handdator

Visa fullständig version : Jacob "Guddi" Gudiol på BODY Radio


Andreas Guiance
2011-02-11, 23:06
http://www.body.se/artiklar/radio/20110211/lchf-body-pump-och-myo-reps-pa-body-radio-jacob-gudiol

Känd från Kolo:thumbup:

Andreas Guiance
2011-02-12, 16:04
El bumpo.

Pudzianovski
2011-02-12, 16:21
När blir det intervju med legenden och master of allting Kwon? :hbang:

Kwon
2011-02-12, 16:22
Ser hellre en Intervju med Don Andres "Guidance" Guiance om jag skall vara ärlig Pudzi! :D

Pudzianovski
2011-02-12, 16:27
Ser hellre en Intervju med Don Andres "Guidance" Guiance om jag skall vara ärlig Pudzi! :D

Eller en gruppintervju med Kwon, Hackstait, Gladiatorerna och Arne P.

:hbang::thumbup:

Eddie Vedder
2011-02-12, 16:59
Programmet var kankonkul att lyssna på här hemma i Norrköping. :D

spange
2011-02-12, 17:15
Eddie: :D

Så herr Guiance gästar i år sveriges stolthet svenska skidspelen i den vackra staden Falun? Ett helt klart bra resval :D

Edit: när kommer det en version av body-appen med stöd för multitasking? Så att man kan köra body och grafräknaren samtidigt på luren..

dupper
2011-02-12, 17:32
Gillar't. Bra gäst, vågar säga saker, det skrattas mycket åt hans "beefs" med allt möjligt, mycket underhållande! Att han är oerhört vettig gör det hela mycket roligare. :)

SiSenior
2011-02-12, 17:40
*yourock*

forslund
2011-02-12, 17:43
När får vi se en intervju med Nicklas? Bra radio som alltid :thumbup:

Tolkia
2011-02-12, 18:44
Om Guddi hade en krona för varje gång jag rekommenderat hans fotledsrehabtexter skulle han vara typ rik.

StampChamp
2011-02-12, 18:51
Roligt och intressant som alltid. :) Skulle gärna vilja höra ett program med Ulf eller Ingvar larsson.

Andreas Guiance
2011-02-12, 19:34
När blir det intervju med legenden och master of allting Kwon? :hbang:

Jag ser framför mig ett jubileumsprogram där man förenar två brothers from different mothers:

Zone Capone
och
Kwone Capone

:cool:

Andreas Guiance
2011-02-12, 19:41
Tack alla:)

Rikard: Fixar du så han går med på att vara med så lovar jag att plocka med honom! (Jag gissar att vi har större chans att få intervjua Arnold dock:D)

Spange: You bet! Angående appen har jag riktigt usel koll måste jag erkänna; jag tror helt enkelt att vi är utlämnade till vad Libsyn (företaget som typ hostar radion) väljer att göra med sina appar. Men man kan ju hoppas:)

Forslund: Du kan vara lugn – när deras bok släpps slår jag omedelbart en signal till Norrköping:D

StampChamp: Mycket bra förslag båda två – inte omöjligt att de dyker upp framöver!

Återigen: Tack alla för de snälla orden! Det gör det verkligen dubbelt så kul att göra radion:)

Eddie Vedder
2011-02-12, 19:45
Om Guddi hade en krona för varje gång jag rekommenderat hans fotledsrehabtexter skulle han vara typ rik.

Eller varje gång han kallats "kolhydratkramare". :Virro


Forslund: Du kan vara lugn – när deras bok släpps slår jag omedelbart en signal till Norrköping:D

:D

coolboynesko
2011-02-12, 19:54
Nån som kan länka blogginläggen dem pratar om?

Pudzianovski
2011-02-12, 19:56
Tack alla:)

Återigen: Tack alla för de snälla orden! Det gör det verkligen dubbelt så kul att göra radion:)

Kör hårt :thumbup::thumbup:

Eddie Vedder
2011-02-12, 19:59
Nån som kan länka blogginläggen dem pratar om?

Om du söker på "Frank Nilsson", "bodypump", "barfotalöpning" och "Crossfit" i sökrutan på bloggen lär du hitta. Beroende på vilken av dom du är intresserad av.

coolboynesko
2011-02-12, 20:02
Blir att göra de nu :)

Sniggel
2011-02-12, 22:42
Haha, är 15 minuter in i programmet och det här var rätt underhållande än så länge :D

hertzman
2011-02-12, 22:53
Superkul! Body Radio är grymt!

dupper
2011-02-13, 00:27
Fan då, nu har halva dagen gått åt till att läsa diskussionen mellan Gudiol och Frank Nilsson, jävla tidsfördriv.

ceejay
2011-02-13, 00:51
Nog för att det verkar partiskt, men frank verkar ju inte ha alla indianer i stammen om man säger så.

(har kikat på lite diskussioner)

dupper
2011-02-13, 01:10
Det mest spännande är ju i början på diskussionen i recensionen av hans bok, när han vägrar möta några fakta utan bara klagar på Gudiols argumentationsteknik. Det är det enda han gör i ett antal inlägg innan han vågar sig på att svara på någon fråga. Jag blir fan upprörd, kan bara tänka mig hur mycket det retade Gudiol.

ceejay
2011-02-13, 01:14
Eller hur, för den som inte läste ordentligt så såg det som frank skrev rätt bra ut, fast tittar man lite närmre är det bara ordbajseri och inget med något av värde.

Fatalist
2011-02-13, 02:11
Underhållande intervju, faktiskt första avsnittet jag lyssnar på och det blir nog fler!

Eddie Vedder
2011-02-13, 11:10
Fan då, nu har halva dagen gått åt till att läsa diskussionen mellan Gudiol och Frank Nilsson, jävla tidsfördriv.

Nog för att det verkar partiskt, men frank verkar ju inte ha alla indianer i stammen om man säger så.

(har kikat på lite diskussioner)

Det mest spännande är ju i början på diskussionen i recensionen av hans bok, när han vägrar möta några fakta utan bara klagar på Gudiols argumentationsteknik. Det är det enda han gör i ett antal inlägg innan han vågar sig på att svara på någon fråga. Jag blir fan upprörd, kan bara tänka mig hur mycket det retade Gudiol.

Eller hur, för den som inte läste ordentligt så såg det som frank skrev rätt bra ut, fast tittar man lite närmre är det bara ordbajseri och inget med något av värde.

Haha, ja där finns en del att hitta. :D Jag minns inte ens om det är i den där diskussionen, eller på annat håll, som han påstår att jag mailat honom och tiggt om referenser. Blev helt chockad när jag läste det, och jag tror att han måste ha citerat min text om kolhydrater typ 100 gånger och påstår att jag rekommenderar coca cola och cornflakes till alla idrottare samt strategiskt och lömskt marknadsför den onda Lasse Fairings kolhydratprodukter.

Jag önskar att detta vore överdrifter från min sida men tyvärr är det inte det. :D

ceejay
2011-02-13, 11:54
jag läste delen om att du var patetisk som "mailade" efter referenser :laugh::laugh:

-squat-
2011-02-13, 15:40
Trevlig intervju. Nu återstår Martin Berkhan, Nicklas Neuman och Lyle McDonald. :)

forslund
2011-02-13, 17:45
Ja, Martin hade också varit ett riktigt rolig person att höra intervju med.

Andreas Guiance
2011-02-13, 19:22
Haha, är 15 minuter in i programmet och det här var rätt underhållande än så länge :D

Superkul! Body Radio är grymt!

Tack så mycket:)

Underhållande intervju, faktiskt första avsnittet jag lyssnar på och det blir nog fler!

Kul att höra!

Trevlig intervju. Nu återstår Martin Berkhan, Nicklas Neuman och Lyle McDonald. :)

Ja, Martin hade också varit ett riktigt rolig person att höra intervju med.

Martin och Nicklas kommer garanterat dyka upp (även om Martin är lite mer svårflörtad:D). Jag gissar att vi kör det samband med deras respektive boksläpp så de kan passa på att berätta lite om böckerna också:)

Lyle hade varit spännande helt klart. Jag vet inte vad folk tycker om att lyssna på engelska bara? Men jag hade absolut kunnat tänka mig att ha med honom någon gång framöver – omväxling förnöjer!

Matsa
2011-02-13, 19:29
Det var en bra och underhållande intervju. :)

Haha, ja där finns en del att hitta. :D Jag minns inte ens om det är i den där diskussionen, eller på annat håll, som han påstår att jag mailat honom och tiggt om referenser. Blev helt chockad när jag läste det, och jag tror att han måste ha citerat min text om kolhydrater typ 100 gånger och påstår att jag rekommenderar coca cola och cornflakes till alla idrottare samt strategiskt och lömskt marknadsför den onda Lasse Fairings kolhydratprodukter.

Jag önskar att detta vore överdrifter från min sida men tyvärr är det inte det. :D

Jag brukar inte läsa kommentarerna till era artiklar (ren lathet) men nu var jag ju tvungen att ta mig en titt. Det var ju nästan för irriterande för att ens vara roligt, man önskar att karlfan trollade men han verkar tyvärr vara allvarlig.

Andreas Guiance
2011-02-13, 22:12
Det var en bra och underhållande intervju. :)

Jag brukar inte läsa kommentarerna till era artiklar (ren lathet) men nu var jag ju tvungen att ta mig en titt. Det var ju nästan för irriterande för att ens vara roligt, man önskar att karlfan trollade men han verkar tyvärr vara allvarlig.

Tack:)

Och ja: Tyvärr har jag kommit till samma slutsats som du;)

-squat-
2011-02-13, 22:33
Är det bara jag som tycker att Andreas låter som P3s Germund Stenhag? :D

Andreas Guiance
2011-02-13, 22:51
Är det bara jag som tycker att Andreas låter som P3s Germund Stenhag? :D

Vafan han låter ju sjukt fruktig:D

Skulle vara att han är lite nasal då;)

dupper
2011-02-14, 00:28
Ja, Berkhan hade verkligen varit sjukt värt!

luderlasse
2011-02-14, 00:43
trevlig intervju. härliga grabbar, härligt intervjuoffer

Eddie Vedder
2011-02-14, 08:21
Är det bara jag som tycker att Andreas låter som P3s Germund Stenhag? :D

Vet ej, men däremot Sudden i Nile City. :D

Larsson
2011-02-14, 15:29
Riktigt rolig intervju. Tycker Andreas långa utläggning om att Jacob inte är spanjor är roligt. Sen blir det ännu bättre när Jacob säger att han är katalan och inte spanjor :)

Andreas Guiance
2011-02-14, 20:03
Ja, Berkhan hade verkligen varit sjukt värt!

Han kommer, någon gång;)

trevlig intervju. härliga grabbar, härligt intervjuoffer

Tack!:)

Vet ej, men däremot Sudden i Nile City.

Rent geografiskt stämmer det nog rätt bra om inte annat;)

Riktigt rolig intervju. Tycker Andreas långa utläggning om att Jacob inte är spanjor är roligt. Sen blir det ännu bättre när Jacob säger att han är katalan och inte spanjor

Jag vet hur de där jävla katalanerna är:D (När Spanien precis har vunnit vm-guld är det annat ljud i skällan dock;))

-squat-
2011-02-14, 23:13
Vafan han låter ju sjukt fruktig:D

Skulle vara att han är lite nasal då;)

Germund är bra. Speedad och bra. :)


Ola Wallengren känns som ett givet intervjuobjekt också.

Andreas Guiance
2011-02-15, 02:08
Germund är bra. Speedad och bra. :)


Ola Wallengren känns som ett givet intervjuobjekt också.

Ok då – kollade bara upp honom snabbt på youtube;)

Håller med: Ola vore kul att snacka med:)

forslund
2011-05-05, 19:42
Martin och Nicklas kommer garanterat dyka upp (även om Martin är lite mer svårflörtad:D). Jag gissar att vi kör det samband med deras respektive boksläpp så de kan passa på att berätta lite om böckerna också:)

Dags att infria ditt löfte!

Andreas Guiance
2011-05-05, 19:46
Dags att infria ditt löfte!

Jag måste bara få boken så jag kan läsa den först – annars blir intervjun så intetsägande:)