handdator

Visa fullständig version : T-shirts


Lallle
2011-02-02, 20:30
Var hittar man en MODEish t-shirt för en relativt vältränad man? Jag avskyr när armarna är korta. Det ska vara långa och hyfsat tajta armar samt tajt vid midjan, OCH - viktigast av allt - en sådan längd på t-shirten att man inte visar magen om man sträcker på armarna.

Söker alltså inte efter nån jävla vit ICA Maxi-t-shirt med bra passform utan den ska vara snygg också.

Mvh. :)

Börje H
2011-02-02, 20:37
Var hittar man en MODEish t-shirt för en relativt vältränad man?

En fap t-shirt är ju aldrig fel :D
http://www.zazzle.se/fap+t_tr%C3%B6jor

joker560
2011-02-02, 20:39
va ju en rätt fet tråd nyligen om de.
här är den! http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157193&highlight=t-shirt

Lallle
2011-02-02, 20:40
En fap t-shirt är ju aldrig fel :D
http://www.zazzle.se/fap+t_tr%C3%B6jor

Haha. Njaa. SÅ nöjd är jag nog inte över mitt fapande. Över internet blir det ju väldigt problematiskt med storlek också.

Lallle
2011-02-02, 20:46
va ju en rätt fet tråd nyligen om de.
här är den! http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=157193&highlight=t-shirt

Tycker inte den tråden bjöd på så mycket. Jag letar mer specifikt butiker ska jag väl säga.

Rikard Jansson
2011-02-02, 20:46
Jag röstade bar överkropp så. Har annars modell större t-shirtar, gillar när de hänger rätt långt ner ala hiphop ;)

joker560
2011-02-02, 21:29
Tycker inte den tråden bjöd på så mycket. Jag letar mer specifikt butiker ska jag väl säga.

ok. Är man vältränad på riktigt skulle jag vilja påstå att man ser bra ut i det mesta.

Annars är ett tips stadiums egna märke soc, deras vanliga t-shirt.. typ ta 3 för 199:- är riktigt bra. Kör på xl och dom sitter perfekt. 87kg, 178cm.
Eller pike-tröjor, typ Ben sherman, i lite kraftigare/bättre kvalitet sitta bra om armarna då dom oftast har som en "resårkant" eller vad man kan kalla det. Plus att dom håller formen bra.

Arf Pingvin
2011-02-02, 21:36
Haha. Njaa. SÅ nöjd är jag nog inte över mitt fapande. Över internet blir det ju väldigt problematiskt med storlek också.

Nejdå. Inget problem. Alla skarvar ju en del på internet...








:D

Lepras
2011-02-02, 21:38
Jack & Jones t-shirts brukar sitta bra,men är väll inte så MODEish direkt?

ddewe
2011-02-02, 21:39
finns inget bättre än luftiga skjortor med ärmarna uppkavlade till armbågarna och 2 knappar uppknäppta, helst en färgglad skjorta typ ljusblå, grön etc.

Lallle
2011-02-02, 21:50
ok. Är man vältränad på riktigt skulle jag vilja påstå att man ser bra ut i det mesta.

Annars är ett tips stadiums egna märke soc, deras vanliga t-shirt.. typ ta 3 för 199:- är riktigt bra. Kör på xl och dom sitter perfekt. 87kg, 178cm.
Eller pike-tröjor, typ Ben sherman, i lite kraftigare/bättre kvalitet sitta bra om armarna då dom oftast har som en "resårkant" eller vad man kan kalla det. Plus att dom håller formen bra.

Jo, jo, men jag gillar inte att "skylta" med the big guns. Det ska liksom hintas om att man är vältränad med långa ärmar som ändå har den här tight-heten som jag pratade om innan :) Ska kika på Stadium.

Nejdå. Inget problem. Alla skarvar ju en del på internet...








:D

:D

Jack & Jones t-shirts brukar sitta bra,men är väll inte så MODEish direkt?

Nej, J&J gillar jag inte! ;)

finns inget bättre än luftiga skjortor med ärmarna uppkavlade till armbågarna och 2 knappar uppknäppta, helst en färgglad skjorta typ ljusblå, grön etc.

Ja det är snyggt som fan.

Lepras
2011-02-02, 21:56
finns inget bättre än luftiga skjortor med ärmarna uppkavlade till armbågarna och 2 knappar uppknäppta, helst en färgglad skjorta typ ljusblå, grön etc.

Om man hittar någon skjorta som passar och som inte fastnar på underarmarna ;)

ica_maxi
2011-02-02, 22:00
Söker alltså inte efter nån jävla vit ICA Maxi-t-shirt med bra passform utan den ska vara snygg också.


*jorgen*

Lallle
2011-02-02, 22:58
*jorgen*

Sökte du på ica maxi för att hitta hit eller? ;)

SiSenior
2011-02-03, 07:29
Jag klarar inte av enbart t-shirt. Måste ha något som täcker min tatuerade armar

Dipset_
2011-02-03, 18:04
Jag klarar inte av enbart t-shirt. Måste ha något som täcker min tatuerade armar

Varför har du tatuerat dig om du anser att du behöver täcka över det ?