handdator

Visa fullständig version : In i djungeln igen, välja vad?


Fis
2011-02-08, 10:35
Tja!
Snart dags att beställa hem lite produkter då det börjar ta slut här hemma.
Har kört med whey 80 från star nutrition innan och tänker köpa ett paket till men kan likaväl testa ett nytt märke.
1. Jag är fattig student så jag söker billigt proteinpulver, vilket märke?

Har också brukat noxplode ett tag, var mycket nöjd men måste säga att jag inte kände ngt alls de senaste veckorna, men vad vet jag.. Även här kan de vara kul att prova något nytt.
2. Vilken pwo föreslår du?

Ska för första gången testa eaa men har ingen lust att beställa hem den dyraste för att sedan inse att jag kunde få samma skit för ett bättre pris. Det misstaget har jag redan gjort med proteinpulvret förr.
3. Så vad föreslår ni för märke/produkt här?

Har alltid också varit sjukt sugen på proteinbars men tycker de är jävligt dyra, 20-30 spänn för en liten chokladbit kostar det på gymmet.
4. Tips här?

Hoppas någon är villig att svara
Tack på förhand

ChrisDEFC
2011-02-08, 10:54
Först och främst kan du säker söka fram svar på alla frågor om du använder sökfunktionen för alla frågor är besvarade 100tals gånger. Sen beror det ju helt på vilken webshop du tänkt beställt ifrån, kolo har en hel del bra och billiga grejer men ska jag svara för vad jag själv hade valt med tanke på ekonomiska begränsningar samtidigt som du vill ha bra/goda grejer så:
1Whey FX godare och tror den är billigare än whey80 och kolos egna, dessutom behöver du inte köpa storpack utan kan köpa 750g påsar och välja många olika smaker.

2Håll uppe ett tag med din PWO nån vecka så kommer du förmodligen få tillbaka känslan igen, kroppen har bara vant sig och jag tycker det är betydligt bättre att ta ett uppehåll framför att öka dosen. Det finns massor med PWO att välja på med diverse mer eller mindre skumma ingredienser så där får du söka och bilda dig en uppfattning.