket det förvisso gör) eller ens för att jag ogillar att prata (tvärtom), utan för att de kontaktsökande personerna enligt min erfarenhet oftast är socialt missanpassade. Det finns liksom en anledning till att de vill lära känna nya människor..

Jag tror dock att det beror lite på vad man tränar. Tränar man exempelvis på ett SL-gym kan jag tänka mig att det blir lite mer gemenskap per automatik.


:laugh: vilken inställning "socialt missanpassade".

C.E.J.
2011-02-20, 20:29
de kontaktsökande personerna enligt min erfarenhet oftast är socialt missanpassade.

That's pretty harsh. Det är lågstadiekompisarna som gäller, och kontaktsökande senare i livet kommer från socialt missanpassade, eller?

bubbe
2011-02-20, 20:30
Blev kär i en grymt sexig 22.5 kgs hantel en gång *cupid*

Det är väl ungefär så nära jag kommit teh löve på gymmet.

Kommer aldrig glömma min första riktiga kärlek, en sprillans ny eleikostång.*cupid*

C.E.J.
2011-02-20, 20:31
Kommer aldrig glömma min första riktiga kärlek, en sprillans ny eleikostång.*cupid*

Nu när du nämner det, +1 *drool*

Stoltz
2011-02-20, 20:33
utan för att de kontaktsökande personerna enligt min erfarenhet oftast är socialt missanpassade. Det finns liksom en anledning till att de vill lära känna nya människor..


:laugh::laugh::laugh::laugh:
Anledningen kanske ligger i att de egentligen är jävligt sociala helt enkelt? I jämförelse med average svensk som gömmer sig i en tunna om någon främmande säger "Hej" :P

Träffat några stycken, men inte så många. Jag är generellt alldeles för socialt missanpassad för att kunna prata mellan setten.

Eddie Vedder
2011-02-20, 20:33
Träffat mina bästisar på gymmet eller på Kolozzeum. *cupid*

+1 i princip

De jag umgås med mest, och trivs bäst med, idag är personer som jag genom forum tränat med och sedan börjat umgås med.

sweetkarolina
2011-02-20, 20:36
Träffade mina bästaste vänner för hela livet på gymmet, Knäböj, Bänkpress och Marklyft. Med Bänkpress var det kärlek vid första ögonkastet *cupid*
Med Knäböj och Marklyft har kärleken vuxit fram över tid, speciellt jag och Knäböj har länge haft ett hat-kärleksförhållande, men på sista tiden börjar allt stämma i vårt polygamistiska förhållande.

Rickard
2011-02-20, 20:40
Kommer aldrig glömma min första riktiga kärlek, en sprillans ny eleikostång.*cupid*

När man öppnar upp röret och drar ut stången för att sedan smeka av plasten. Och efteråt stå och beundra mästerverket. :D
Ja, det är allt en känsla.

Andreas Guiance
2011-02-20, 20:51
Jag kanske bör förtydliga:D

Alltså som sagt, det här gäller nog mest på SATS och liknande ställen. Personer som kommit fram till mig och pratat har varit sådana som typ inte kunnat förstå sociala koder...de fortsätter mala på under ens set, och förväntar sig svar. Och även om man är uppenbart ointresserad av att prata med dem så fortsätter de ändå.
Sedan brukar själva inledningen av konversationen vara så sjukt forcerad också, eftersom det egentligen inte finns något att prata om:)

Har egentligen inget emot att folk pratar med mig på gymmet som sagt, det är mer typen av personer jag vänder mig emot;) Men det kanske bara är jag som drar till mig knäppskallar:D

Jag tror som sagt att det är annorlunda på gym som har lite mer kvarterskänsla, oavsett om det är byggar- eller SL-gym.

Jockefoten
2011-02-20, 20:53
Den närmsta kärlek jag fått på gymmet var när en kille kom framrusande och skrek i ansiktet "KOLLA PUMPEN JAG HAR I MIN BICEPS" sen gick han iväg och var allmänt asbergisk.

Andreas Guiance
2011-02-20, 20:54
That's pretty harsh. Det är lågstadiekompisarna som gäller, och kontaktsökande senare i livet kommer från socialt missanpassade, eller?

Förvisso är jag väldigt konservativ och håller kvar vid mina gamla polare in i döden, men en och annan ny bekantskap har jag väl plockat upp längs vägen – om inte annat så av misstag:D

coolboynesko
2011-02-20, 20:55
http://images.memegenerator.net/Fuck-Yeah/File/87698/Fuck-Yeah.jpg

Andreas Guiance
2011-02-20, 20:56
Jag är generellt alldeles för socialt missanpassad för att kunna prata mellan setten.

Tvärtom fan – det är ett tecken på god social förmåga;)

ManuelIT
2011-02-20, 20:59
Jag kanske bör förtydliga:D

Alltså som sagt, det här gäller nog mest på SATS och liknande ställen. Personer som kommit fram till mig och pratat har varit sådana som typ inte kunnat förstå sociala koder...de fortsätter mala på under ens set, och förväntar sig svar. Och även om man är uppenbart ointresserad av att prata med dem så fortsätter de ändå.
Sedan brukar själva inledningen av konversationen vara så sjukt forcerad också, eftersom det egentligen inte finns något att prata om:)


Wtf... då har vi antigen heeelt olika erfarenheter eller så är jag en av de "socialt missanpassade" som inte hänger med i svängarna. Inte finns något att prata om? Eh, aktiviteter såsom sport & gym måste nog vara bland de lättare ställena att ha något att prata om: själva träningen. Finns nog inget mer relevant & avslappnat sätt att börja en konversation :)

Andreas Guiance
2011-02-20, 21:04
Wtf... då har vi antigen heeelt olika erfarenheter eller så är jag en av de "socialt missanpassade" som inte hänger med i svängarna. Inte finns något att prata om? Eh, aktiviteter såsom sport & gym måste nog vara bland de lättare ställena att ha något att prata om: själva träningen. Finns nog inget mer relevant & avslappnat sätt att börja en konversation :)

Ja jo, förvisso:)

Men min erfarenhet av personer som vill komma fram och snacka träning är faktiskt också usel – det brukar alltid handla om folk som vill komma med något slags ovälkommet tips:D Typ om att man inte får köra latsdrag bakom nacken, att hammercurls bygger bästa armarna eller att man inte får dricka en proteindrink innan passet.

Nu låter det här som att jag drabbas varje dag, men det är snarare en gång per år det handlar om;)

JusupWillkosz
2011-02-20, 21:13
Jusup har en sak som tål att erkännas. Jusup använder sig av mycket kärlek på gymmet, främst egenkärlek i form av olika poseringar mellan seten. Jusup skäms inte utan detta har blivit någon av en instinkt.

Kwon
2011-02-20, 21:45
träffade mina bästaste vänner för hela livet på gymmet, knäböj, bänkpress och marklyft. Med bänkpress var det kärlek vid första ögonkastet *cupid*
med knäböj och marklyft har kärleken vuxit fram över tid, speciellt jag och knäböj har länge haft ett hat-kärleksförhållande, men på sista tiden börjar allt stämma i vårt polygamistiska förhållande.

lol! :d