handdator

Visa fullständig version : Hejdå vidriga ölkagge


Milfhunter
2011-02-06, 23:21
Tjenare, nu är det dags att banta / träna bort ölkaggen tills sommaren.
-----------------------------------------------------------
Info.

Ålder - 18

Vikt - 87kg

Längd - ca 1.75

----------------------------------------------------------

Mål - Få bort så mycket fett som möjligt tills sommaren. När jag känner mig nöjd med mig själv så börjar en LUGN bulkningsperiod med 4 halvkropps pass / vecka. Om ni undrar varför jag inte kör igång med styrketräning direkt så är det för att jag orkar inte gå runt och känna mig fet, vill kunna vara på stranden utan att skämmas i sommar. Sen när jag väl fått tillbaka min vanliga vackra kropp så kan jag bulka upp mig lugnt och fint utan att bli för fet och på så sätt känna mig nöjd under styrketräningsperioden.

Motivation till träning - Vinna tävling mot 3 polare, vem kan spänna över mest brudar på en sommar ( omoget? ja jag vet), och att jag är trött på att dra hem massa bottenskrap som tex halvfet gothbrud som ligger och krälar i hörnet. Vill börja få lite högre standard på damerna :whipped:

Jag kommer att gå / springa i ca 1 timme och dagen. Lyfta lite skrot på gymmet två gånger i veckan. Även cykla ca 30 min varannan dag på träningscykel.

Jag kommer dra ner på maten och ligga på ett skapligt Kcal underskott (orkar inte hålla på att räkna )

kommer inte röra en enda godisbit eller annat skit och alkoholen kommer jag inte ens snegla åt.

Mer en så tror jag inte krävs för att bli av med överskotts fettet tills sommaren.

Så nu är mobilen laddad med rocky spelistan och "löparhörlurar inköpta"

Bara att börja springa mot en sundare liv och drömma iväg om blöta ****** till Eye of the tiger.:hbang:

(Före efter bild kommer när resultat börjar synas)

vicarious
2011-02-06, 23:22
Haha, skönt journalnamn :)

Lycka till!

Milfhunter
2011-02-07, 19:50
Dag 1.

Mat.

Frukost - 2 skivor grovt bröd med skinka och groddar och ett glas vatten.

Middag - köttfärs sås med lite pasta. 4 gånger så liten portion än vad jag brukar äta.

Lunch - En liten bit ugnspannkaka, ett glas vatten och ett äpple.

Motion.

Var ute och gick i högt tempo i ca 60 min.

Och när jag kom hem blev det lite bögig crosstrainer *flex*

Milfhunter
2011-02-09, 20:17
dag 3, kör på likadant som dag 1. Haha känner mig redan smalare, är väll för att man är så jävla hungrig hela tiden. Även jävligt trött när det enda jag gör är att plugga och vara ute och gå :thumbup:

Milfhunter
2011-02-13, 01:28
Kör på som innan, Har gått ner 3 kilo nu och känner att jag är tillräcklig målinriktad för att fortsätta *flex*