handdator

Visa fullständig version : ALR-produkter?


frong
2011-02-01, 13:07
Vad är det för skillnad på dessa tre?

Alri Jungle warfare Extreme
ALRI Bad Ass Mass
Alri Jungle warfare

hertzman
2011-02-01, 13:21
Vad är det för skillnad på dessa tre?

Alri Jungle warfare Extreme
ALRI Bad Ass Mass
Alri Jungle warfare

Den tredje är en steroid. De andra två är verkningslösa.

mangemani
2011-02-01, 13:22
när jag sökte på JW då jag ville ha reda på lite om den,så snubblade jag även över dom andra och det jag har kommit fram till är:

Alri Jungle warfare Extreme : funkar inte,pengarna i sjön

ALRI Bad Ass Mass : svårt att säga,fick inte fram så mycket info om den genom recensioner och dylikt,var lite 50/50 över den,vissa sa att den funkade och vissa inte.

Alri Jungle warfare : på dom testoboosters som jag har sökt på under min karriär,så har resultatet i stort sätt alltid varit att över 60% säger att det är totalt BS och verkningslöst,men ju mer man sökte på denna produkt desto mer häpen blev man,typ 10% utav alla recensioner som jag har läst säger att det är verkningslöst och uppåt 90% säger att det funkar.
JW(orginalet alltså,inte extreme eller global) innehåller dock lite "skumma" saker,vilket nog förklarar varför många tycks ha fått resultat utav den.

hertzman
2011-02-01, 13:24
Alri Jungle warfare : på dom testoboosters som jag har sökt på under min karriär,så har resultatet i stort sätt alltid varit att över 60% säger att det är totalt BS och verkningslöst,men ju mer man sökte på denna produkt desto mer häpen blev man,typ 10% utav alla recensioner som jag har läst säger att det är verkningslöst och uppåt 90% säger att det funkar.
JW(orginalet alltså,inte extreme eller global) innehåller dock lite "skumma" saker,vilket nog förklarar varför många tycks ha fått resultat utav den.

Om du med "skumma saker" menar att det är en designer-steroid, så ja det stämmer. Undvik den för fasiken!

frong
2011-02-01, 13:25
Om du med "skumma saker" menar att det är en designer-steroid, så ja det stämmer. Undvik den för fasiken!

Men den är ju "approved" efter att tester har utförts? :o

hertzman
2011-02-01, 13:28
Men den är ju "approved" efter att tester har utförts? :o

Av vem?

Mitt generella råd är, rör inte någon av denna myriad av "testoboosters" som finns. Varför? Du är ung och i din prime för att bygga muskelmassa, du behöver det inte. Sedan kommer det dessutom kännas bra rent moraliskt att veta att det var du och inte något gråzons-prepp som tog dig till nästa nivå.

frong
2011-02-01, 13:35
Av vem?

Mitt generella råd är, rör inte någon av denna myriad av "testoboosters" som finns. Varför? Du är ung och i din prime för att bygga muskelmassa, du behöver det inte. Sedan kommer det dessutom kännas bra rent moraliskt att veta att det var du och inte något gråzons-prepp som tog dig till nästa nivå.

Jag har inte tänkt använda det, är nöjd med min utveckling utan massa skit *flex*

Tänkte mer att dom slutade ju sälja JW, för att sedan ta tillbaka det (tror jag?)
Dessutom står det på MMS-hemsida att det har testats osv för att sedan bli grönt.

mangemani
2011-02-02, 01:15
JW kommer att försvinna från marknaden helt verkar det som,iaf från mm.
fick idag reda på det.
det som idag säljs på mm är det sista partiet JW som dom kommer att få in,dom fick in det sista partiet runt jul nått,så det är nog inne på sina sista dagar nu.

kan ej länka källa men bläddra tillbaks i "kostillskott" delen i forumet på den sidan så hittar ni,dom ansvariga för försäljningen utav mms produkter gav ett klart besked ang detta.

frong
2011-02-02, 10:29
JW kommer att försvinna från marknaden helt verkar det som,iaf från mm.
fick idag reda på det.
det som idag säljs på mm är det sista partiet JW som dom kommer att få in,dom fick in det sista partiet runt jul nått,så det är nog inne på sina sista dagar nu.

kan ej länka källa men bläddra tillbaks i "kostillskott" delen i forumet på den sidan så hittar ni,dom ansvariga för försäljningen utav mms produkter gav ett klart besked ang detta.

Jasså... Varför?

mangemani
2011-02-02, 11:45
inte vet jag,det får du fråga dom på mm om,men jag antar att ALR inte tillverkar JW(orginalet) längre

nu är den slut på mm iaf

qqq111
2011-02-02, 15:43
Av vem?

Mitt generella råd är, rör inte någon av denna myriad av "testoboosters" som finns. Varför? Du är ung och i din prime för att bygga muskelmassa, du behöver det inte. Sedan kommer det dessutom kännas bra rent moraliskt att veta att det var du och inte något gråzons-prepp som tog dig till nästa nivå.
Varför skulle det kännas mer bra att det är "du" (dvs personens gener som man inte kan påverka) som "tar en till nästa nivå" än att det är något man aktivt använder för att göra det?

frong
2011-02-02, 15:49
Varför skulle det kännas mer bra att det är "du" (dvs personens gener som man inte kan påverka) som "tar en till nästa nivå" än att det är något man aktivt använder för att göra det?

:Virro

hertzman
2011-02-02, 16:06
Varför skulle det kännas mer bra att det är "du" (dvs personens gener som man inte kan påverka) som "tar en till nästa nivå" än att det är något man aktivt använder för att göra det?

Det beror givetvis på ens egen moral. Är man en som gillar snabba genvägar och riskerna som kommer med det så visst, då kanske gråzonsprepp är en bra idé.