handdator

Visa fullständig version : Billig,pålitlig websajt med bra produkter? vilka?


benacii
2011-02-18, 21:01
Vilka websajter för kosttilskott brukar ni använda er av? behöver inskaffa nya produkter men då jag är fattig (student/gymnasie pojk) så är plånboken inte så tät.

Har beställt från GG tidigare men då jag tycker deras whey-80 smakar l*uder så vore det gött med något annat.

vilka sidor brukar ni handla ifrån?

Eddie Vedder
2011-02-18, 21:02
http://www.kolozzeum.com/

benacii
2011-02-18, 21:07
http://www.kolozzeum.com/

vad dum jag känner mig nu *cupid*

Doggeh
2011-02-18, 21:34
Man får inte göra reklam för andras hemsidor här på Kolozzeum. Jag köper det mesta i en sportbutik i stan.

Kischen
2011-02-18, 21:37
Skulle vara kul om kolozzeums butik hade lite roliga erbjudanden till bra priser. Jag tycker inte att några spänn billigare vassle 1 gång om året är något man ens märker..

Ha lite rea, 2 för 1 och liknande. Lite mer fantasi än bara en prislapp satt i sten :(

benacii
2011-02-18, 22:06
Man får inte göra reklam för andras hemsidor här på Kolozzeum. Jag köper det mesta i en sportbutik i stan.


Trodde bara det gällde att länka?

Benjila
2011-02-18, 22:06
Kolozzeums egna vassleprotein är riktigt billig och god. Gillar också att det inte blir en massa "damm" av pulvret när man ska hälla över till shakern. Fraktkostnaden kan väl diskuteras, även om det blir fraktfri på över 650kr :)

Sniggel
2011-02-19, 20:56
Hur är det med det marknadsföringsknepet som trueprotein kör med?

Om jag minns rätt så kan man som medlem få ett eget discount number som man kan låta andra använda sig av för att få rabatt (5%).
Efter att man kommit upp i en viss summa pengar på discount-numret så får man något tillbaka för det.
På detta vis arbetar många kunder aktivt för att propagera för företagets produkter, då de själva tjänar något på det.

Gäller ju förstås att man har råd att införa 5% rabatten samt ge ut bonusar till de som lyckas ragga många nya kunder.

MrBulk
2011-02-19, 22:24
Kolozzeums egna vassleprotein är riktigt billig och god. Gillar också att det inte blir en massa "damm" av pulvret när man ska hälla över till shakern. Fraktkostnaden kan väl diskuteras, även om det blir fraktfri på över 650kr :)

Faktura-priset tycker jag är trist.

Jorgen
2011-02-19, 22:55
Faktura-priset tycker jag är trist.

Man kan betala med kort så slipper man den.

Kung atlas
2011-02-19, 22:59
Faktura-priset tycker jag är trist.

Det är väl ett självkostnadspris som typ alla tar ut. Handla med kort och slipp fakturaavgifter , postförskottsavgifter osv. Hur smidigt som helst:thumbup:

eiri
2011-02-19, 23:03
koloz egna vassle är grymt gott och går att fluffa med !