handdator

Visa fullständig version : Kreatin och Eaa. och frågor ang kosten.


Arvid93
2011-02-13, 17:23
Hejsan, som ni ser är jag ny på forumet. Försökt följa med så mycket som möjligt och har även läst en hel del innan jag blev medlem:) men, är 17år och bor hemma, så saken är den att jag äter det som serveras såklart. Så kosten är väll bra vissa dagar och sämre ibland.. Använder mig utav kreatin o eaa, är det nått mer jag behöver komplettera med tror ni?

väger ca 70 och är 180cm lång.
Tar kreatinet varje morgon och eaa innan och efter träning, ifall det nu är nödvändigt att veta:)

Arvid93
2011-02-13, 18:15
hittar inte edit knappen :smash: kan vara värt att tillägga att jag har tränat oseriöst ett bra tag och blivit mer seriös nu senaste månaderna,

Schemat ser ut såhär nu

Mån: Ben mage
Tis: Bröst Armar
Ons: vila
Tors: Rygg axlar
Fre: vila
Lör: vila
Sön: nån valfri muskelgrupp som jag väljer en gång i månaden som jag prioriterar högre.

på vilodagarna händer det även att jag joggar ibland.

Uppskattar kritik, och svar på första inlägget såklart ''finns det nått jag kan komplettera med bland kosttillskotten?'' :)

Mvh

CoKEmaN
2011-02-13, 18:19
Jag är inte jätteinsatt i tillskottsvärlden, o kommer säkert inte kunna svara på din fråga, men frågor som andra kommer ställa dig borde vara;
Vad är det för kreatin? Monohydrat?
Vad har du för mål?

Arvid93
2011-02-13, 18:49
Jag är inte jätteinsatt i tillskottsvärlden, o kommer säkert inte kunna svara på din fråga, men frågor som andra kommer ställa dig borde vara;
Vad är det för kreatin? Monohydrat?
Vad har du för mål?
Det är Crea Fx (monohydrat) och Eaa Fx, båda är köpta från gym*********.com, Angående vilket mål jag har så är det att bli starkare o bygga muskler bara*flex*

vicarious
2011-02-13, 18:50
Hejsan, som ni ser är jag ny på forumet. Försökt följa med så mycket som möjligt och har även läst en hel del innan jag blev medlem:) men, är 17år och bor hemma, så saken är den att jag äter det som serveras såklart. Så kosten är väll bra vissa dagar och sämre ibland.. Använder mig utav kreatin o eaa, är det nått mer jag behöver komplettera med tror ni?

väger ca 70 och är 180cm lång.
Tar kreatinet varje morgon och eaa innan och efter träning, ifall det nu är nödvändigt att veta:)

Det ser bra ut. Jag tycker inte du behöver komplettera med något.

Arvid93
2011-02-13, 20:17
Det ser bra ut. Jag tycker inte du behöver komplettera med något.
låter ju bra, bara att träna på då antar jag :)

Fredron
2011-02-14, 11:12
Jag har inte så mycket att tillföra men undrar varför du väljer att vara ledig fredag och lördag för att sedan träna 3 dagar i rad. Är det inte skönare att köra måndag, onsdag, fredag och ev söndag. Så du inte känner dig helt död på tisdagar när det blir tredje dagen i rad. Även om du tränar olika muskelgrupper så brukar kroppen bli ganska mör.

Arvid93
2011-02-14, 12:15
Jag har inte så mycket att tillföra men undrar varför du väljer att vara ledig fredag och lördag för att sedan träna 3 dagar i rad. Är det inte skönare att köra måndag, onsdag, fredag och ev söndag. Så du inte känner dig helt död på tisdagar när det blir tredje dagen i rad. Även om du tränar olika muskelgrupper så brukar kroppen bli ganska mör.
Ingen aning varför det blev så faktiskt, men kan testa lägga om schemat på det viset som du nämnde. bara lördagen är ledig så funkar vilket som :)