handdator

Visa fullständig version : Peter Österberg på BODY Radio


Andreas Guiance
2011-01-31, 13:04
http://www.body.se/artiklar/radio/20110131/lyssna-till-peter-den-store-bast-i-norden

Svenske och nordiske mästaren Peter Österberg på besök. Kul avsnitt att spela in:)

Oxe
2011-01-31, 13:09
Där har man ett föredömme inom byggningen, en person men båda fötterna på jorden.

Alltid ödmjuk och trevlig, fast han är bland dom bästa...

Andreas Guiance
2011-01-31, 13:19
Håller med – och det är ingen falsk ödmjukhet heller. Jag har bara bra saker att säga om Peter:)

Andreas Guiance
2011-01-31, 21:58
Le bump.

muddler
2011-01-31, 23:31
Mkt bra avsnitt, övriga favoriter hittills är Age och Zune!

StampChamp
2011-02-01, 00:22
+1, men även graneheim, grape, malmqvist, hancic och tjejerna. Tycker alla avsnitt har varit riktigt bra, jag har till och med lyssnat två gånger på vissa av dom. :D Fortsätt med detta, riktigt underhållande och man får upp ögonen för vissa byggare man inte känt till innan!

Andreas Guiance
2011-02-01, 14:14
Mkt bra avsnitt, övriga favoriter hittills är Age och Zune!

+1, men även graneheim, grape, malmqvist, hancic och tjejerna. Tycker alla avsnitt har varit riktigt bra, jag har till och med lyssnat två gånger på vissa av dom. :D Fortsätt med detta, riktigt underhållande och man får upp ögonen för vissa byggare man inte känt till innan!

Tack så mycket – verkligen kul att det uppskattas:)

Lasse Kongo
2011-02-01, 14:17
Förstår inte varför den här tråden får mig att börja tänka på slangar, slangar på magen hmmm

Blir perfekt att lyssna på i badet efter träningen sen :hbang:

Andreas Guiance
2011-02-01, 20:05
Förstår inte varför den här tråden får mig att börja tänka på slangar, slangar på magen hmmm

Blir perfekt att lyssna på i badet efter träningen sen :hbang:

Haha...Peter berättar faktiskt om när han såg slangarna på magen för första gången – och dessutom om sin rekordlånga ven som går från foten till halsen:thumbup:

RassK
2011-02-06, 20:55
Jag tycker det ibland är roligare att lyssna på er än personen som blir intervjuad :)
Jag skrattar väldigt mycket när ni munhugger varandra!

Andreas Guiance
2011-02-07, 13:24
Jag tycker det ibland är roligare att lyssna på er än personen som blir intervjuad :)
Jag skrattar väldigt mycket när ni munhugger varandra!

Hehe det är kul att någon gillar de delarna iaf – annars brukar jag säga till folk att de alltid kan spola förbi inledningen om de tröttnar på oss:D