handdator

Visa fullständig version : SM-kval i AF 2004 - hot news!!!


JP
2003-11-18, 13:24
Förhandsinfo om SM-kval i Athletic Fitness 2004!!!

Idag blev det klart att kvalet till i Athletic Fitness 2004 kommer att avgöras i Sundsta Bad- och Idrottshus i Karlstad söndagen 4 april.

Vi kommer löpande att hålla er informerade om hur arrangemanget fortskrider, vilka tävlande som kommer att delta, vilka sponsorer och utställare som är kontrakterade etc. Vår målsättning är att göra ett arrangemang som ska bjuda på de bästa sportsliga förhållanden som tänkas kan, samtidigt som publik och media bjuds på en riktigt trevlig show!

Tävlingen blir ett samarrangemang mellan Karlstad Atletklubb, Getfit och SKKF.

Daemon
2003-11-18, 14:10
Kul

JP
2003-11-18, 14:27
...och eftersom du är en så enastående person, kan du väl kontakta mig ang jobb med denna tävling? Du får självklart jobba aschlet av dig för noll kronor, men å andra sidan kan du få hålla till backstage så att du har koll på när damerna smörjer...:whipped:

Daemon
2003-11-18, 15:13
Hur tokigt det än låter så funderar jag på om jag inte skulle ta och göra det,,,
Just därför att jag är en sådan enastående person då, absolut inte för att se damer stå och smörja in varandra ;) :D

no1fitness
2003-11-19, 00:16
KUL !!
Jättekul att det blir på "hemmaplan" när man antagligen har tänkt att ställa upp...
Bra initiativ JP och alla andra !!:thumbup:

Valrossen
2003-11-26, 02:35
Det ar da javligt typiskt att man ska befinna sig pa andra sidan jordklotet nar det for an gangs skulle hander nagot pa hemmaplan som till och med overtraffar Sven-Ingvars.:insane:

NeO_TrOn
2003-12-03, 14:07
bra att ni sätter KD på kartan i fitnessvärlden....
för vi har ju just nu rätt många lovande tävlanden i vår lilla stad... =)

kul att visa vad man går för på hemmaplan...
men fy vad nervöst!!

JP
2003-12-04, 08:28
Originally posted by NeO_TrOn
bra att ni sätter KD på kartan i fitnessvärlden....
för vi har ju just nu rätt många lovande tävlanden i vår lilla stad... =)

kul att visa vad man går för på hemmaplan...
men fy vad nervöst!!

Och jag är självklart myyyycket nyfiken på vem du är! Skicka mess alt ring - är det möjligen så att vi känner varann?

no1fitness
2003-12-05, 21:17
Originally posted by JP


Och jag är självklart myyyycket nyfiken på vem du är! Skicka mess alt ring - är det möjligen så att vi känner varann?

JAG vet vem det är !!! :D

Northwave
2003-12-24, 21:49
Nått coolt händer i vår lilla stad iaf... man kanske skulle bege sig dit o spana lite.. :)

Edit: Förresten, var det inte nått AF-tjosan på Blixen bar i början av november? Har lite svaga minnen av det... :D
Vad var det för tävling, vem vann?