handdator

Visa fullständig version : Träning


Oliver
2011-01-30, 00:44
Tjenaaa tänkte höra med er alla om man bör ändra på sina pass mycket? Jag brukar variera mellan olika övningar t.ex. ist för bänkpress kör jag hantelpress osv.. Men jag brukar fortfarande hålla mig till samma muskel grupper .. Jag gymmer 2-3 ggr i veckan och i det ena passet kör jag Biceps,Rygg och i det andra Bröst, Triceps ,Axlar o sen brukar jag klämma in ett Ben,Mag pass.. jag brukar träna i 2 h och det brukar ofta vara ganska intensiva pass . Alla mina muskler börjar växa mer och mer men då är frågan , kommer det fortsätta växa eller måste jag börja variera min träning ännu mer? tack i förhand!*flex*

EnJoker
2011-01-30, 00:56
Felpostat men det är lätt hänt.

OnT:
Allmänt så låter det bara bra.
I början brukar man göra stora ökningar och allteftersom du blir muskulösare kommer ökningarna att ta längre och längre tid.
Många inklusive mig tycker det kan ge positiva effekter att variera sitt träningsupplägg men jag tycker du ska köra på med ditt nuvarande upplägg sålänge det känns bra, ger resultat och är kul. När du känner att det börjar stagnera lite kan du testa nya upplägg för att hitta ny motivation och erfarenheter.

ceejay
2011-01-30, 01:02
jag kör typ 5 olika övningar totalt. Jag blir tydligen bättre på det jag gör så.