handdator

Visa fullständig version : Fettförbrännare. Hjälp!


gloryy
2011-01-29, 21:44
Hej! jag undrar vilken av alla 100 fettförbrännare i Gymgrossiten ni tycker är den bästa?

Också vilken kombination av muskel byggande preparat man ska ta efter när man vill bygga ( kreatin, stack, protein osv)

Tack på förhanden :bpump::bpump:

Lerdric
2011-01-29, 21:52
Skippa alla fettförbrännande piller och pulver och läs deff guiden.

För uppbyggnad av muskler så är protein ett måste.

lanzal
2011-01-29, 22:17
Seriöst, funkar nåt av alla "fettförbrännande" kosttillskott? Alltså jag snackar inte koffein eller nåt gör att du förbrukar 2 kalorier mer i timmen utan finns det något som ens är värt att använda?

Xzion
2011-01-29, 22:22
Alltså, det här är inte ett direkt svar på din fråga, jag har faktiskt ingen anning om vilka preparat man borde äta, då jag knappt tar några själv förutom efter träningen.

Men vill du förbränna fett snabbt så skulle jag käka en stabil kost, regelbundet och ofta och röra på mig (Promenad/jogga) på timme eller två om dagen, framför allt är det kosten som spelar inte, inte tillskotten eller sånt, skippa läsk och godis och onödiga sötsaker.

Frukost, brunch , lunch, mellanmål, middag + träning borde ta dig dit du vill komma när det kommer till vikt, om du vill bygga muskler samtidigt.

Det var det jag gjorde och jag tappade 10 kg på en månad samtidigt som jag fick muskler (I liten skala)

Det här lägger grunden för bra träning också.

snatch914
2011-01-29, 23:05
Det finns inga (lagliga) fettförbrännare.

kettlebellGuden
2011-01-29, 23:48
Seriöst, funkar nåt av alla "fettförbrännande" kosttillskott?

De fungerar utmärkt till vad de är skapta för.. dvs. dra in pengar till tillverkarna. För fettförbränning kör bra kost + din fiskolja.

dennipavlovic
2011-01-30, 00:46
De fungerar utmärkt till vad de är skapta för.. dvs. dra in pengar till tillverkarna. För fettförbränning kör bra kost + din fiskolja.

Angående detta, min kusin ska köpa "olaglig" fettförbrännare, den var laglig i Sverige fram tills förre året tror jag. Det bränner när du vilar, sover, och upp till 20 % under ett pass (cardio&styrke). Så dem finns ju. Men jag föredrar att köra med bra kost, mer cardio, kör mycket högreps på styrkeövningarna, det bränner som f*n, plus att jag själv tar omega 3 (udos choice omega 3,6,9) o vanlig omega 3, mivitotal flex. Har också köpt in Coffeinetabs, enligt teoritiker så ökar förbränningen med coffeintabs. Kör på hårt!! glöm inte heller att käka mkt mat (nyttig) ifall du också vill behålla styrkan och muskelmassan. :hbang:

Själv hade jag velat testa nån RIKTIGT BRA förbränningspiller som fungerar. Men ska se ifall den "rätta" vägen som jag kör nu på funkar, börjar min deff på tisdag

kettlebellGuden
2011-01-30, 01:24
Själv hade jag velat testa nån RIKTIGT BRA förbränningspiller som fungerar.

Då får du leta på andra ställen än *************.

Ofixad
2011-01-31, 17:58
Angående detta, min kusin ska köpa "olaglig" fettförbrännare, den var laglig i Sverige fram tills förre året tror jag. Det bränner när du vilar, sover, och upp till 20 % under ett pass (cardio&styrke). Så dem finns ju. Men jag föredrar att köra med bra kost, mer cardio, kör mycket högreps på styrkeövningarna, det bränner som f*n, plus att jag själv tar omega 3 (udos choice omega 3,6,9) o vanlig omega 3, mivitotal flex. Har också köpt in Coffeinetabs, enligt teoritiker så ökar förbränningen med coffeintabs. Kör på hårt!! glöm inte heller att käka mkt mat (nyttig) ifall du också vill behålla styrkan och muskelmassan. :hbang:

Själv hade jag velat testa nån RIKTIGT BRA förbränningspiller som fungerar. Men ska se ifall den "rätta" vägen som jag kör nu på funkar, börjar min deff på tisdag

Denna "olagliga" fettförbrännare du talar om har jag med stor garanti också provat. Det jag kan säga till dig är att första dagen jag använde den slocknade jag och vaknade upp i en ambulans. Kunde inte jobba på en vecka och skakade o stuff.
Det funkar säkert skitbra. Men du kan också dö av det.


/PEACE