handdator

Visa fullständig version : L-Glutamin


SimonAnd
2011-02-06, 21:28
Hejsan.
Har precis kommit igång med träningen återigen och tänkte nu införskaffa lite kosttillskott.
Jag har bestämt mig för att köpa omega tre och only one advanced. Jag funderar även på att införskaffa mig proteintillskott och för återhämtning. Har funderat på Glutamin så Undrade om någon har erfarenhet av det?

tack på förhand

hertzman
2011-02-06, 21:57
Hejsan.
Har precis kommit igång med träningen återigen och tänkte nu införskaffa lite kosttillskott.
Jag har bestämt mig för att köpa omega tre och only one advanced. Jag funderar även på att införskaffa mig proteintillskott och för återhämtning. Har funderat på Glutamin så Undrade om någon har erfarenhet av det?

tack på förhand

Sök. Slöseri med pengar.

Lepras
2011-02-06, 22:06
När ändå tråden är skapad--Varför är Norrmännen så insnöade på L-glutamin?
I senaste numret av Treningsforum(motsvarighet av Body) så var det stor reklam för att ************* sålde L-glutamin.
Gärna seriösa svar ;)

Kung atlas
2011-02-06, 22:22
När ändå tråden är skapad--Varför är Norrmännen så insnöade på L-glutamin?
I senaste numret av Treningsforum(motsvarighet av Body) så var det stor reklam för att ************* sålde L-glutamin.
Gärna seriösa svar ;)

Nyhetens behag kanske. L-Glutamin har man inte fått sälja i norge förut men nu är det ok med både bcaa, eaa , l-glutamin,koffein osv.

Norge en öststat:laugh:

Lepras
2011-02-06, 22:24
Nyhetens behag kanske. L-Glutamin har man inte fått sälja i norge förut men nu är det ok med både bcaa, eaa , l-glutamin,koffein osv.

Norge en öststat:laugh:

Men både eaa,bcaa och glutamin har ju funnits i Sverige en bra stund--varför köper då Norrmännen Glutamin-och inte är uppdaterade?

Kung atlas
2011-02-06, 23:01
Har hört att L-glutamin säljer bra i dom flesta länder och anses som ett bastillskott. från slutet av 90-talet till mitten på 2000 talet var väl L-Glutamin hur stort som helst även i sverige om inte mitt minne sviker mig ?