handdator

Visa fullständig version : Träna insidan på bröstmusken


LPA
2011-02-09, 20:10
Jag behöver få lite bättre form på mina bröst och det är framförallt insidan på börsten(alltså vänster kanten på höger bröst, och tvärsom) som släpar efer lite. Finns det någon bra övning för att just koncentrera sig på den delen av bröstmuskeln?

Akerhage
2011-02-09, 20:11
beror nog på din genetik det där hur det utvecklas. Kanske lite deff så det kommer fram mer, annars kötta på tror jag. Dock inga vetenskapliga fakta på det här svaret :p

SiSenior
2011-02-09, 20:12
Du kan inte koncentrera på "insidan" av bröstet. Tränar du bröst tränas hela muskeln vare sig du vill eller inte. Genom att få större bröstmuskulatur kommer "insidan" däremot att bli mer och mer synlig.

Arf Pingvin
2011-02-09, 20:16
Det finns ingen övning som kan pricka det området specifikt. Du får träna bröstmusklerna större och hoppas att de formar sig som du tänkt dig.

LPA
2011-02-09, 20:18
aa okej :)

Fordon
2011-02-09, 20:48
Jag behöver få lite bättre form på mina bröst och det är framförallt insidan på börsten(alltså vänster kanten på höger bröst, och tvärsom) som släpar efer lite. Finns det någon bra övning för att just koncentrera sig på den delen av bröstmuskeln?


Bänkpress :naughty: