handdator

Visa fullständig version : Pwo?


hey
2011-02-15, 19:30
Hej, skulle gärna ha tips/veta vad som hjälper en att behålla pumpet. Berätta gärna om vad er favorit pwo är och ge tips ! Tack på förhand.

mattilainen
2011-02-15, 19:34
Kör koffein :)

whitepanther
2011-02-15, 21:01
Jag kör med Koffeintabletter. Jag är rätt ny på PWO fronten och ville därför ha något billigt och som jag vet kan vara effektivt för mig. För mig fungerar koffeintabletter. De är riktigt bra. Jag känner mig pigg och alert när jag tränar.

Efter att mina tabletter är slut, eller när jag inte känner någon effekt längre efter en höjd dosering, så ska jag kanske köra med NO-Xplode som en kompis har rekommenderat till mig.

Nelo322
2011-02-15, 21:02
Jag kör med Koffeintabletter. Jag är rätt ny på PWO fronten och ville därför ha något billigt och som jag vet kan vara effektivt för mig. För mig fungerar koffeintabletter. De är riktigt bra. Jag känner mig pigg och alert när jag tränar.

Efter att mina tabletter är slut, eller när jag inte känner någon effekt längre efter en höjd dosering, så ska jag kanske köra med NO-Xplode som en kompis har rekommenderat till mig.

Köp inte No-xplode. Satsa på rage eller vip-x istället... Många som inte känner nog alls av no-xplode

Damien Thorne
2011-02-15, 21:22
Hej, skulle gärna ha tips/veta vad som hjälper en att behålla pumpet. Berätta gärna om vad er favorit pwo är och ge tips ! Tack på förhand.

No Shotgun från VPX är min favorit. Gillar smaken "Exotic Fruit"

En av de få som jag inte får rännskita av.

Kischen
2011-02-15, 21:25
Köp inte No-xplode. Satsa på rage eller vip-x istället... Många som inte känner nog alls av no-xplode

+1

Sämst av dom jag testat.

Sundqvist
2011-02-15, 21:27
Köp inte No-xplode. Satsa på rage eller vip-x istället... Många som inte känner nog alls av no-xplode

+1, kört med no-xplode i 2 dagar nu, 2 skopor första dagen, 3 skopor idag, ingen mer ork, och bara illamående.
vip-x funkade inte heller, smakade gott och mådde inte illa iaf =)

Jorgen
2011-02-15, 21:57
Kör koffein :)

Jag kör med Koffeintabletter. Jag är rätt ny på PWO fronten och ville därför ha något billigt och som jag vet kan vara effektivt för mig. För mig fungerar koffeintabletter. De är riktigt bra. Jag känner mig pigg och alert när jag tränar.

Efter att mina tabletter är slut, eller när jag inte känner någon effekt längre efter en höjd dosering, så ska jag kanske köra med NO-Xplode som en kompis har rekommenderat till mig.

På vilket vis påverkar koffein pumpen?

benacii
2011-02-15, 22:38
På vilket vis påverkar koffein pumpen?

vart skrev han om pump? jag hittade inte det :confused:

Edit: kollade första inlägget. sry

solari
2011-02-16, 00:05
Har endast testat Jack3D men den är jag väldigt nöjd med!

Pelle2
2011-02-16, 00:19
Har endast testat Jack3D men den är jag väldigt nöjd med!

Hehe konstigt att den funkar *whatever*

Nelo322
2011-02-16, 00:33
No Shotgun från VPX är min favorit. Gillar smaken "Exotic Fruit"

En av de få som jag inte får rännskita av.

Innehåller dock dopingklassade ämnen.

whitepanther
2011-02-16, 08:29
På vilket vis påverkar koffein pumpen?

Hmm, jag har ingen aning. Missade den lilla detaljen i hans första inlägg.

stockinger
2011-02-16, 09:19
Rage nitro och NO-Xplode är mina favoriter.
Prova själv vilken som är bäst för just dig.
Funkar olika bra från person till person. :)