handdator

Visa fullständig version : Bra resultat!!


Alcazara
2003-11-17, 12:27
Hejsan igen!
Det var ett tag sedan jag var har, befinner mig inte i Sverige, sa det blir tyvarr inga prickar over de tre sista bokstaverna i vart alfabet...hmm men det far ga anda.
Jag tankte bara skriva att jag har under ca ett halvar andrat min diet ganska rejalt, och har fatt superbra resultat! Mycket tips har jag er har pa forum att tacka for.

Det jag forst och framst andrade var att jag lade till mer fett och kolisar totalt sett. (At nog for lite av detta innan)

Jag maxar proteinintaget till frukost och efter traning.

Ater lite fett till frukost och lunch, och okar fettintaget till middag och kvallsmalet.

Ater 5 ggr dag ( fast det gjorde jag innan med)

Det som hant ar att jag fatt smalare midja, okat i muskelmassa och star kvar pa samma fett-%

Sa jag vill tacka er har och bara saga att det ar vart att vara envis!

King Grub
2003-11-17, 12:28
Originally posted by Alcazara
Hejsan igen!
Det var ett tag sedan jag var har, befinner mig inte i Sverige, sa det blir tyvarr inga prickar over de tre sista bokstaverna i vart alfabet...hmm men det far ga anda.
Jag tankte bara skriva att jag har under ca ett halvar andrat min diet ganska rejalt, och har fatt superbra resultat! Mycket tips har jag er har pa forum att tacka for.

Det jag forst och framst andrade var att jag lade till mer fett och kolisar totalt sett. (At nog for lite av detta innan)

Jag maxar proteinintaget till frukost och efter traning.

Ater lite fett till frukost och lunch, och okar fettintaget till middag och kvallsmalet.

Ater 5 ggr dag ( fast det gjorde jag innan med)

Det som hant ar att jag fatt smalare midja, okat i muskelmassa och star kvar pa samma fett-%

Sa jag vill tacka er har och bara saga att det ar vart att vara envis!

:kickass: :cheers: :thumbup:

Gratulerar till framstegen!

Alcazara
2003-11-17, 12:31
Tack Kingen!
Du har gett mig superbra tips innan!

Castro
2003-11-18, 19:05
Inte för att smöra, men vad hade egentligen forumet varit utan Gruben?

Får också gratulera dig till framgångarna Alcazara! :thumbup:

ivandrago
2003-11-18, 22:49
Grattis!!! Kul att höra att folk tar till sig informationen här på forumet och omvandlar till praktik!

Alcazara
2003-11-21, 12:28
Man tackar!
Jo, jag satt en hel del under hela varen och larde mig otroligt mycket av er mer erfarna...

Men jag ar INTE fardig annu...jag satter standigt upp nya mal, sa ni far nog dras med mig ett tag till...:love: